MotoNews.pl
  

Silnik 903 gaznik na wtrysk kilka pytan

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chodzi mi o to co trzeba jeszcze wymieniac w silniku oprucz wałka rozrzadu???
  
 
jak uda ci sie to zrobic, daj znac i mniej wiecej jak mozesz podaj koszty takiego przejscia na wtrysk...
  
 
Cytat:
2005-02-25 17:58:40, eolmint pisze:
jak uda ci sie to zrobic, daj znac i mniej wiecej jak mozesz podaj koszty takiego przejscia na wtrysk...

udac sie napewno uda ,jak narazie koszta ktore włozyłem to -kompletny wtrysk,pokrywa zaworow,cewki wysokiego napiecia z kablami,koło pasowe,dekiel rozrzadu,czujnik połezenia wału i jakies tam jeszcze pierdoły dalem za to 150zł stan idelany z roku 2000 z zamowionych rzeczy mam juz głowice ,pompe plaliwa i wałek rozrzadu za 250zł brakuje mi wiazki i kompa i niestety puki co musze jezdzic na gazniku

[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2005-02-25 23:03:48 ]
  
 
wez po uwage, ze komputer musisz wziac przerobiony, albo czipowo, albo czujnik przeregulowany, bo bedziesz mial blokade obrotow na 6500 lub 6800...a to nie jest zbytnia rewelacja...nasze silniki 903 wbrew pozorom maja spory zapas mocy przy 7200, ale 7500 nie radze przekraczac...
  
 
a tak BTW to dzieki wielke...myslalem, ze to bedzue wiecej kosztowalo... 400zl to jeszcze nie tak zle...
  
 
zapas mocy przy 7200 ? to chyba jakaś pomyłka albo na mocnych wałkach/ Sorry za Off topic
  
 
Cytat:
2005-02-26 00:15:32, eolmint pisze:
wez po uwage, ze komputer musisz wziac przerobiony, albo czipowo, albo czujnik przeregulowany, bo bedziesz mial blokade obrotow na 6500 lub 6800...a to nie jest zbytnia rewelacja...nasze silniki 903 wbrew pozorom maja spory zapas mocy przy 7200, ale 7500 nie radze przekraczac...



buehueh, to zobacz wykres i to co sie dzieje powyzej powyzej odciecia, moc idzie mocno w dol , ciagniecie po tych obrotach nie ma sensu.

komp z 900ty ma odcine na 6800 i to w zupelnosci wystarcza do seryjnego motoru.
  
 
Fulda po kiego zmieniłeś wałek?, podejżewam że na ten z 899 Czyzby na seryjnym mocnym wałku to ustrojstwo niemogło działać??
  
 
Cytat:
2005-02-26 17:54:39, RUFF pisze:
Fulda po kiego zmieniłeś wałek?, podejżewam że na ten z 899 Czyzby na seryjnym mocnym wałku to ustrojstwo niemogło działać??

podobno wałek z 903 połaczony z wtryskiem z 899 nie bedzie działał chodz ja osobiscie bardzo bym chciał zostawic swoj stary wałek zaoszczędziłbym duzo roboty noi kasy tez.Moze ktos sie wypowie jak to jest z tymi wałkami??
  
 
Z tego co wiem to walek od 899 jest przystosowany do hydraulicznej korekty luzów zaworowych, a pozatym musi mieć coś namieszane z krzywkami bo silnik ogólnie jest na nim słabszy. Wydaje mi sie że do montażu spi nie potrzeba było zmieniać ani wałka ani głowicy. Czujnik położenia walu przecież jest niezależny od rozrządu a w głowicy otwór po aparacie zapłonowym mozna było tylko czymś zaslepić.
  
