1.3 12V 75KM vs 84KM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem właścicielem Accenta, który kierowany był na rynek niemiecki. Jak powszechnie wiadomo, moc silników jest tam z wiadomych przyczyn ograniczana np. Accent GT zamiast 105KM posiada 99, a właśnie 1.3 12V 75 zamiast 84KM. Czy ktoś z Was ma informacje na temat jak takie ograniczenie jest realizowane?
  
 
bardzo dobre pytanko
nie wiem moge strzelac ..

zwezka na przepusnicy?
bo ingerencja w komputer raczej odpada
kiedys byl podobny topic chodzilo o lantre
  
 
Dzięki za wskazówke! Szczerze, to ja właśnie stawiałem na inną mapę ECU, ale w wolnej chwili poszukam zwężki. Właśnie teraz studiuje temat

Znalazłem nawet to czego mam szukac (o ile jest)

http://www.hondaclub.cz/default.asp?what=a&a_id=105&s_id=1

Ale tak naprawdę to nadal nie jesteśmy pewni jak to rozwiązali więc czekam na sugestie
  
 
Jest w accentach z niemiec zwężka za przepustnicą do kolektora - taka blaszka jak zapodałeś w linku. To jest po prostu zwykla uszczelka na kolektor zeby mniej powietrza zasysał. Było na forum to już ktoś mial z niemiec i sam sciągnął.
  
 
Cytat:
2007-07-05 22:41:26, accent1 pisze:
Jest w accentach z niemiec zwężka za przepustnicą do kolektora - taka blaszka jak zapodałeś w linku. To jest po prostu zwykla uszczelka na kolektor zeby mniej powietrza zasysał. Było na forum to już ktoś mial z niemiec i sam sciągnął.



Dzięki accent1!!! Zatem w wolnej chwili (choc tych ostatnio nie posiadam ) otwieram mache i wyjmuję!

Dzięki raz jeszcze i tym samym uważam temat za zamknięty