| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
robman BMW E30 LUBLIN | 2006-12-17 18:36:34 Mam takie pytanko posiadam M10 na wtrysku wielopunktowym o poj 1.8 i tak z ciekwaości chciałem zapytać czy jest Ono dużo gorsze pod względem osiągów, oraz trwałości od silników nowszej generacji typu M40. Bo jeśli chodzi o części to już zdążyłem się przekonać że jest dużo gorszy dostęp Pozdro robman |
robman BMW E30 LUBLIN | 2006-12-17 19:04:58 No ale z tego co wiem to chyba mniej aż o 10KM to chyba sporo:?? |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2006-12-17 23:21:48 Może jeśli to będzie M40 igła to będzie to odczuwalne ale osobiście nie oczekiwałbym żadnej odczuwalnej różnicy.
Pozdr. |
robman BMW E30 LUBLIN | 2006-12-17 23:31:54 No bo słyszałem różne opinie. A jak uważasz łańcuszek w tym silniku jest wadą czy zaletą?? |
robman BMW E30 LUBLIN | 2006-12-18 16:12:32 hehe no w sumie tak ale to jeszce zalezy jaki jest sta walka i dźiwgienek bo ja jestem świeżo po wymianie ponieważ były w takim stanie że regulacja już nic nie dawała A pytam o ten silnik bo zastanawia mnie czy M40 nie ma czasem duzo lepszej dynamiki i czy nie muszę się bardzo wstydzić gdy ktoś wyśmieje mój silniczek że jest przestarzałej konstrukcji że ma słabe osiągi i takie ta, Nie miałem przyjemności posłuchać pooglądać z bliska ani przejechać się samochodem z M40 dlatego pytam |
robman BMW E30 LUBLIN | 2006-12-19 15:17:07 No to muszę powiedzieć że czuje się podbudowany tymi informacjami bo myślałęm że M10 to raczej blado wychodzi przy M40 bo 95% E30 ma M40 |
motokoles BMW 318i M40 wlkp. | 2006-12-21 15:28:23 Ja to bym sie wstydził otworzyć maske w publicznym miejscu i pokazać M10. WIzualnie dno. ![]() |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2006-12-21 17:14:16
Chyba nie zrozumiałeś tego co napisałem
Pomyśl sobie, że ktoś kto jeździ z silnikiem np. M52 wstydziłby się otworzyć maskę i pokazać M40, które też wizualnie pięknem nie grzeszy... Pozdr. |
motokoles BMW 318i M40 wlkp. | 2006-12-21 19:23:29
WIadomo ze M40 to nie rewelacja, ale M10 strasznie wygląda, tak mi sie wydaje, poza tym E30 z M10 jak ma zamknieta maske moze być. |
robman BMW E30 LUBLIN | 2006-12-22 07:02:03 Ja tam nuie specjalnie chce sie chwalic wygladem swojego silnika bo to jest akurat chyba najmniej istotne. Najwazniejsze sa osiagi nie wyglad moim zdaniem dlatego pytałem czy jest On duż o gorszy od nowszej generacji |
robman BMW E30 LUBLIN | 2006-12-22 07:03:39 zjadłem słówko oczywiście miało być "nie chcę się chwalić...." |
HNT był 126R-5 2x BMWe30 ... Mikołów | 2006-12-22 12:38:50 Witam, ja mam 318 e30 M40 silnik i z tego co zdążyłem dowiedziec sie na temat tych silnikow- maja wadliwie zaprojektowana instalacje smarowania wałka rozrzadu i popychaczy- z tego tez powodu po 260000 moje autko chodzi jak diesel, a na wałku rozrzadu widac na krzywkach juz 1mm roznicy miedzy tym co bylo a tym co jeszcze zostalo z krzywki. Od głowicy w dół wszystko jest mysle jak najb. ok, olej czysty, silnik pali srednio 10-11l gazu / 100km w jezdzie na trasie do 9l., brak mocy jest juz jednak wyczuwalny.
juz wiem ze wszystkie elementy potrzebne mi do naprawy kosztowac beda mnie 1000zł ponad, robocizny nie wliczam, sam jestem mechanikiem (na szczescie )
Wkurza mnie to ze jest na pasku troche- nie mam komfortu psychicznego na szczescie to nie Alfa w ktorej paski maja byc wymieniane wg fabryki co 100km, serwisy jednak zalecaja wymienic przy 80km, a czesto zdarza sie tak ze juz przy 60km szlag je trafia...
gdybym miał wybierac 1,8 to wybrałbym M10 na wtrysku, albo M43
[ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2006-12-22 15:56:36 ] |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2006-12-22 13:11:48
Wybierałbym dokładnie tak samo. Pozdr. |
robman BMW E30 LUBLIN | 2006-12-22 16:48:13 Aha no to wychodzi na to ze silniczek M10 w cale tak bardzo nie odbiega od M40 i można by długo spekulować między tym który z nich ma więcej zalet a który wad. Wg co zdołałem się dowiedzieć to mocą M10 również nieznacznie odbiega od M40 także nie jest tak źle ![]() |