Obrotomierz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam escorta 1.3 CL zakupiłem zegary z obrotomierzem i nie działają. Zielony kabelek w kostce jest ale niewiem gdzie wychodzi mam tez przy kole edisa ale on tam nie idzie co bym musiał zrobic zeby działał obrotek gdzie sie wpiąc bo kabelek se moge nowy pociągnąc. Chodzi mi pod jakie kable -"KOLORY" sie podpiąc zeby mi działał obrotek prosze o szczegółowe wytłumaczenie z góry dziękuje
  
 
musisz sie wpiac w EDIS'a wlasnie, nie powiem ci kolorku . . z tego co kojarze potrzebny byl filtr, bo wskazania obrotka nie byly dokladnie (tak bylo u mnie)
  
 
a jaki to filter i gdzie to można kupic jak to wygląda
  
 
albo do cewki w który kolor sie podpiąc lub kabel bo idom tam trzy
  
 
Jesli potrzebny jest tam filter to jak go zdobyc gdzie kupic i jak wygląda
  
 
u mnie nie byl potrzebny zaden filterek. trzeba bylo tylko troszke z opornikami pomajstrowac.

a obrotomierz nic sie nie rusza czy malo sie rusza??
pzdr
  
 
Jeśli zielony przewód w kostce zegarów jest, to powinien on iść na lewe nadkole, do wtyczki filtra, a stamtąd do EDISa. Tylko są dwie wersje obrotków.

Wer1207 - obrotomierz w ogóle nie działa I think.
  
 
podpiołem obrotek i z początku jak przekrącałem kluczyk to tak jakby drgnoł a potem juz echo wcale nie działał i nie działa.
  
 
jesli nie dziala wogle to ja nie wiem jak pomoc. u mnie przy max obrotach silnika obrotomierz pokazywal niecale 1k.
wzialem go do domu i dolutowalem mu odpowiednio opornikow.
moj es jest z poznego 97. silnik wielopunkt 1.3, ale jeszcze niemiecki.
wersja CL.
  
 
sprawdzałem edisa i niemam tam zadnego zielonego kabla tak sie zastanawiam czy nie spróbowac zielony kabelek numer10 podpiąc do biało czarnego pod edisa bo mój zielony kabelek idzie w peczku innych kabli koło dmuchawy do kostki i z tej dziwnej kostki wychodzą dwa kable jeden idzie do cewki a drugi do masy tylko jakas dziwna ta kostka jest znajduje sie koło dmuchawy a sprawdzałem dzis od kumpla z escorta mk 7 bolero licznik i tez nawet nie drgnoł a mój licznik u niego dziła bez zarzutów i niewiem co mam działac dalej bo elektryk za zrobienie tego zaspiewał 100 zł wiec wole jednak sam spróbowac tylko co sądzicie o podpięciu sie w ten biało czarny kabel na edisie
  
 
jesli nie dziala wogle to ja nie wiem jak pomoc. u mnie przy max obrotach silnika obrotomierz pokazywal niecale 1k.
wzialem go do domu i dolutowalem mu odpowiednio opornikow.
moj es jest z poznego 97. silnik wielopunkt 1.3, ale jeszcze niemiecki.
wersja CL.
  
 
A patrzyłeś na ten opis:
kliknij
pozdrawiam
Arturek
  
 
a wiec sprawdzałem kabel po kablu przy edisie i nic wiec chce spróbowac z opornikami może mi ktos powiedziec jakie to mją byc jaki opór
  
 
Wszystko fajnie, ale u mnie występuje inna przypadłość.
Mianowicie mam wersje z obrotomierzem ale mój zawyża - znacząco - obroty. Jak temu zaradzić ?
To strasznie denerwujące.
  
 
koledzy , a moze ktos podpowie mam diesla 1,8 bez obrotki, a chetnie bym zalozyl , czy jest taka opcja ?? widzialem inne egzemplaze ze posiadaja
  
 
ponawiam pytanko
  
 
Cytat:
2006-11-21 19:35:03, Diesel_poznan pisze:
koledzy , a moze ktos podpowie mam diesla 1,8 bez obrotki, a chetnie bym zalozyl , czy jest taka opcja ?? widzialem inne egzemplaze ze posiadaja


mozna, ale znajdz zegary (ew. obrotomierz sam) od Diesla . .
  
 
dzieki , ale czy prady wszystkie sa , czy jest potrzeba doprowadzenia jakiegos dodatkowego kabelka