Demontaz sprezyn

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam szukam w wyszukiwarce i nie moge znalezc nic na tem demontazu przedniego zawieszenia. chce wyjac macphersony bo bede obnizał auto klamrami jakies niespodzianki mnie czekaja przy ich wyjmowaniu ???

moze jakas instrukcja jak to wyjac ????

Na tak zadane pytania pozostaje tylko odpowiedzieć "jedź do warsztatu".

no nie mow ze taki problem to wyjac w uno 10minut

Cytat:
2006-11-13 13:00:26, hard-drive pisze:
no nie mow ze taki problem to wyjac w uno 10minut

Czyli masz temat obcykany+odpowiednie narzędzia więc do roboty! Ja nie mam, nie znam się, nie umiem i nie pytam, tylko jadę do warsztatu.

pytam czy sa jakies niespodzianki przede mna bo bede robił w sobote i sklepy beda zamkniete

Klamry ?

Bardziej amatorskiej i niebezpiecznej metody drutowania zawieszenia nie znam...

rok tak w uno jezdziłem. nic sie nie działo.

podobno lepsze niz ciecie sprezyn.

no chyba ze ktos ma sprezyny przednie obnizajace max 35mm

Cytat:
2006-11-13 18:31:29, hard-drive pisze:
rok tak w uno jezdziłem. nic sie nie działo.

Ta w aucie o wadze 900 kg i prędkości max. 130 km/h.

o masie 800kg a co do predkosci to bym cie wymieszał bez jego odpalania

Obniż, obniż autko. Słyszałeś o akcji wyłapywania przeróbek? Pierwszy lepszy gliniarz zapyta o homologacje na przeróbki, a potem laweta i niepotrzebne problemy. Pomijam to że wszelkie takie samoróbki są cholernie niebezpieczne i całkowicie zakazane przez prawo. Zmienia się całkowicie właściwości trakcyjne pojazdu i praktycznie nie do określenia jest jak zachowa się pojazd w nietypowych warunkach. Są firmy które zajmują się takimi przeróbkami i koszty takiego czegoś są ogromne ponieważ nie kończy się na sprężynach a praktycznie zmienia się całe zawieszenie.

no dobra namowiliscie mnie.

ale gdzie mam szukac sprezyn do espero ? ? ?

Cytat:
2006-11-13 19:28:20, hard-drive pisze:
no dobra namowiliscie mnie. ale gdzie mam szukac sprezyn do espero ? ? ?

Ale po co Ci to
Kolega kupił golfa2