BLOS czy mixser co lepiej montować

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytam znawców ale tych którzy zamiast tradycyjnego mixsera zamontowali BLOSA i jakie stąd wypływają korzyści?Czy ma to znaczny wpływ na zużycie lpg.mocy itd.
  
 
Powiem tak: mam blosa i za nic w świecie nie zamieniłbym z powrotem na mixer.
Zużycie gazu przy dobrej regulacji (ostatnio) coraz bardziej zbliżone do mixera.
Spadków mocy w porównaniu do benzyny, tym bardziej przy braku klapki p.wybuchowej nie zauważam.
Wiele już było na ten temat pisane - szczegółów można poszukać w wyszukiwarce ::


[ wiadomość edytowana przez: Musasi dnia 2006-11-19 14:14:45 ]
  
 
Cytat:
2006-11-19 14:12:00, Musasi pisze:
Powiem tak: mam blosa i za nic w świecie nie zamieniłbym z powrotem na mixer. Zużycie gazu przy dobrej regulacji (ostatnio) coraz bardziej zbliżone do mixera. Spadków mocy w porównaniu do benzyny, tym bardziej przy braku klapki p.wybuchowej nie zauważam. Wiele już było na ten temat pisane - szczegółów można poszukać w wyszukiwarce :: [ wiadomość edytowana przez: Musasi dnia 2006-11-19 14:14:45 ]


No ok a powiedz mi ile ci palila ta Omega na mikserze ?jaki masz silnik ?kolega ma 2.0 w automacie mikser i tylko sruba(masakra wg mnie)i pali to po miescie ok 15 /100km czy zapodanie Blosa obnizy znaczaco spalanie czy te typy maja tyle zlopac?
  
 
A może kup zestaw IV gen za 1000 zł (wystarczy coś na reduktorze Tomasetto i wtryskiwaczach Valtek), sprzedaj swój parownik i elektronikę, koszty nie będą o wiele większe niż przy ekspedycji "BLOS".

A będziesz pewnie pierwszym gościem z Peloponezem na szprycy LPG!
  
 
Cytat:
2006-11-19 14:56:40, maszan pisze:
No ok a powiedz mi ile ci palila ta Omega na mikserze ?jaki masz silnik ?kolega ma 2.0 w automacie mikser i tylko sruba(masakra wg mnie)i pali to po miescie ok 15 /100km czy zapodanie Blosa obnizy znaczaco spalanie czy te typy maja tyle zlopac?



Nie chcę pisać ile pali tylko o różnicy, ponieważ zaraz dyskusja przerodzi się w podawanie "lepszych" wyników, a nie o to chodzi. Zbyt wiele zależy od wagi pojazdu, wożonych ładunków, stylu jazdy, zakorkowania miasta po którym jeździmy, itp.
Moje odczucie jest takie, że przy zbliżonym zużyciu gazu mam do dyspozycji "znacznie mniej zdławiony" silnik
  
 
w polonezie chcesz założyć blos'a? Tam chyba ciężko będzie z montazem tego.

Jak masz kase to kupuj blos'a, ale bądx przygotowany że może być np. potrzebna zmiana parownika nawet, tysiąc kombinacji z ustawieniem blos'a i wogóle.
Mysisz sie niestety na to przygotować. Jak masz czas i dużo cierpliwości to kup sobie i pokombinuj.
W 4/5 przypadków trzeba dużo kombinowac z blosem, ale może u Ciebie będzie ten szczęśliwy przypadek.

ps. ja u siebie mam klapke przeciwwybuchową, bo mam blos'a z 50cm od przepustnicy i wole sie ubezpieczać.

pozdrawiam
  
 
a nie lepiej srubke zmienić na kompa 2 generacji? napewno spalanie by spadło
  
 
Cytat:
a nie lepiej srubke zmienić na kompa 2 generacji? napewno spalanie by spadło


Niewidomo z tym. Przy kompie może być lepsza mieszanka i moze więcej palić. Taksiarze np. zakładają sobie śróby bo skręcą i mniej pali. Wszystko zależy od instalacji.
  
 
Cytat:
2006-11-23 16:34:31, omegafan pisze:
Niewidomo z tym. Przy kompie może być lepsza mieszanka i moze więcej palić. Taksiarze np. zakładają sobie śróby bo skręcą i mniej pali. Wszystko zależy od instalacji.

A ja wzbogacilem mieszanke i spalanie spadlo
Taksiarz woli zaoszczedzic na paliwie 5 zeta na 100 km a pozniej wydac na remont glowicy 500 PLN
  
 
Cytat:
2006-11-23 19:40:38, zp pisze:
A ja wzbogacilem mieszanke i spalanie spadlo Taksiarz woli zaoszczedzic na paliwie 5 zeta na 100 km a pozniej wydac na remont glowicy 500 PLN



No właśnie.... To prawda. Smutna prawda
  
 
myślę że najbardziej kompetentne są osoby jeżdżące na blosie i mixerach z racji doświadczenia. ja nie żałuję wydatku na blosa. plusy przewyższają ewentualne minusy. a miałem mixer z kompem. howgh
  
 
Ja mam tak dobrany mokser że gazownik stwierdziłże komputer nie potrzebny - bez czy z nim chodzi tak samo spalanie to samo........