Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mongo15 HF MEMBER hyundai Scoupe GT Poznań | 2006-04-05 19:16:42 hehe ja mam scoupe i mam to samo ![]() ![]() ![]() ten tym juz tak ma pozdrawiam |
YAROROT HF MEMBER Hyundai i30/Ford Fus ... Katowice | 2006-04-05 20:06:11
Witam Pytanie czy masz założony gaz bo ja mam i u mnie to normalka wlka z wiatrakami od dłuższego czasu i brakuje mi już opcji jak to zlikwidować, po prostu nauczyłem się z tym żyć ![]() |
![]() Tomasz1023 HF MEMBER Getz1.3/i 30 1.4/ Będzin/Clonmel | 2006-04-05 20:17:11 Nie to nie jest normalne!
Obroty przy toczeniu powinny być około 1000-1100 po to aby autko nie gasło i nie stwarzało niebezpieczenstwa na drodze, po zatrzymaniu maja spadac do ustalonych 800-900! Za to odpowiada krokowy, tps ... sterownik wyczysc przepustnice , krokowy czysciłes i zrób adaptacje obrotów powinno byc oki! na WebTech.com jest jak i co robic! U mnie pomogło bo tez swego czasu miałem jaja z obrotami ![]() |
![]() accent1 HF MEMBER Hyundai accent Legnica, Lubin | 2008-04-15 15:53:57
Masz odpowiedz wyżej? Po co pytasz? Mam pytanie czy ktoś wie jak da się wymusić aby auto zawsze miało obroty jakby się toczyło? Co za to odpowiada? Komputer? Prędkościomierz? Inny czujnik? Może jakiś czujnik przy silniku skrzyni? Ma ktoś pomysł. Prawdę mówiąc ta sprawa by rozwiązała myślę każdemu dużo problemów z gaśnięciem, falującymi obrotami itp. |
![]() accent1 HF MEMBER Hyundai accent Legnica, Lubin | 2008-04-15 21:23:48
Sorki ale jak czytam takie posty.....to muszę odpisać ![]() Gdzie ów czujnik prędkości pojazdu można znaleźć? To będzie zitegrowane z ECU? Czy osobno np przy prędkościomierzu? |
tomi44 HF MEMBER Białystok | 2008-04-15 21:26:10 Prawdopodobnie przepływomierz do wymiany.
A przy toczeniu się na luzie obroty powinny byc takie same jak wówczas gdy auto stoi. |
Jarek_2 HF MEMBER UE | 2008-04-15 21:42:29
Nie rób ludziom wody z mózgów. Co to znaczy toczeniu? 2 km/h? Jak auto ledwo się przesuwa to tak a jak jest szybciej to nie. Wyraźnie miałeś napisane 80km/h. Tomasz1023 bardzo dobrze napisał.
W ponym mpi był przy prędkościomierzu, w innych autach nie grzebałem przy nim ale pewnie też tam jest. [ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-04-15 22:01:29 ] |
![]() accent1 HF MEMBER Hyundai accent Legnica, Lubin | 2008-04-16 12:45:11 Dzięki ![]() |
tomi44 HF MEMBER Białystok | 2008-04-16 22:18:37 Nie robię wody z mózgów. Obojetnie czy auto jedzie 80 km/h czy 2km/h gdy jednostka napedowa jest odłączona( wysprzęglona) to rpm powinno być takie jak w czasie postoju.
Pisze te słowa na podstawie zachowania mojego 6 letniego accenta. Gdy był nowy, a odebrałem go z salonu, tez tak było. Gdy uważasz , że jest inaczej to proszę o dowody i konkrety . Pozdrawiam. |
![]() accent1 HF MEMBER Hyundai accent Legnica, Lubin | 2008-04-16 22:28:50 Nie może tak być jak piszesz - jakbyś choćby biegi zmieniał - będą skoki - obroty po wrzuceniu na luz podczas jazdy nie spadają od razu.
Analogicznie jeżeli auto toczy sie na luzie obroty nie spadną do poziomu zatrzymania - może u Ciebie w aucie ta różnica wynosi 100-200obrotów stąd tego nie widzisz. |
![]() Vex HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2008-04-16 23:55:16 Nie wiem czy myslimy o tym samym, ale u mnie po hamowaniu i wcisnieciu sprzegla przez chwile obroty wzrastaja do jakis 1,1 potem komputer patrzy ze nic sie nie dzieje i swobodnie opadaja do swoich +/- 800 rpm.
Wedlug mnie jest to naturalne, przy gwaltownym hamowaniu silnik napewno jest mocniej obciazony, dodatkowo jakies ruchy kierownica (spomaganie) i znow spadek obrotow, wiec dla bezpieczenstwa musza wzrosnac obroty tak mi se wydaje. Podobna chwilowa sytuacje mozna zaobserwoac ruszajac na samym sprzegle, samochod lekko sie przydusi i autoamtycznie obroty podskocza w celu unikniecia spadku obrotow ponizej nominalnych dla biegu jalowego. |
Jarek_2 HF MEMBER UE | 2008-04-17 00:02:45 Chodzi o rozpędzenie auta do np. 50 km/h i wyrzucenie na luz bez gaszenia silnika. |
![]() Vex HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2008-04-17 22:36:08 A ciekawosci sprawdzilem, bo nigdy nie wyrzucam na luz. Obroty powoli spadaja i tak sobie powoli spadaja ale ponizej 1000 rpm zchodza dopiero przy zatrzymywaniu sie.
Nawet stojac wcisniecie gazu i puszczenie skutkuje podobna reakcja obroty beda powoli malaly, nie spadna odrazu do 800 rpm |