 
Cytat:
2005-02-27 14:13:00, RUFF pisze:
Z tego co wiem to walek od 899 jest przystosowany do hydraulicznej korekty luzów zaworowych, a pozatym musi mieć coś namieszane z krzywkami bo silnik ogólnie jest na nim słabszy. Wydaje mi sie że do montażu spi nie potrzeba było zmieniać ani wałka ani głowicy. Czujnik położenia walu przecież jest niezależny od rozrządu a w głowicy otwór po aparacie zapłonowym mozna było tylko czymś zaslepić.

hmmm fajnie by było gdyby ktos miał juz to sprawdzone ze taki układ bedzie dobrze współpracował ale ja chciałem tez załozyc głowice z 899 bo juz jest lepsza noi mam mozliwosc załozyc juz splanowana głowice.
  
 
Poszukaj kompa z oznaczeniem IAW06, a nie IAW16 i nie będziesz miał odcięcia. Mam taki i kręcił powyżej 7tys. CC900 na gaźniku i wtrysku mają różne wałki - a w obu jest hydraulika - próbował ktoś je zamieniać?
  
 
Cytat:
2005-02-27 23:09:33, X-man pisze:
Poszukaj kompa z oznaczeniem IAW06, a nie IAW16 i nie będziesz miał odcięcia. Mam taki i kręcił powyżej 7tys. CC900 na gaźniku i wtrysku mają różne wałki - a w obu jest hydraulika - próbował ktoś je zamieniać?

a moze masz skas załatwic takiego kompa??
  
 
przymierzam sie do zmiany gaznika na wtrysk i nurtuje mnie sprawa wałka rozrzadu czy oprucz zmiany wałka z 903 na 899 musze cos zmieniac jak tam wyglada naped pompy oleju i co zrobic z napedem na aparat zapłonowy ,juz bardzo dawno niewidziałem silnika 903 od srodka i niepamietam jak to wszystko było rozwiązane ma ktos jakies zdjecia lub jakies skany ???
  
 
ja kiedys wklejalem fotki jak skladalismy silnik z Golfiarzem. Zobacz moze sie na cos ci przydadza.



[ wiadomość edytowana przez: pat_kdb dnia 2005-03-03 21:00:55 ]
  
 
Fulda po co założyłeś drugi temat o tym samym?

Przecież mogłeś kontynuować ten:

KLIK

Broń boże nie czepiam się ale w temacie o forum 125 jest rozkmina jak zrobić żeby nowi syfu nie robili....no to "starzy" powinni przykładem świecić
  
 
Cytat:
2005-03-03 21:12:06, owz pisze:
Fulda po co założyłeś drugi temat o tym samym? Przecież mogłeś kontynuować ten: KLIK Broń boże nie czepiam się ale w temacie o forum 125 jest rozkmina jak zrobić żeby nowi syfu nie robili....no to "starzy" powinni przykładem świecić

sorki ale chciałem jakos inaczej temat zatytuowac a ja taki młody nie jestem bo siedze tu kilka lat.Szukam cały czas odpowiedzi na moje pytania bo nie chce rozbebeszyc silnika a potem dupa bo cos niepasi chce miec wszystko dopiete na ostatni guzik.

[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2005-03-03 22:25:45 ]
  
 
Załuż instalacjie i odpal jakby coś niebanglało a powinno to najwyżej wymienisz wałek. głowicy nawet niezmieniaj tylko zostaw aparat żeby ci tam olej nie leciał. Na zwykłym wałku silnik powinien lepiej chodzić.
  
 
Cytat:
2005-03-03 23:51:31, RUFF pisze:
Załuż instalacjie i odpal jakby coś niebanglało a powinno to najwyżej wymienisz wałek. głowicy nawet niezmieniaj tylko zostaw aparat żeby ci tam olej nie leciał. Na zwykłym wałku silnik powinien lepiej chodzić.

a jabym załozył głowice z 899 a zostawił wałek 903 czy bedzie to działac?? czy wałek 899 jest jakis inny dla popychaczy chydraulicznych???
  
 
Tak wałek od 903 nie współpracuje z hydro popychaczami znaczy działa to ale układ ma problemy z kasowaniem luzów to samo sie tyczy sportowych wałków. Ale spoko jak załozysz głowe od 899 to klawiature ze zwykłą regulacje możesz zapodac od 903.