Pytanie znajacych sie na elektryce w samochodzie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam nadzieje ze ktos cos zasugeruje,bo juz nie wien gdzie ten problem.
Mam klopoty z wolnymi obrotami i byc moze to dotyczy problemu,byc moze nie.
Jak wlacze dmuchawe to na wolnych obroty spadna troszke i auto zaczyna drgac ciagle ,nieznacznie lecz odczowalnie,ajak np.jest za wysoka temp i wentylator sie zalaczy to obroty spadna o ok 100 200 ale za sekunde powracaja do normy.
Wczoraj zauwazylem tez ze przelaczenie dmuchawy na nastepny bieg powoduje takze delikatne przygasniecie swiatel.ale na sam moment przelaczenia,
Dodam ze te wolne sa nieprzewidywalne raz jest opodtrzymuje obroty przy dojezdzaniu np. do skrzyzowania innym razem gasnie a jeszcze innym drga.
Cos tu chyba nie gra jesli tak to co to moze byc?
1994 1,6 16v
  
 
normalne zachowanie -duze obciazenie elektryki i silnik musi miec chwile zeby zdiagnozowac to i odpowiednio ustawic nowa mieszanke
  
 
Cytat:
2006-12-06 20:52:49, borys pisze:
normalne zachowanie -duze obciazenie elektryki i silnik musi miec chwile zeby zdiagnozowac to i odpowiednio ustawic nowa mieszanke


Ale z dmuchawa obroty spadaja auto dostaje drgawek i dzieje sie to ciagle tzn.constans,nie przestaje drgac
  
 
sprawdz ladowanie alternatora ... przy duzym poborze pradu moze nie wyrabiac przez to spadaja obroty
  
 
wydaje mi sie ze te problemy zaczely sie jakis miesiac temu jak mi padl aku tak z dnia na dzien ,bede sprawdzal moze jakies przebicie lub zwarcie gdzies jest(fakt aku mialo 8 lat)ale auto dwa razy palilem przez przewody z innego auta moze wtedy sie cos pop...apralo z elektryka albo jakims podzespolem .
Tak gdybam teraz ale wczesniej tak nie bylo(zawsze musi przyjsc ten moment ze cos sie popsuje.
  
 
I sprawdź przewody masy. To często bagatelizowane, a bardzo ważne połączenia.