Poszukuje schematu elektr. do corolli 2002 1,8 sportline

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w tytule. Najbardziej interesuje mnie podlaczenie vacu-pompy za przednim lewym nadkolem (wewntualnie kolorystyka kabli idacych do pompy, do tego malego ustrojstwa nad pompa (co to jest tak wogole?) i do rezystora wentylatora chlodnicy. Bede wdzieczny za wszelka pomoc, literatury do tego niestety znalezc nie potrafioe a servis toyoty nie bardzo chce pomoc w zdobyciu takich informacji.
  
 
Podaj model z tabliczki znamionowej i typ silnika albo nr nadwozia,i ewentualnie zdjecia tego co cie interesuje
  
 
Vin tego auta to SB1Y28E80E002

HMM....krotki jakis ten numer...jutro sprawdze czy aby napewno dobrze spisalem. Jak odczytac typ silnika?
  
 
Cytat:
2006-11-08 01:39:44, kosa131 pisze:
Vin tego auta to SB1Y28E80E002 HMM....krotki jakis ten numer...jutro sprawdze czy aby napewno dobrze spisalem. Jak odczytac typ silnika?


Obok nr.VIN na tabliczce jest MODEL np ZZE120
typ silnika na pokrywie silnika[maska od wewnatrz] lub na pokrywie rozrzadu.
  
 
nieaktualne. Jakby ktos potrzebowal - to cudo nad pompa to przekaznik (chociaz nie wyglada , dwa cienkie kable to jego sterowanie (plus i masa), czarno-czerwony gruby to plus, ktory idzie przez przekaznik na pompe od recyrkulacji, bialo czarny to masa na pompe.

Pompe spokojnie mozna zastapic pompa od opla (vectra B/astra B 1,6 eco tec) lub audi, wystarczy dokupic odpowiedni filterek powietrza (pompa z orginalu wraz ze wspornikiem kosztuje 640E). Diagnostyke ukladu recyrkulacji spalin nalezy zaczac z tego co wyczytalem w manualu od sprawdzenia korka wlewu paliwa i ogolnie szczelnosci zbiornika. Poma po podaniu napiecia powinna tloczyc powietrze na zawor umieszczony po prawiej stronie auta z przodu na silniku. Sama pompa pracuje jak maly odkurzacz I to tyle, sportline jezdzi az milo, 192 konie zyja pelnym zyciem