STEROWNIK CENTRALNEGO ZAMKA-JAKI KUPIC ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam escorta VI z fabrycznym centralnym zamkiem.jaki kupić sterownik do tego zamka żeby pasował?
  
 
taki , który ma sterowanie plusem
  
 
THX


[ wiadomość edytowana przez: wupeer dnia 2006-06-11 13:50:27 ]
  
 
Ja kupiłem ten (www) i jestem z niego zadowolony. Mam MKVII, ale sądzę, że do MKVI też powinien pasować. W razie czego możesz zapytać się sprzedającego.


[ wiadomość edytowana przez: chouchou dnia 2006-06-11 16:03:20 ]
  
 
a w ktorym miejscu siedzi w mk7 orginalny fordowski steronik centralnego zamka? mamjakis stary sterownik na pilota i chcialem podlaczy to pod centralke, ale nie moge jej namierzyc.

byq
  
 
mam dwa do wyboru do MK6 orginalny central:
klik
klik1
funkcje te same, ceny też, wszystko pasuje, a może coś innego polecacie w tej cenie?
  
 
surec widze ze szukasz sterownika z wyjsciem na klape odrazu, wiec moze dolorz kilka groszy i kup odrazu alarmik, zwlaszcza ze central juz masz, jakiegos magicara z syrenka, nie drogie a zawsze cos zawyje jak zostawisz pod blokiem albo na ulicy przed domem...
ja mialem u siebie syrenke i czujniki ruchu, reszta byla do smietnika, tez chcialem sam central na pilota ze sterowniem klapy, ale dolorzylem doslownie 10 zlotych i mam odrazu alarm...

fakt faktem radio i tak ukradli w bialy dzien, ale jak w lublinie zostawiam pod blokiem pod oknem to wiem ze uslysze i w razie czego pojde zakleic szybe workiem zeby przynajmniej deszczu mi sie przez cala noc nie nalalo...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
tyle tylko, że to dla brata byłby, a on nie chce alarmu.
U siebie mam sterownik STP trochę zmodyfikowany + immobilizer i oby tyle mi wystarczyło. Dzięki za podpowiedź.
  
 
ja kupiłem dopiero sterownik zamster jestem zadowolony tylko nie ma wyjścia na syrenę tylko na kierunki,zasięg ma idealny zamykam z 10 piętra,szwagier orginalnego ma w peugocie i z tej odległości nie zamknie.Prosty do montażu.
  
 
co do sterowania plusem, obecnie zamki ktore maja sterowanie tym lub tym maja wbudowane przekazniki poprostu, i dlatego mozna podlaczyc w dwojaki sposob, wiec na jedno wychodzi, z tym ze przekazniki mamy odrazu w obudowie a nie gdzies na kablach i ciut mniej roboty. ja osobiscie mam dolozone 4 przekazniki i nie narzekam (sterowanie silownikow, klapa, lampka wnetrza)

surec - a no to jak nie chce to nie, zawsze mniej roboty i na piwo zostanie, ja z poczatku tez nie chcialem i gdyby nie czujniki i syrenka w garazu to zapewne nadal bym nie mial

misiu125 - obecnie wiekszosc uniwersalnych sterownikow ma piloty z autokalibracja, dzieki czemu caly czas mamy super zasieg, w starszych pilotach po rozebraniu bylo widac na plytce potencjometr- nim mozna wyregulowac elegancko zasieg, ktory w takim wypadku zazwyczaj spada wraz z zuzyciem baterii...
w maluchu mialem tak samo - niby zasieg kilka metrow, po wyregulowaniu kilkanascie, a teraz nie mam regulacji i mam spokojnie zasieg z kilkunastu metrow...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
A coś takiego

vespid

Sterowanie centralnym zamkiem, dwa dobre piloty, autoalarm, syrenka, i przekaźniki w srodku wiec nie trzeba nic dodatkowego przy sterowaniu plusem.

Jak sobie tak policzyc to wydajac ok. 70- 80 zł na sterownik + wysyłka to alarm wychodzi tylko nieznacznie drozej -zaledwie jeden krotki wypadzik na pifko.

  
 
Cytat:
2006-12-05 23:48:34, art13 pisze:
A coś takiego vespid Sterowanie centralnym zamkiem, dwa dobre piloty, autoalarm, syrenka, i przekaźniki w srodku wiec nie trzeba nic dodatkowego przy sterowaniu plusem.


a wiadomo, że jest sterowany plusem?
Nic nie piszą o przekaźnikach w środku...
  
 
Cytat:
2006-12-13 10:19:18, surec pisze:
a wiadomo, że jest sterowany plusem? Nic nie piszą o przekaźnikach w środku...



oj surec, ale ma niebieskie diody;p

a tak serio to rzeczywisice nie pisza nic o sterowaniu, raczej ma tylko wyjscie masy ok. 200mA, z drugiej strony 2 przekazniczki to koszt 3-4 zlotych w elektronicznym...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
1. dodatkowe przekaźniki-dodatkowe miejsce ewentualnych awarii
2, potrzeba miejsca, kabli przybywa, złączek, do tego diody, lutowanie...
Dla mnie to nie problem, ale może dla kogoś niepotrzebny kłopot.
Wg mnie jeśli sterownik jest na uniwersalne siłowniki, to wystarczą 2 diody prostownicze bez przekaźników, by przystosować do forda.