Kolo zamachowe 126

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ile zebrac materialu z kola bo mam juz na wiezchu je wyciagniete a nie mam pojecia ile tak w miare bezpiecznie podebrac.Samochod sluzy mi do jazdy codziennej a nie sportu macie jakies pomysly ?
  
 
A rąbiesz ile chcesz.....najmniej kilogram, najwięcej do wieńca...ja mam do wieńca.. i jest git...
  
 
Ale na codzień to nie do samego wieńca tylko trochę mniej
  
 
Ja jeżdze na codzień mam do wieńca i się nic nie dzieje ale to jak już każdy lubi.....
  
 
A ja też śmigam na codzień i nam 2mm przed wieńcem. Polecam!!
  
 
Ok tak zrobie w poniedzialek niose do tokarze niech on sie tym zajmie .Ciekawe ile przyspieszenie wzrosnie,mam nadziele ze pudleko bedzie sie lepiej toczyc dzieki za sugestie..
  
 
tez mam do wienca
  
 
Oj poczujesz różnicę!! Naprawde!! A najlepsza metoda by to sprawdzić to poprosić kogoś ze znajomych który jeżdzą maluchem by to potwierdził. Nawet nie wiesz ile to daje znajomym radości nawet nie będę mówił!!
  
 
Oj różnica jest duża, splanuj jeszcze troche głowice...2mm i będziesz miał wypas totalny!!!!! Polecam.....
  
 
Glowica juz poszla 2mm w dol i przy zaworach wybrania..
  
 
mnie simonpg przewiózł po placu w sopocie..
gdybym już nie miał kanta to bym znowu malca kupił
byłem pod wrazeniem
  
 
najważniejsze to dobrze wyważyć
  
 
mam jedno pytanie odnosnie przetoczenia kola. mianowicie czy nie macie problemow z podjazdem pod gore? slyszalem ze silnik wkreca sie niezle na obroty, lecz jest problem z podjazem (potrzeba redukcji)?
  
 
Hmmm raczej nie.
Jednakze jak wyjeżdzałem z domu na lekkim kole to pod górke zwalnialo tak o 10 - 15 km/h .
Ale to wina wagi koła - za bardzo odchudzone do wienca byłoby w sam raz
  
 
Naprawdę nie zauważyłem zmiany, no chyba ze na pozytyw. Pod podjazd 10% w 3 osoby nawet nie zwolnił z 90 km/h!! Bardzo dużo zależy z jakimi obrotami zabierzesz sie do podjazdu pod górę. Jeśli na niskich to może być różnie, ale gdy ciągniesz gdzieś w granicach 3000 to nie powinno być problemów!!
  
 
Umnie w maluchu jest do samego wieńca scięte i niemam zadnych problemow ,troche szybciej wpada na obroty pod gorke fakt faktem ze wolniej sie toczy i nic nie stracił na V maxie
  
 
Powiem tak o lekkim kole... fajna sprawa jak jest wyważone. Silniczek szybciutko wkręca się na obroty... Myślałem że po przeróbkach spadnie mi axymalna ze względu na lekkie koło,ale na szczeście nie spadła.Jechałem 135 bez rzadnej górki,więc z górki dobiłbym pewnie spokojnie do 140.
Co do podjazdów pod górke to mi jednak prędkość spada.Na trasie średnio jeżdże 110-120 to prędkość do 90 zawsze zejdzie... nie wiem czemu Wam tak się nie dzieje.
  
 
może się dzieje, tylko nie zauważacie... przecież prawa dynamiki wszędzie są takie same...
  
 
a które prawo dynamiki mówi o tym? bo ja znam 3 i żadne mi pod to nie podchodzi
  
 
no to nie pozostaje mi nic innego niz tylko przetaczac bydlaka!!!! i oczywiscie wywazyc