Czy wymieniał ktoś Cewkę??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mój Escorcik gasł i gasł mi prawie na każdym skrzyżowaniu i mechanik powiedział że to cewka .
I mam pytanie czy ktos wymieniał cewkę jeśli tak to dla czego??
  
 
może nie na temat... ale zapytam czy 1,3 monowtrysk (bo taki chyba masz) z gazem wogóle się toczy???
Nie jest to złośliwość ale ja mam kombiaka 1,3 i na benzynie jedzie jak fura z weglem...
  
 
Ja na swojego nie nażekam starcza mi po mieście 80-100 km/h hehe moze nie zawrotne prędkosci ale na miasto starcza ale generalnie to żwawy jest , ale nie pytaj ile pali bo nie wiem leje i jeżdże i jestem zadowolony i tak ma być . Teraz mnie zm artwiła ta cewka bo ona ksoztuje ok 300zł i do tego pzrewody napiećia 100zł plus robocizna to z wypłatki nic nie zostanie
  
 
Ponawiam swoje pytanko jak wyżej.
  
 
Wymiana cewki jest bardzo prosta odkręcasz i przykręcasz nową a może poszukaj używki bedzie taniej.No kabelki to coś koło 100zł Janmor
  
 
Trochę dziwne bo chyba jakby cewka padła by nie zapalał tak mi się wydaje elektrykiem nie jestem szkoda że na spocie nie powiedziałeś w biały escorcie mk4 był ten sam silnik i ta sama cewka zaraz bysmy podmienili i sprawdzili. A moż ktoś tam ma autko z takim silnikiem to zróbcie podmianke i sprawdzisz no bo faktycznie 300 zł wywalic ot tak.
  
 
No widzisz ja też się nie znam na tym wcale.
A mechanik powiedział , że ta cewka jest pęknięta i , że trzeba ją wymienić.
  
 
Też mam essiego 1,3 po mieście ok ale jak pzyjdzie na trasie wyprzedzać t tragedia a co do cewki też będę wymieniał ponieważ przyruszaniu ze świateł dławi się i przy dalszej jęździe przy zmianie biegów też cewkę kupiłem nową z gwarancją za 160zł na allegro a jeżeli ci gaśnie na wolnych obrotach to silnik krokowy miałem to u siebie na wolnych gasł albo wchodził na 3000 obrotów i przy zmianie biegów nie schodził z nich brat przeczyścił silniczek coś tam ustawił i jest ok obeszło się bez wymiany zanjduje się on pod filtrem powietrza także całkiem łatwo się do niego dostać
  
 
Cytat:
2005-01-28 22:25:14, antonio pisze:
No widzisz ja też się nie znam na tym wcale. A mechanik powiedział , że ta cewka jest pęknięta i , że trzeba ją wymienić.



Jeśli jest pęknięta, to nie ma się co zastanawiać. Poza tym fakt, że odpala normalnie nie świadczy jeszcze o pełnej sprawności cewki. Trust me.
  
 
Cytat:
2006-12-01 11:15:14, WilK pisze:
Jeśli jest pęknięta, to nie ma się co zastanawiać. Poza tym fakt, że odpala normalnie nie świadczy jeszcze o pełnej sprawności cewki. Trust me.


Mam pytanka do Prezesa:
1.Czy jest możliwe sprawdzenie cewki sprzetem domowym i czy określa to jednoznacznie czy jest padnięta, czy nie?
2. Który przewód do cewki można przerwać (immobilizer) bez szkody dla auta? czarny(+), ziel-czerw(-)z filtra, ziel-żółty z EDIS
  
 
mnie gdy padła cewa jechałem na dwóch cylindrach
trzeba przygazowywać by po zwolnieniu sprzęgła nie zgasł...
nie zastanawiaj się tylko allegro i wymiana proste