| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pietia2 tomaszów lubelski | 2004-03-01 19:21:01 posiadam escorta 89r 1.4i tkwi w nim coś że po kilku dniach użytkowania na kilka godzin zanika wysokie napięcie na cewce |
pietia2 tomaszów lubelski | 2004-03-01 19:41:25 czy czujnik halla może się tak zachowywać Pomóżcie |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-03-01 20:08:12 Jak Ci nie bedzie palil to sprawdz czy na srodkowym kabelku masz impulsy. Jesli nie to oznacza, ze czujnik kapput. A sprawdz najlatwiej podlaczajac kontrolke, lub diode z rezystorem, jeden koniec do + akumulatora (albo - , nie pamietam |
pietia2 tomaszów lubelski | 2004-03-01 20:45:38 Ok sprawdzę dzięki |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-03-01 21:46:47 Zaraz, zaraz... 1,4 nie ma halotronu tylko CPSa sterującego EECIV. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-03-01 23:46:29 Eee Wilku, czepiasz sie |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-03-02 05:05:12 Fakt, tyle że impulsów z CPS ani kontrolką, a ni diodką nie pomierzysz. |
pietia2 tomaszów lubelski | 2004-03-02 06:48:12 Rozmawiałem z jednym elektrykiem i mówił że to czujnik halla i nadaje się z ruskiej łady.Czy CPS z wyglądu jest taki sam? |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-03-02 19:10:34
A to przepraszam, to tutaj jest jakas magistrala cyfrowa?? Wydawalo mi sie, ze na CPS rowniez pojawiaja sie stany wysokie i niskie. |
pietia2 tomaszów lubelski | 2004-03-02 20:01:41 Dzięki za wyjaśnienie [chodzi o CPS] ale u mnie jest jednak hall.
|
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2006-11-16 11:22:36 Witam
Widzę że ten post już jest leciwy ale postaram się sprecyzować wszystkie informacje tu zawarte jako że ostatnio autko zaczęło mi szwankować ze względu właśnie na czujnik Halla. A więc: w silnikach 1,4 CFI są dwa rozwiązania zapłonu: 1.to ten o którym pisze prezes czyli ma m.in. czujnik prędkości obrotowej wału korbowego itd. 2.składa się z:modułu , cewki, aparatu zapłonowego z palcem rozdzielacza i czujnikiem Halla.Jest to rozwiązanie stosowane także pod gażnikiem w tym silniku. U mnie usterka wyglądał tak że jak się auto nagrzało(silnik uzyskał temp. pracy)to po chwili gubił iskrę i silnik gasł, gdy wystygł to działał normalnie.Podejrzany okazał się czujnik Halla a więc:autko zapałiłem(z rana gdy wystygł) do garażu, opalarka w rękę(gdy zimny silnik), ściągnąłem kopułkę i podgrzałem strumieniem gorącego powietrza sam czujnik dosłownie przez kilka sekund.Wsiadam do fordzinki chce zapalić a tu nic czyli wszystko jasne.Czujnik Halla nadaje się do wymiany. Pozdrawiam |