| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2006-12-24 11:18:05 na 0. |
kondzio2006 zwolen | 2006-12-24 11:54:10 ustaw delikatna zbieznosc! |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-12-24 14:09:40 jq rqdzę zbieżność 1 do 1.5 stopnia pochylenie w granichach 0 do - 0.5 |
rosck Z Poznań | 2006-12-24 15:12:06 ja radze lekką rozbieżność 1-2st lepiej odbija kiera i auto jakby lepiej się kleiło asfaltu |
grnb 126 racibórz | 2006-12-24 16:05:55 dzieki za odpowiedzi ustawiłem zbieŻność lekką tak po 1,5 mm przednia część koła jest bilżej siebie niż tylna i auto jakby lepiej mi reaguje na skręty, w bagażniku miałem 25kg cementu myślicie że to starczy czy lepiej tam kogoś posadzić? w każdym razie zauważyłem że z tyłu też mam coś poprzestaiwiane więc czekam na sugestie jak to ustawić i w jaki sposób najłatwiej a teraz już życze wszystkim smacznej kolacji super prezentów i nierdzeiwiejących aut ![]() |
WRC126 Fiat 126 Wałbrzych | 2006-12-24 16:55:19 wow... temat rzaka. przerabialem go ze 27 razy. a wiec. pierwsza rzecz to zero (powtarzam ZERO) luzu na zwrotnicach inaczej nie ma sensu ustawiac bo zimą na sliskim bedziesz mial cieplo. katy i zbierznasc ustawia sie biorac pod uwage duzo czynnikow:
- jakie masz opony (szerokosc) - jak chcesz maluszkiem jezdzic (szybko na prostym czy szybko na kretym) to tak po krotce im szersze oponki tym wieksze opory toczenia i "zbierznasc" trza ustawiac blizej zera. natomiast jesli chcesz zeby autko bylo nerwowe i szybko reagowalo na ruchy kierownica to ustawiasz zbieznie. ale za nim ust zbieznosc trza katy poustawiac. i tu zalezy jak wysoko co malacz stoi i jak twardy masz zawias. pamietaj ze jak kolo sie chowa do srodka to kola robia sie zbiezne (to bardzo wazne jaki masz skok zawieszenia) ogolnie do rajdowej jazdy polecam katy na minus 1 stopien a na zime zbierznosc na zero. z tylu najlepiej katy miec w negatywie. |
rosck Z Poznań | 2006-12-24 23:04:44 No racja przedni napęd rozbieżność a za malucha robiłem na 0. Teraz problem w tym że kąty są na stałe w pozytywie |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-12-25 12:32:04 polecam:
bardzo dobrze auto sie prowadzi, przynajmniej przy szybkim skrecie, ale na normalnym mysle ze tez bedze git |
snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2006-12-25 12:45:20 taka zbieżność kół przednich to chyba dobra jest na szybkim skręcie do jazdy na dwóch kołach, ja tam wracam do ustawień typu negatyw i rozbieżność na oko (z dokł do pół stopnia) |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-12-25 12:58:05 negatyw jest, a na dwoch kolach to faktycnzie jezdzi ale jak sie ma przod w pozytywie jak mialem wczesniej |
rosck Z Poznań | 2006-12-25 14:02:21 A te wszystkie komputery nie mierzą kąta wyprz. sworznia zwrotnicy to jak niby to dokładnie sprawdzić? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-12-25 14:07:36 mierza ten meirzyl tylko nie ma na tej focie tego podane |
rosck Z Poznań | 2006-12-25 14:25:32
To u mnie jakoś dziwnie bo tylko katy i zbieżność. Ale to tylko robił przód nie iwem czy nie lepiej jechać do takiego co coś tam świeci jakimiś laserami czy jakoś tam i robi to względem tylnego zawiasu |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-12-25 14:32:11 o tym mowisz:
?? |
WRC126 Fiat 126 Wałbrzych | 2006-12-25 19:42:57 Przepraszam za ten wpis wiem ze nie powinienem ale nie moge sie powstrzymac. JA CHCE TAKI WARSZTAT. Przeciez to bajka, wszystko mozna zrobic a nie jak ja trza sie pod chmurka meczyc kutfa. Jak ktos ma do sprzedania taki warsztat to prosze mi wyłac za pobraniem ![]() |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-12-25 19:52:06 hehehe....ten wasztat jest dosc pokaznej firmy i pewnie nie bylo by cie stac na niego |