Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Naitsabe Ford Eskort Ghia Nysa | 2007-01-08 23:18:41 Witam Wszystkich!
Na początku tamtego roku kupiłem Eskorta z Belgi. Niestety nie wiedziałem jaki tam był wcześniej wlewany olej, więc pojechałem do punktu serwisowego fiata i tam specjalista jakoś doszedł do wniosku że prawdopodobnie jest wlany full syntetyk. I taki dokładnie mi wymienili. Jeżdżę na nim do tej pory, 3 miesiące temu musiałem dolać kapkę oleju ponieważ zmniejszył się poziom i właśnie jutro też bedę musiał kapkę dolać ponieważ znowu jest na min. Powiedzcie mi proszę czy przy następnej wymianie oleju dalej jeździć na tym full syntetyku czy lepiej by było jeździć na innym. Może znacie powód dlaczego powoli ubywa mi oleju? Zapewne ten temat już był wałkowany nieraz ale może doszły jakieś nowe sugestie... Oczywiście posiadam Forda Eskorta r96 1.6 16V MKVII Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam. |
![]() vital MK VII 1.6 16v WN | 2007-01-08 23:38:44 Nie wiem, czy ktokolwiek na tym forum będzie wiedział cokolwiek o Eskortach.
P.S. Jak nic ci się nie dzieje, to lej syntetyk, na minerala czas jeszcze przyjdzie. A że żre, to musi żreć. [ wiadomość edytowana przez: vital dnia 2007-01-08 23:40:33 ] |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-01-09 05:32:53 To ile w końcu wychodzi ta "kapka"? Litr na 1000km? Dwa litry? |
![]() Wuipe Escort Driver Mitsubishi ASX Rybnik / Olza | 2007-01-09 06:24:20 z mojej wiedzy wygląda to tak, ze stopniowo przechodzi się z syntetyka do minerala, wlewając oczywiście po drodze pół syntetyk ![]() ja mam rocznik '91 (poj. 1.4) i już jeżdże na pół syntetyku (Mobil 1 10W40), ale przy wymianie oleju na wiosne chyba już przejde na mineral Castrolka ![]() |