Bez wymiany krokowca sie chyba nie obedzie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mialem wczesniej klopoty z wolnymi obrotami ,najpierw na zimnym silniku< pozniej prawie ciagle.Po znalezieniu peknietego wezyka odpowietrzenia skrzyni korbowej i usunieciu usterki bylo prawie ok. w dodatku zalozylem inst. gazowa i przy okazji zakladania wyczyscili krokowca,i bylo jeszcze lepiej.DLA pewnosci jeszcze podskoczylem na ASO w celu podlaczenia do kompa i sprawdzenia stanu(nic godnego uwagi nie znalezli.
TEraz jestem 1400 kilosow od domu i problem wrocil,silnik faluje na zimnym podczas dojazdu do skrzyzowania pracuje bardziej halasliwie((obroty sa zbyt niskie i przenosi drgania na cale autko ,a co najciekawsze jak przejade autostrada paredziesiat kilosow to po wrzuceniu na luz czasami gasnie.
Co najgorsze nie ma w tym zadnego skladu zapale samochod (raz lepiej , raz gorzej chodzi)ale nigdy jak ma byc (tzn jak dawniej)w dodatku przy skrecie kierownica obroty wyraznie spadaja a przy skrecie do oporu solidnie faluje.
Jak ktos ma jakies sugestie to prosze bo tak to nie za bardzo da sie jezdzic,a mi sie juz koncepcje rozwiazania problemu skonczyly . Autko to 1.6 16v 1994.
z gory dzieki.
  
 
jaki masz stan filtra gazu, powietrza, swieci kabli WN?

gaz jest bardzo wrazliwy na zuzyte w/w czesci.
  
 
Podpiąć się pod kompa i dopiero później myśleć. Powodów może być wiele.
  
 
Instalacja ma 1 miesiac wiec pewnie wszystko z nia ok , a przed nia wymienilem przewodyWN, filtry powietrza i olej ,swiece maja ok 20.000 wiec jak na te swiece to nic,chyba nie t przyczya.
  
 
sprawdzić ciśnienie paliwa i wtryskiwacze. Możliwe, że łapie lewe powietrze za przepustnicą (mi łapał przy uszczelce krokowca). Czy takie falowanie i drgania są na pb i lpg takie same?
  
 
Cytat:

swiece maja ok 20.000



a mi gazownicy mowili ze po 10k do wymiany caly komplet gratow.
  
 
I to są właśnie problemy z gazem. "Gaz do zapalniczki i kuchenki gazowej a nie do auta".
  
 
Cytat:
2006-12-01 09:01:08, robertford pisze:
I to są właśnie problemy z gazem. "Gaz do zapalniczki i kuchenki gazowej a nie do auta".



albo zakladac lepsze instalacje ja dokladnie sie nie znam ale moj gazownik mowi ze przy sekwencji zadziej wymienia sie swiece i kable WN,
  
 
Niekoniecznie.
  
 
Cytat:
2006-12-01 07:12:47, surec pisze:
sprawdzić ciśnienie paliwa i wtryskiwacze. Możliwe, że łapie lewe powietrze za przepustnicą (mi łapał przy uszczelce krokowca). Czy takie falowanie i drgania są na pb i lpg takie same?


Tak to jest sekwencja wiec powinien sie tak samo zachowywac jak na paliwie i tak jet faktycznie ,jak go przelacze z gazu na paliwo lub odwrotnie te same objawy.
  
 
Cytat:
2006-12-01 09:01:08, robertford pisze:
I to są właśnie problemy z gazem. "Gaz do zapalniczki i kuchenki gazowej a nie do auta".


Hm ciekawe podejscie do sprawy, a moze sie tak na Trabanta przesiasc, albo na rower a moze na piechote zaczne chodzic,tak na piechotke -taniej i bezusterkowo.
Dzieki za wskazowki.
  
 
a problemy zaczęły sie przay spadku temperatur ?
proponuje sprawdzić czujnik temp do kompa
jak z dolotem i podcisnieniem jest ok to ni tyle buja tylko gasnie tzn spada do .... i albo sie "dźwignie" albo zdechnie
  
 
Cytat:
2006-12-01 20:32:14, le-mar pisze:
a problemy zaczęły sie przay spadku temperatur ? proponuje sprawdzić czujnik temp do kompa jak z dolotem i podcisnieniem jest ok to ni tyle buja tylko gasnie tzn spada do .... i albo sie "dźwignie" albo zdechnie


Wlasnie nie tak z niczego .
  
 
Moze ktos sie orientuje jaki tam krokowiec przychodzi, jest pare typow,i jak to cos stoi cenowo.
  
 
A do tego VIN potrzebny.
  
 
VIN-WF0AXXGCAARR51016
  
 
Zauwazylem ze jak autko jest zimne to chodzi ladnie a klopoty z falowaniem sa jak zlapie delikatnie temperature.
  
 
dzisiaj autko po raz pierwszy auto zachowalo sie normalnie po zapaleniu nadal podskoczylo pare razy na obrotach ale pozniej uper przez 30 kilosow ani raz obroty na wolnych nie zafalowaly .Pisze to bo zauwazylem takze ze obroty podczas wyrzucenia biegu na luz wolniej spadaly i pytanko moje co jest odpowiedzialne za szybkosc opadania obrotow czy jest jakis czujnik lub cos co to reguluje bo moze tam tkwi moj problem