MotoNews.pl
  

Lakierowanie bloku czym albo gdzie we wrocku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie za parę dni zaczynam remont silnika i przy okazji che polakierować blok pokrywę zaworów oraz wszystkie kółka jaka farbą to zrobić jak by co mam dojście do kompresora i mogę to prysnąć kompresorem
  
 
niektore mieszalnie maja lakiery na bazie z zywic termoutwardzalnych. mozesz sobie wybrac dowolny kolor ( tylko wziazc poprawke na to ze bedzie co najmniej pol tonu bardziej matowy )
tryskasz a potem do piecyka ( tylko jak zony, dziewczyny, matki nie bedzie w domu )
ew. ostroznie jakas opalarka podpiec to ( bez przegrzania ten lakier daje sie zdrapac pazurem )

ew. mozesz sobie kupic taki lakier gotowy w spreju

lub jak masz dojscia pomalowac proszkami

ale wszystkie one wymagaja grzania wtemp ok 400* o ile sie nie myle
  
 
ja pomalowalem blok 1.6 dohc hammeritem i jest super z reszta gu croft na swojej stronie tez napisal ze hammerite jest dobry
  
 
ale zwykłym hamer...? czy jakimś żarowym? ile już tak masz jak to sie trzyma?
  
 
ja sie podepne tak pod temat ale z trlumikiem dostalem w spadku brede pachonia tylko cala jest ruda od rdzy i chailem ja jakos zabezpeiczyc...wysczyszcic nalot rudej i czyms pomalwoac wiecie mze czym by temperaturek wytrzymalo :d
  
 
niewiem hamerem malowałem sporo, i naprawde wychodzi rdza i z podkładem i bez . Kawałek zwykłej blachy wyczyszczony, przejechany papirkiem 600, i oczywiście polany niterkiem, pomalowałem dwa razy, i wystawiłem na gołe niebo, niwiem coś koło miesiąca i nalot się pojawił, moim zdaniem niewart swojej ceny.
  
 
ale blok Ci nie zardzewieje, a co do tłumika to ja brede malowałem sprejem żaroodpornym ponoc jest do 400 stopni C, na puszcze trzymie sie ok ale na rurach troszke sie wypalił, co bądz to choć coś ochroni.