Pomóżcie koledzy!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niedawno kupiłem espero 1.8 który po dwóch dniach jazdy zgasł na luzie, po czym odpalił i dalej było ok. Później żona pojechała do Warszawy i zapaliła się lampka błędu która następnego dnia znikła, ale najgorsze jest to że auto faluje między 1000 a 900 obrotów i przy jeździe ze stałą prędkością szarpie i zrywa. pomocy!!!!!!! Bębe wdzięczny za pomoc doświadczonych właścicieli espero
  
 
po 1 to problem jaki masz powinienes okreslic w temacie,
po 2 temat powinien byc w watku motoryzacja, tuning, porady a nie na stronie glownej...
po 3 to nie wiemy nawet czy masz gaz wiec praktycznie nie da sie Ci zbyt duzo poradzic.

ja bym zerknal do krokowca i spytal kiedy byly tam wymieniane kable wys napiecia i swiece...
  
 
Cytat:
2006-10-12 07:52:44, Cwikus pisze:
po 1 ...


Po 1 .... to Kolego Cwikus... troszkę tolerancji !-może warto było spojrzeć że Kolega adaw1976 jest na forum pierwszy raz? ...Też byłeś od razu "mądry"?? po 2 , jak napisał..Niedawno kupił auto więc pewnie kompletnie się na nim nie zna ..to takie zrozumiałe, prawda ?? po 3 ...pewnie liczył przynajmniej na ogólne wskazówki a nie na zjebę od znerwicowanego Klubowicza-Moralizatora

Dużooo Fajniej by było i znacznie bardziej sympatycznie, gdybyś najpierw napisał o o potrzebie sprawdzenia silnika krokowego , kabli i świec a potem podpowiedział koledze o zasadach na forum...

Miłego Dnia Panowie
  
 
Cytat:
2006-10-12 03:33:26, adaw1976 pisze:
Niedawno kupiłem espero 1.8 który po dwóch dniach jazdy zgasł na luzie, po czym odpalił i dalej było ok. Później żona pojechała do Warszawy i zapaliła się lampka błędu która następnego dnia znikła, ale najgorsze jest to że auto faluje między 1000 a 900 obrotów i przy jeździe ze stałą prędkością szarpie i zrywa. pomocy!!!!!!! Bębe wdzięczny za pomoc doświadczonych właścicieli espero


Jeżeli samochód jest zagazowany i ma takie objawy to świadczy o konieczności przynajmniej regulacji instalacji gazowej i wymiany filtra gazu (jeżeli to nie pomoże to trzeba zorientować się w jakim stanie jest reduktor) .
Jeżeli to nie pomoże,pogdybamy dalej

Kolego Cwikus-nie denerwuj się tak,bo ci łańcuch spadnie
  
 
a czy ja sie denerwuje, po prostu jak jestem na forum jakims pierwszy raz to najpierw zawsze staram sie poczytac podstawy i dowiedziec gdzie mam zadac pytanie ktore chce zadac, a nie traktuje danego miejsca jako smietnisko na ktorym ktos na pewno mi poradzi jak sypne ogolnikiem w trzech zdaniach

od denerwowania sie to ja mam inne rzeczy niz internet

ps. jak zwykle Bogus bardziej przejal sie rola kolegi ktory zalozyl temat, niz sam czlowiek na ktorego ponoc "naskoczylem" nic nowego...

pozdr.

-----


[ wiadomość edytowana przez: Cwikus dnia 2006-10-12 14:39:21 ]
  
 
Bogdan ma racje wiec nie bardzo jest o czym dyskutowac...

Proponuje sprawdzic kable WN u mnie taki wlasnie byl objaw.

Pozdrawiam
  
 
Kolega adawjakiśtamnumer nie dość, że zadał pytanie o chorej godzinie, to minęło już 12h jego milczenia... więc i my zamilknijmy
  
 
równie dobrze moze to byc sonda lambda, czujnik podcisnienia lub przepustnica... a nawet dziurawa lub poluzowana odma. Nie podejmuję sie stawiania diagnozy na podstawie takich informacji. Proponuję warsztat i komputerek
  
 
BARDZO przepraszam za to że o tak głupiej godzinie i nie w tym miejscu. Powód jest taki że procuje na 3 zmiany i mam nocki a w domu nie mam dostępu do internetu.Dziękuje tym kolegom którzy próbują mi pomuc.Już zakupiłem przewody, świece, palec i kopółke.W poniedziałek napisze czy coś wskurałem
  
