MotoNews.pl
  

Jakie kupić tarcze?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Od dawna juz sie przymierzam do wymiany tarcz przednich, ale w koncu jak przy wymianie opon na zimowe zobaczylem ich stan to postanowilem zabrac sie za sprawe konkretniej
Jakie tarcze mozecie polecic? Interesuje mnie markowy produkt w korzystnej cenie Co sadzisie o
motorcraft?
  
 
Jurid slyszalem ze dobre
  
 
BREMBO i nic więcej
  
 
Powiem tak przy nastepnej wymianie pójdą tarcze Brembo i klocki Ferrodo a teraz mam tarcze Jurid i klocki Motorcraft
  
 
tarcze ate power disc
klocki ferodo premier
  
 
ATE Power Discs.
  
 
ja tam mam krafty i nie nazekam
  
 
w serwisie sprzedają Delphi ...?ale jak to serwis , mając bardzo dobre żadziej zaglądasz do warstatu...
mając kasę kupił bym texstar, brembo
  
 
Ja też polecam brembo i do tego klocki reemsa, sprawuje się naprawdę dobrze (oczywiście w tej klasie cenowej). Tarcze trzeba dobierac twardością do klocków. Jak jedno albo drugie jest za miękkie to du.., no i czym twardsze tym lepsze, lepiej hamują i na dłużej starczają.
  
 
Tylko nacinane ATE Power Disc + klocki Ferrodo Premier. Roznica olbrzymia. Rozgrzane az zmuszaja cie do wciskania hamulca co jakis czas Czysta przyjemnosc. Na zimo tez niczego sobie Rozgrzewaja sie dosc szybko, nie ma problemu.

Brembo podobno gna sie jak cholera. Ludzie pozniej doszukuja sie wjechania na goraco w kaluze, albo czegos takiego. A to po prostu jakosc nie teges.

OskarRGD - nic podobnego. Twarde klocki oznaczaja klopoty. Slabsze hamowanie, wieksze zuzycie tarcz. Wiem co mowie. Bo mialem zalozone twarde klocki, gownianej firmy, bo bylo tanio. Tarcze motorcrafta po 12 tys poszly sie pasc. A nie byly jeszcze zle przed wymiana klockow.

Teraz mam Ferrodo premier. Pyla na nacinanych tarczach ATE, ale skutecznosc hamowania warta jest tego! Kazdy centymetr sie liczy, jak przekonal sie moj ojciec, kiedy zabraklo mu doslownie 20 cm. Smial sie z moich lepszych opon (Bo uniwersalne Navigatory trza bylo kupic a nie wydziwiac). Smial sie z moich lepszych tarcz i klockow. I pozorne oszczednosci kosztowaly go ostatnio mandat za uczestnicwto w karamboliku plus lekko ponad 2 tys na wymiane lamp,pasa, maski plus 2 tygodnie przestoju auta.

[ wiadomość edytowana przez: darmcdoman dnia 2006-11-23 22:57:15 ]
  
 
Cytat:
2006-11-23 22:49:58, darmcdoman pisze:
Tylko nacinane ATE Power Disc + klocki Ferrodo Premier. Roznica olbrzymia. Rozgrzane az zmuszaja cie do wciskania hamulca co jakis czas


sama przyjemnosc, z tym zestawem mozna sobie na wiele pozwolic
  
 
Mi się jednak wydaje że powinny być twarde, ale zarówno klocki jak i tarcze, jak jedno jest miękkie a drugie to jak mówiłem du..
Te tanie zamiennik właśnie są miękkie.
Nacinane na pewno są lepsze, ale nie stety też droższe.

Pozdrawiam.
  
 
Dzieki za wskazowki. Zdania oczywiscie podzielone ale widze ze przewaga glosow za brembo i ate. Chyba na ate sie zdecyduje. Co do naciec to nie znalazlem w okolicy takich ate. Za gladkie krzykneli w sklepie 130zl/szt. Znacie jakis solidny sklepik (nie internetowy) w stolicy z nacinanymi ate?
  
 
Rozmawiaj ze Slawasem z naszego forum Ma bardzo dobre ceny i dostawy sa niezwykle solidne.
  
 
Brembo pokrzywiłem, ATE Power Disc nie, ale długo ich nie miałem...
  
 
ATE Power to chyba najlepszy wybór jeśli chodzi o relację cena-jakość. Ze znanych mi użytkowników każdy chwalił. Podobnej jakości są Zimmermany, ale osobiście wolałbym jednak ATE.
  
 
Tak, Ate Power Disc są dość dobre.
  
 
Cytat:
2006-11-29 08:54:36, surec pisze:
Tak, Ate Power Disc są dość dobre.



No przecież, nie porównuję tu czegokolwiek do APE, czy OMP Chodzi o "gwiazdę w aucie za rozsądną cenę"
  
 
Ale ja się właśnie z Prezesem zgodziłem
w jednośladzie stosowałem EBC, ale chyba robią też do aut.
  
 
... polecam ATE Power Disc .... tylko nie zakładaj do nich zwykłych klocków ..... mi się tarcze skończyły a klocków jeszcze połowa została - klocki miałem równiez ATE ale zwykłe ..... ponoc teraz ATE wypuściło na rynek jakieś klocki dedykowane do tych tarcz .... niop zostają jeszcze Ferrodo .... ....