Elektryczne szyby tak obciążają silnik???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, koledzy pomóżcie. Otóż gdy stoję np. na światłach(generalnie chodzi o to, że stoję) i mam włączony silnik, wszystko gra i buczy, chcę zamknąć szybkę kierowcy(elektryczna), to obroty lecą na łeb na szyję, przygasa podświetlenie zegarów, auto się trzęsie. Gdy szybka się zamknie, wszystko wraca do normy. W czasie jazdy nie mam tego problemu, choć i tak wydaje mi się, że szyba kierowcyzamyka się baaaaardzo dlugo. Co to może być?
  
 
zdaje mi sie ze masz jakies opory tzn,,,ze ciezko ci szyba do gory idzie,,,,lub jakies zwarcia po drodze :/
  
 
sprawdź napięcie na aku jak odpalisz silnik powinno byc około 14 i jaki jest spadek napięcia jak zamykasz szyby
  
 
Ok, sprawdzę wszystko, o czym pisaliście.Wielkie dzięki.
  
 
przesmaruj mech szybki
  
 
Spadek jest ale nie taki jak piszesz. Sprawdż mechanizm inapięcia
  
 
To znaczy gdy szyba sie podnosi nie powinno sie nic dziać, maleć obroty i przygasać światła mogą jak szyba już doszła do końca i w dalszym ciągu trzymasz przycisk. Ale pewnie problem jest z tym ze szyba ci sie blokuje i silnik ma za ciężko, a te anomalie to przez jego pobór mocy a jest on znaczny.
  
 
Też tak mam że jak szybki dojda już do końca i nadal przytrzyma się przyciski to delikatnie słabiej świecą światełka, ale jest to bradzo mało widoczne, nic innego się nie dzieje, też mi sie wydaje że sam mechanizm może za ciężko chodzić.

Pozdrawiam.
  
 
podczas ostatnich mgieł w Krakowie miałem dokładnie to samo ;]

światła, halogen, nadmuch, ogrzewanie tylnej szyby i radio - gdy stałem na światłach miałem dokładnie takie objawy jak Ty.

pozdrawiam
  
 
Ostatnio problem jakby sam zniknął. Być może faktycznie coś blokowało szybę. Teraz idzie dość gładko i narazie nie będę się tym przejmował. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pomoc.