Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-02-24 22:08:45 chodzi mi o to co trzeba jeszcze wymieniac w silniku oprucz wałka rozrzadu??? |
eolmint Punto I / Citroen Xa ... Bydgoszcz | 2005-02-25 17:58:40 jak uda ci sie to zrobic, daj znac i mniej wiecej jak mozesz podaj koszty takiego przejscia na wtrysk... |
eolmint Punto I / Citroen Xa ... Bydgoszcz | 2005-02-26 00:15:32 wez po uwage, ze komputer musisz wziac przerobiony, albo czipowo, albo czujnik przeregulowany, bo bedziesz mial blokade obrotow na 6500 lub 6800...a to nie jest zbytnia rewelacja...nasze silniki 903 wbrew pozorom maja spory zapas mocy przy 7200, ale 7500 nie radze przekraczac... |
eolmint Punto I / Citroen Xa ... Bydgoszcz | 2005-02-26 00:31:47 a tak BTW to dzieki wielke...myslalem, ze to bedzue wiecej kosztowalo... 400zl to jeszcze nie tak zle... |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-02-26 13:33:40 zapas mocy przy 7200 ![]() |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-02-26 13:36:07
buehueh, to zobacz wykres i to co sie dzieje powyzej powyzej odciecia, moc idzie mocno w dol , ciagniecie po tych obrotach nie ma sensu. komp z 900ty ma odcine na 6800 i to w zupelnosci wystarcza do seryjnego motoru. |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2005-02-26 17:54:39 Fulda po kiego zmieniłeś wałek?, podejżewam że na ten z 899 Czyzby na seryjnym mocnym wałku to ustrojstwo niemogło działać?? |
![]() fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-02-27 12:26:40
|
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2005-02-27 14:13:00 Z tego co wiem to walek od 899 jest przystosowany do hydraulicznej korekty luzów zaworowych, a pozatym musi mieć coś namieszane z krzywkami bo silnik ogólnie jest na nim słabszy. Wydaje mi sie że do montażu spi nie potrzeba było zmieniać ani wałka ani głowicy. Czujnik położenia walu przecież jest niezależny od rozrządu a w głowicy otwór po aparacie zapłonowym mozna było tylko czymś zaslepić. |
![]() fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-02-27 17:56:11
|
![]() X-man X1/9 Katowice | 2005-02-27 23:09:33 Poszukaj kompa z oznaczeniem IAW06, a nie IAW16 i nie będziesz miał odcięcia. Mam taki i kręcił powyżej 7tys. CC900 na gaźniku i wtrysku mają różne wałki - a w obu jest hydraulika - próbował ktoś je zamieniać? |
![]() fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-02-28 00:37:43
|
![]() fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-03-03 20:44:36 przymierzam sie do zmiany gaznika na wtrysk i nurtuje mnie sprawa wałka rozrzadu czy oprucz zmiany wałka z 903 na 899 musze cos zmieniac jak tam wyglada naped pompy oleju i co zrobic z napedem na aparat zapłonowy ,juz bardzo dawno niewidziałem silnika 903 od srodka i niepamietam jak to wszystko było rozwiązane ma ktos jakies zdjecia lub jakies skany ??? |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-03-03 20:56:06 ja kiedys wklejalem fotki jak skladalismy silnik z Golfiarzem. Zobacz moze sie na cos ci przydadza.
![]() [ wiadomość edytowana przez: pat_kdb dnia 2005-03-03 21:00:55 ] |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-03-03 21:12:06 Fulda po co założyłeś drugi temat o tym samym?
Przecież mogłeś kontynuować ten: KLIK Broń boże nie czepiam się ale w temacie o forum 125 jest rozkmina jak zrobić żeby nowi syfu nie robili....no to "starzy" powinni przykładem świecić ![]() |
![]() fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-03-03 22:24:41
[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2005-03-03 22:25:45 ] |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2005-03-03 23:51:31 Załuż instalacjie i odpal jakby coś niebanglało a powinno to najwyżej wymienisz wałek. głowicy nawet niezmieniaj tylko zostaw aparat żeby ci tam olej nie leciał. Na zwykłym wałku silnik powinien lepiej chodzić. |
![]() fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-03-04 00:15:34
|
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2005-03-04 20:03:15 Tak wałek od 903 nie współpracuje z hydro popychaczami znaczy działa to ale układ ma problemy z kasowaniem luzów to samo sie tyczy sportowych wałków. Ale spoko jak załozysz głowe od 899 to klawiature ze zwykłą regulacje możesz zapodac od 903. |