MotoNews.pl
  

Potrzebuje porady odnośnie zawieszenia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam mały zgryz. Chciałbym założyć nowe amorki i spręzyny Do mojego oriona 91 1.8 D. I jednocześnie chcałem go obniżyć z 4 cm, ale nie bardzo się orientuje co mógłbym tam założyć.

Prosiłbym o wsparcie techniczne.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-01-09 13:42:53, Raasjel pisze:
Witam mam mały zgryz. Chciałbym założyć nowe amorki i spręzyny Do mojego oriona 91 1.8 D. I jednocześnie chcałem go obniżyć z 4 cm, ale nie bardzo się orientuje co mógłbym tam założyć. Prosiłbym o wsparcie techniczne. Pozdrawiam

=38]springi obnizające
a do tego standart amorki np sachs lub kyb oczywiście gaz zeby było dośc twardo i bedzie gites mam na sprzedaż springi vogtlanda jakby co
  
 
A po ile je masz pozdrawiam
  
 
Tak jak Remik pisał, springi jakieś -30/-35/-40, trzeba polować, chyba że chcesz nowe. I do tego gazowe dobre amory, o seryjnym skoku. I będzie hulać. Chyba że ma być bardziej hardcorowo...
  
 
Pewnie ze bedzie hulac....przez pol roku.Seryjne amory wyziona ducha przedzej czy pozniej ale w porownaniu do serii drastycznie szybko.Progresywna sprezyna wykonczy kazde ori amory nie wazne czy gazowe czy nie.Wzmacniane Sachs Touring jeszcze podobno daja rade jako tako.U mnie koncza sie gazowe Monroe Reflex i zamierzam wrzucic Koni Zolte z regulacja twardosci.Pozdrawiam




[ wiadomość edytowana przez: VinCe dnia 2007-01-16 17:46:09 ]
  
 
Cytat:
2007-01-16 00:16:59, EltonRST pisze:
Pewnie ze bedzie hulac....przez pol roku.Seryjne amory wyziona ducha przedzej czy pozniej ale w porownaniu do serii drastycznie szybko.Progresywna sprezyna wykonczy kazde ori amory nie wazne czy gazowe czy nie.Wzmacniane Sachs Touring jeszcze podobno daja rade jako tako.U mnie koncza sie gazowe Monroe Reflex i zamierzam wrzucic Koni Zolte z regulacja twardosci.Pozdrawiam


to dziwne bo u mnie jakoś nie wykonczyły amorków a ,sprawność ich jest bdb.bzdury piszesz
  
 
Widze ze masz bogate doswiadczenia w tym temacie moze nie zdajesz sobie sprawy ale na progresywnej sprezynie nawet wykonczone amory na trzepaczkach na diagnostyce wychodza w normie(inna charakterystyka pracy).Ja nie jezdze jak emeryt,a ich stan oceniam na podstawie zachowania w czasie ostrej jazdy.Przod juz nie jest stabilny i zmieniam na sportowe z prawdziwego zdazenia.Pozdrawiam i powodzenia w modach
  
 
Cytat:
2007-01-16 11:25:32, EltonRST pisze:
Widze ze masz bogate doswiadczenia w tym temacie moze nie zdajesz sobie sprawy ale na progresywnej sprezynie nawet wykonczone amory na trzepaczkach na diagnostyce wychodza w normie(inna charakterystyka pracy).


Dokładnie. Kalibracja urzadzeń w stacjach diagnostycznych nie uwzględnia rzetelnie zawiechy o krótszym skoku. Kolega kiedyś kupił nowiutki gwint H&R za 1200 Euro. 2 dni później test wykazał 58% skuteczności - bzdura totalna. Zresztą nawet na samych sprężynach sportowych też potrafią głupoty wyjść. Dlatego przestałem jeździć na tego typu pomiary. Najlepszą oceną jest chyba trakcja.

Cytat:
Przod juz nie jest stabilny i zmieniam na sportowe z prawdziwego zdazenia.Pozdrawiam i powodzenia w modach


Nom, na pewno warto, a jeśli koni to bym bardziej.