 
Cytat:
BARDZO przepraszam za to że o tak głupiej godzinie i nie w tym miejscu. Powód jest taki że procuje na 3 zmiany i mam nocki a w domu nie mam dostępu do internetu.Dziękuje tym kolegom którzy próbują mi pomuc.Już zakupiłem przewody, świece, palec i kopółke.W poniedziałek napisze czy coś wskurałem


Nie ma za co przepraszac, napisz lepiej czy masz gaz czy nie to bedzie dokladniejsza diagnoza
  
 
gaz mam od tygodnia ale objawy są takie same na benzynie
  
 
jak sprawdzić we własnym zakresie błąd który mi się wyświetla
  
 
Cytat:
2006-10-13 00:09:06, adaw1976 pisze:
jak sprawdzić we własnym zakresie błąd który mi się wyświetla


a tu już podepnę się pod Kolegę Cwikusa i "przywołam Cię do porządku".....ciut ...postudiuj trochę forum, trochę działów gdzie są opisy błędów także..a przede wszsytkim zapoznaj się z funkcją o nazwie WYSZUKIWARKA...

Bardzo bardzo Ci to pomoże ...
  
 
dziękuje kolego, zapoznałem się z wyszukiwarką.Dużo można się dowiedzieć z archiwum.Jutro biore sie za czytanie kodów usterek w moim autku.dziękuję za cierpliwość domnie i wyrozumienie.
  
 
Cytat:
2006-10-12 07:52:44, Cwikus pisze:
... po 2 temat powinien byc w watku motoryzacja, tuning, porady a nie na stronie glownej...



A ja się znów przyczepię w takim razie - już w innym watku o tym trochę dyskutowałem, ale jakoś minęlo bez większego echa, a to już kolejna tego typu uwaga.
Więc pytam po raz kolejny,- jeśli mamy taki a nie inny podział forum na wątki i pytania dotyczące występujących problemów, czy usterek mają być w "motoryzacja, tuning, porady" to do czego na Swarożyca jest ogólny?
Tu poprzednia dyskusja na ten temat:
motonews.pl/forum/?op=fvt&t=159979&c=0&f=17



[ wiadomość edytowana przez: Walus dnia 2006-10-13 13:36:01 ]
  
 
Walus POPIERAM!!!!

  
 
Cytat:
2006-10-13 13:25:38, Walus pisze:
A ja się znów przyczepię w takim razie - już w innym watku o tym trochę dyskutowałem, ale jakoś minęlo bez większego echa, a to już kolejna tego typu uwaga. Więc pytam po raz kolejny,- jeśli mamy taki a nie inny podział forum na wątki i pytania dotyczące występujących problemów, czy usterek mają być w "motoryzacja, tuning, porady" to do czego na Swarożyca jest ogólny? Tu poprzednia dyskusja na ten temat: motonews.pl/forum/?op=fvt&t=159979&c=0&f=17 [ wiadomość edytowana przez: Walus dnia 2006-10-13 13:36:01 ]



do ogłoszeń moderatorów, waznych informacji co do klubu i wszystkiego innego w stylu wątki jak pisać, jak linkować, itp. - tzw. pierwsza ręka.
  
 
Cytat:
2006-10-13 19:00:36, Cwikus pisze:
do ogłoszeń moderatorów, waznych informacji co do klubu i wszystkiego innego w stylu wątki jak pisać, jak linkować, itp. - tzw. pierwsza ręka.



Co do ogłoszeń i tym podobnych mogę się zgodzić - z tym, że będzie tego w takim razie maks ze dwie strony. Zresztą akurat te wątki sa z reguły podwieszane i kłopotu z odnalezieniem raczej nie ma.
Ważne (i nieważne) informacje co do klubu to chyba wątek "sprawy klubowe" nes pa?
  
 
W sobote sprawdzałem błędy i tylko 12, czyli ok. a samochód dalej przerywa,bede sie męczył dalej.
  
 
Na początek wyczyść przepustnicę i silniczek krokowy (podobno czyszczenie czujnika temperatury powietrza w kolektorze daje efekty-to do falowania obrotów.
Natomiast odnośnie szarpania,to tak jako pisali wcześniej koledzy-coś jest nie tak z układem zapłonowym.Jeżeli masz tydzień,to pokuś się dodatkowo o wymianę cewki w aparacie.I takie pytanko na koniec:czy w komplecie przewodów WN masz 4 czy 5 kabli?Często w komplecie są tylko 4 przewody do świec,a przewód do cewki jest traktowany po macoszemu.On też miewa przebicia .Napisz czy poradziłeś sobie z problemem.