Dmuchawa - raz jeszcze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1.) Mam takie pytanie - rozbierałem dzisiaj dmuchawe i... okazało się że napięcie na kostce (wtyczce dochodzącej do dmuchawy) jest na wszystkich 3 biegach, ale... dmuchawa nie działa na żadnym z nich, zaś po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora działa bez problemów... co w takim razie może być przyczyną?
2.) A no i jak dobrać się do przełącznika dmuchawy? Trzeba rozkręcać całą deske rozdzielczą?
3.) I kolejne pytanie - czy plastki nad dmuchawą jest do czegoś potrzebny? (połamał sie na kawałki bo za bardzo go chciałem wyciągnąć... )
  
 
Ale ta dmuchawa to wogole ci nie dzila
bo ja mam taki problem ze czasem nie dziala,
w okresie takim zimowym zdarza sie ze wlaczam, pochodzi z 5 min, i lipa pozniej sie wylacza. Ale po jakims czasie jazdy znow zaczyna dzialac
  
 
Tutaj dużo na ten temat
  
 
tak - wogóle mi nie działa... jak kupiłem auto to chodziła ok, potem co jakiś czas przestawała działać, a teraz już nie chodzi wogóle...
Teraz znalazłem (wcześniej uzywałem wyszukiwarki, ale tego akurat nie widziałem) że winą będzie na bank skrzynka bezp. (nie brałem jej pod uwage bo napięcie na kablach jest), za to przeczytałem żeby sprawdzić na kablach napięcie przy podpiętej wtyczce do wentylatora i tu wydaje mi sie że będzie wszystko hulać, bo masa jest ok
  
 
U mnie nie chodziła wcale. Po przelutowaniu skrzynki bezpieczników
zaczęły działać wszystkie urządzenia z dmuchawą na czele.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
U mnie nie chodziła wcale. Po przelutowaniu skrzynki bezpieczników
zaczęły działać wszystkie urządzenia z dmuchawą na czele.



Dokładnie,u mnie było to samo. Z tym tylko że ja wymieniłem, tą nieszczęsną skrzynke bezpieczników. I oprócz tego, że dmuchawa zaczęła działać, również przeciwmgielne tylne, kierunki normalnie funkcjonują i wycieraczki działają
  
 
mialem ostatnio identyczny problem..

przebadalem miernikiem kazdy centymetr instalacji..

niby wszystko sprawne a jednak nie dzialala..

zaczela skubana sama od siebie dzialac w momencie gdy podlaczylem ja na krotko wraz z wpieta kostka..

jak narazie dziala bez zarzutow
  
 
hmmm no to jutro ide robić to samo bo ściąganie deski rozdzielczej, żeby zrobić obejście na razie mi sie nie uśmiecha... a może ktoś podpowie jak dostać się do kabelka który prowadzi do załącznika/regulatora obrotów? i jak rozpoznać że to ten kabel (kolor itp)
  
 
W MK7 z przełącznika przychodzi na Centralną skrzynkę (skrzynka bezpiecznikowa) od góry przed przekaźnikami, 4 stykowa część długiej wielostykowej wtyki. Na dmuchawę odchodzi z umiejscowionej dokładnie na przeciw (od dołu skrzynki), wtyczka 4 stykowa, pierwsza od strony wiązki we wtyczce wielostykowej.