Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2006-11-14 10:15:34 Po pierwszenie patrz na kontrolke swiec zarowych tylko czekaj na klikniecie przekaznika swiec (u mnie np kontrolka gasnie szybciej a swiece sa nie rozgrzane jeszcze) ... po 2 ... jesli sa niskie temp. rozgrzej swiece raz pozniej z 4-5 sek. krec silnikiem jesli nie pojdzie to wylacz zaplon jeszcze raz nagrzej swiece i krec. inaczej rozbabrasz akumulator i i tak nie ruszysz. Z tych objawow wynika ze albo masz za slaby/niepelnosprawny akumulator, albo swiece nie grzeja na wszystkich cylindrach, albo nie masz cisnienia na wszystkich garach. jednak poczatkowo sprawdzilbym ta metode ktora opisalem wczesniej |
![]() JmB (S) Sympatyk FEFK Escort RS / Mondeo S ... Kraków | 2006-11-14 10:37:55 Ja zapalam w swoim dieslu z 94 roku tak:
zapalam zapłon czekam na klikniecie (10sek. muszę czekać, już to opcykałem,nawet nie słucham a odliczam, ale u ciebie może być nawet 15 sek, albo mniej niż 10) po kliknieciu wyłączam zapłon i jeszcze raz przekrecam stacyjke czekam na kliknięcie i dopiero jak usłysze... wtedy zapalam i ruszam w drogę ![]() Ale naładuj akumulatorm, bo jak tak kręcisz to z pewnością nie jest mu łatwo ![]() |