MotoNews.pl
  

Nowy projekt z mojej szopy;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Danon bardzo zaluje ze nie ma garbusa, na dodatek silnik w jego skodzie zaczal niedomagac wiec postanowilismy troche go wzmocnic ciekawym swapem. Dzis byly przymiarki, silnik juz siedzi w skrzyni, zwymiarowalismy tulejke do walu, wszystko na dobrej drodze. Troche o silniku: garbowe 1,6 na dwoch dellorto drla, aparat zaplonowy mallory, Wydech z bugpacka.




Filtry przylozone oczywiscie "na sztuke" a silnik pojdzie w gore jak sie przymocuje do belki tylnej (ktora jest odkrecona) Z chlodzeniem nie ma problemu bo to wiatrolap, bedzie chulac. I jak sie podoba?



[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2007-04-01 22:13:23 ]
  
 
ja mam zapytanie: gdzie i za ile kupiłeś takie filterki

hmm no moc chyba 2x wzrośnie w stos. do serii,tylko czy garbowy silnik nie jest sporo cięższy jak skodowski?


[ wiadomość edytowana przez: mar125 dnia 2007-04-01 22:15:20 ]
  
 
Ja mam tylko jedno pytanie Panie czy pan ma prace? Podziwiam że masz czas na to wszystko.....
  
 
Tak pracuje, pozatym jestem studentem i mam dziewczyne
Moc - zobaczymy, wzrosnie sporo a spalanie jest 8 litrow - wiem bo juz jeden taki silnik zrobilismy jezdzi na codzien - seria 1,6 na 2 gaznikach. Garbus ma bardzo restrykcyjny seryjny kolektor dolotowy - strasznie dlugi.
Filtry - cene podam Ci pozniej bo cennik na innym kompie. Chcesz z podstawkami i przykrywkami metalowymi?

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2007-04-01 22:19:03 ]
  
 
Spoko loko luz i sponton.
Ostatnio mi się układa, więc nawet daje rade na coś takiego wydoić
A jak to będzie jeździć się okaże dopiero wkrótce.
To tak miałem napisać sobie ja, bo i tak więcej na temat tego może powiedzieć Jasiek.
I jak zwykle witam po dłuższej przerwie w forumowaniu.
  
 


Jaqo, ten wydech się zmieści, czy Danonowy skodnik będzie miał gustowną dziurę w tylnym pasie?
  
 
Cytat:
2007-04-01 22:34:07, jacekes pisze:
Jaqo, ten wydech się zmieści, czy Danonowy skodnik będzie miał gustowną dziurę w tylnym pasie?


Caly tyl bedzie siateks plastikowy czarny plaster miodu. Jak cos bedzie mialo wystawac to sie dziure zrobi. Pewnie i tak stinger zamiast tlumika bedzie przez wiekszosc czasu.
  
 
Ta komora silnika jakaś taka podejrzana,mam skodilacca 105 ale u mnie komora jest jakaś taka wymiarowa a tutaj jakby połowa nie z tego auta
  
 
Cytat:
2007-04-01 22:47:06, HEMIGTX pisze:
Ta komora silnika jakaś taka podejrzana,mam skodilacca 105 ale u mnie komora jest jakaś taka wymiarowa a tutaj jakby połowa nie z tego auta



Bo to rocznik '94, one tak mialy. Zmiany ze wzgledu na ekologie
  
 
No tez mi sie tak zdawalo,niema to jak "seciak" w budzie z 94roku
  
 
No coś takiego jak qubek napisał
To ja tylko jeszcze wkleję zdjęcie tego potwora z którego zrezygnowałem, wydaje mi się, że to zdjęcie też baaaardzo dużo wyjaśni, jeśli chodzi o różnice 105-110
  
 
kolektor sie zmiesci, wystawac bedzie tylko ten zawijas.
  
 
PRIMA APRILIS!
Chociaz pomysl niezly i latwy do zrealizowania. Skoda Danona jest u mnie na drobne uszczelnienia, sprzeglo i takie tam a silnik i graty od garba sa brata
  
 
Pffff... udało wam się
  
 
Dobra dzieci, oddawac mi zabawki
  
 
tak czytam czytam, mysle sobie, "kurde chcialbym tak umiec swapy sobie robic", a tu taki zart
  
 
o k....a to moze ja sie juz na temat swapow w tych skodach nie bede wypowiadal. zrobilem takiego jednego w ciagu jednego dnia. do tej pory mi sie sni po nocach ...
  
 
Cytat:
2007-04-02 18:20:59, piot21 pisze:
tak czytam czytam, mysle sobie, "kurde chcialbym tak umiec swapy sobie robic", a tu taki zart


Ale taki swap byl by niezle prosty. Do silnika potrzeba flansze tulejke belke i sprzeglo. A z elektryki jeden kabelek do cewki. Komputer lepszy?