| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-11-19 20:01:18 . [ wiadomość edytowana przez: Gustaw6666 dnia 2006-11-19 20:04:45 ] |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-11-20 11:45:41
Nie jest to prawda.... Ograniczeniem jest wyłącznie zbyt mała przepustowość wtryskiwaczy gazowych. |
lucardo Wieliczka | 2006-11-20 12:35:09
rozumiem że Valtek BFC lub t30, nie bedzie się zawieszał jak matrix, w tym upatruję szansy |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2006-11-20 18:00:51 witam.
Lucardo dobieranie elementów instalacji i jej programowanie w twoim aucie bez hamowni nie ma sensu. szkoda tego silnika. masz wtedy popdpięty analizator spalin i przyrzady diagnostyczne. programuje sie na tescie obciążeniowym na benzynie i na gazie. potwierdzeniem są te same wyniki. nie trzeba wtedy jeździć po drodze. do wyboru masz jastrzębie albo gliwice. |
orfeusz Katowice | 2006-11-20 22:48:19
Możesz kombinować z listwą ale pamiętaj, że zostaje jeszcze reduktor nawet jak się uporasz z listwą - no chyba, że poprawili wade fabryczną. Ja mam 30 kucy mniej i też były problemy z reduktorem ale znalazłem sposób i nie jest to takie upierdliwe jak było (zadyszka koło 5k rpm). W pewnych warunkach Diego ma odczyty z kosmosu nie wiadomo jak u Ciebie jeździłeś z lapkiem, co się dzieje jak brakuje mocy? |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-11-21 08:28:02
Jeśli Valtek to tylko BFC przy tej mocy, tam będą potrzebne dysze powyżej 3 mm a w typ 30 stosuje się do 2,75. I pamiętaj sprawdzić jakie ma czasy wtrysku na benie bo czerwone mogą być za wolne. A żółtych nie możesz zastosować. |
lucardo Wieliczka | 2006-11-21 08:33:40
croma1 - chętnie wpadne do Ciebie, ale mam instalacje na gwarancji, i chcę najpierw dojść do sprzętowego ładu, który powinien zapewnić jej instalator, jeżeli uważasz że korzystne elementy możemy dobrać tylko na hamowni, przemyśle to |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-11-22 08:11:50 Jeśli masz na gwarancji - daj mechanikowi do przeczytania mojego posta i pozdrów ode mnie. I powiedz że jeśli nie założy odpowiednio wydajnych wtryskiwaczy to oprócz już wymienionych reperkusji zamieścisz go w topicu "Omijajcie z daleka". |
lucardo Wieliczka | 2006-11-22 08:58:03
dzieki gustaw6666, napewno wykorzystam to co napisałeś |
westcoastcustom Audi A4 Rokietnica | 2006-11-22 14:36:26 Witam,
Przyłącze się, bo mam identyczną sytuację w Audi A4 V6... 2 x matrix + komp KME. Gustaw6666 pisałeś wcześniej o podniesieniu ciśnienia do 1,2 bara. Ja mam w tej chwili 0,85. W jaki sposób regulujemy ciśnienie? ... Wiem, że pytanko może dla niektórych banalne, ale proszę o wyrozumiałość .
Pozdrawiam gaziarzy ,
Damian. Ps. Dodam, że u mnie zjawisko "braku gazu" jest większe przy zimnym silniku, a zmniejsza się jak motor osiągnie 90C. [ wiadomość edytowana przez: westcoastcustom dnia 2006-11-22 14:40:43 ] |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-11-23 08:29:55 Ciśnienie zmienia się śrubą na środku reduktora, kluczem imbusowym, z podpietym laptopem obserwując wartość ciśnienia.
Trzeba pamiętać, że po zmianie ciśnienia trzeba przeprowadzić ponowną regulację w pełnym zakresie obciążeń. Ile koni ma Twoje A4 V6, 193 ??? W Diego proponuje ciśnienie oscylujące wokół 1 bar. I ważna sprawa, musisz sprawdzić jaką średnicę dysz posiadasz. Pozdrawiam. |
westcoastcustom Audi A4 Rokietnica | 2006-11-23 08:37:38 Witam,
Dzięki Gustaw za szybką odpowiedź. Audi ma 193 konie... Pytasz o średnicę dysz, ale mierzymy tę w kolektorze, czy tę w listwie wtryskowej? Generalnie uda się to normalnie uruchomić na tym sprzęcie, czy mam podobny problem nie do przedkoczenia na matrixach? W sumie moc z cylindra jest mniejsza niż w aucie autora wątku. Pozdrawiam, Damian. Ps. Mam jeszcze problem z interfacem... Działa ślicznie na przekręconej stacyjce, a jak odpalę silnik, to program do diagnozy KME na laptopie się zawiesza (Interface USB). Spotkaliście się z czymś takim? [ wiadomość edytowana przez: westcoastcustom dnia 2006-11-23 08:39:14 ] |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-11-23 09:56:45 Niestety elektronika KME współpracuje póki co bezbłędnie tylko z interfejsami RS-232.
Co do wydajności Matrixa to bez problemu powienien obsługiwać ok 240 KM z 6 cylindrów ( czarny ) i ok 200 ( srebrny ). Zatem 193 KM nie sprawia żadnego problemu. Co do dysz to chodzi o średnicę tych wkręconych w listwy wtryskiwaczy. Zrób ciśnienie 1 bar i napisz później jakie masz dysze... |
lucardo Wieliczka | 2006-11-23 12:38:02
czy do Tausrusa jest jakaś specjalna przejściówka, gazownik nie chce nic lutować itp sprawdzałem, czas na jałowym jest ok 2,5-2,8 (prawdopodobnie będzie problem z valtekiem BFC), błedów w strowniku nie ma żadnych, ciśnienie na reduktorze ok 1, dysze 3. |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-11-23 12:51:13 Taką przejściówkę produkuje KME |