Interpretacja pojazdu SAM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jest pytanie do kogos kto sie na tym dobrze zna lub orientuje.jesli zbuduje komore silnika na kontrukcji rurowej.tzn mc persony sa orginalne ale gorne krawedzie laczone sa z podluznicami za pomoca rur.ogolnie chodzi o cos takiego Image Hosted by ImageShack.us
.czy trzeba to przerejstrowac jako sam czy mozna sie tym nie przejmowac. jestem niebawem w trakcie bydowania czegos takiego.
  
 
Zielono-biała zostanie przerobiona, czy znalazłeś drugie nadwozie?
  
 
zielen. nie ma sensu łatanie prziodu dlatego tak go rozwiaze.
  
 
Jedno ale: Jak zrobisz sztywny przód, to wtedy w razie dzwona gnie się kabina pasażerska, a przód wchodzi do środka. Samochody są konstruowane dokładnie odwrotnie, tak, zeby przód się giął łatwo, a kabina ma byc od niego sztywniejsza, także odradzam

PS. Podłużnice poleciały biało-ziel.?

[ wiadomość edytowana przez: Janisz1990 dnia 2006-09-30 18:27:25 ]
  
 
mam wszystko na wzgledzie.zolty bilstein lubi wywalac kielichy.a nadwozie sie bedzie robic przez zime
  
 
poczatek zabawy z fiatem

[ wiadomość edytowana przez: fiatabarth dnia 2006-12-09 16:35:02 ]
  
 
z czego zrobiles podluznice?
  
 
Wyglądają jakby były z szyn kolejowych
Nie chciałbym sie z tym spotkać na drodze ;P
hehe!
Pozdrawiam!

Wik
  
 
niestety byl kiedys bity pod szyje....to sa nakladki na seryjne podloznice z grubej blachy.. pokiaze postepy w nowym poscie,, pozdro