Poranne odpalanie na LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
mam escorta 1,3 na gaz. Od roku padła pompa paliwa. Więc jeżdzę i odpalam na
gazie. Zawsze bez problemów nawet w zimie po dwóch max trzech kreceniach
odpalał jak był silniik zimny bez probolemu. Do miesiąca mam maly problem
zwiększyła się liczba kręceń porannych rozrusznikei mdo 6-8 zanim odpali. Jak
jest ciepły odpala bez problemu. Cop jest przyczyną....
Przewody? przebieg ok 30 tys km.
Reduktor? przebieg ok. 70 tys km.
Co powinienem sprawdzić jako pierwsze?
Dziękuję za podpowiedzi.
  
 
to niczego problem . . silnik jest zimny, a parownik w instalacji gazoewj ogrzewany jest plynem chlodniczym, wiec gaz nie zdazy zmienic swojego stanu skupienia gdy parownik jest zimny calkowicie. . dobrze by bylo gdybys jednak naprawil pompe i z rana odpalal na benzynie, odpalanie na lpg nie sluzy instalacji . .


[ wiadomość edytowana przez: taxi dnia 2006-12-18 16:35:58 ]
  
 
cze taxi
masz rację ale przez 3 lata bez problemu odpalałem na LPG a teraz jakoś nie...
I to mnie zastanawia...
  
 
może po prostu wykończyłeś już instalkę
nie pomyślałeś że reduktor po 3 latach takiego odpalania może mieć dość?
  
 
też tak myślę i zastanawiam się czy można wymienić membrany bez odkręcania reduktora w samochodzie.
A i jeszcze jedno nie spuszczałem przz 75 tysięcy mazutu z reduktora. Myślicie, ze jak spuszczę to coś pomoze???
  
 
Cytat:
2006-12-18 17:16:07, tomekbomek pisze:
też tak myślę i zastanawiam się czy można wymienić membrany bez odkręcania reduktora w samochodzie. A i jeszcze jedno nie spuszczałem przz 75 tysięcy mazutu z reduktora. Myślicie, ze jak spuszczę to coś pomoze???



yyy, jakiego mazutu??
  
 
Cytat:
2006-12-18 17:16:07, tomekbomek pisze:
też tak myślę i zastanawiam się czy można wymienić membrany bez odkręcania reduktora w samochodzie. A i jeszcze jedno nie spuszczałem przz 75 tysięcy mazutu z reduktora. Myślicie, ze jak spuszczę to coś pomoze???


to bardziej na spalanie chyba pomaga niż na rozruch ale ja tam na LPG nie odpalam, więc nie wiem
  
 
Jak to sie mowilo w przedwojennej Polsce - sralis mazgalis referendum duptis - to cale gadanie o nie odpalaniu na LPG troche mnie smieszy. Ja tak auto (Nissana Primere P10) odpalalem przez 1,5 roku w tym slynna zime z temp. ponizej -20st i autu nic nie bylo chodzilo jak pszczolka.
Co do reduktora to mozesz looknac do srodka jest to mozliwe ze po 3 latach membrany moga byc sparciale choc jak na moj gust wynika to z ich wieku a w mniejszym stopniu z tego ze odpalasz na gazie.
Pozdrawiam
Kamyk
  
 
Cytat:
2006-12-18 18:27:46, Kamykgdy pisze:
Jak to sie mowilo w przedwojennej Polsce - sralis mazgalis referendum duptis - to cale gadanie o nie odpalaniu na LPG troche mnie smieszy. Ja tak auto (Nissana Primere P10) odpalalem przez 1,5 roku w tym slynna zime z temp. ponizej -20st i autu nic nie bylo chodzilo jak pszczolka. Co do reduktora to mozesz looknac do srodka jest to mozliwe ze po 3 latach membrany moga byc sparciale choc jak na moj gust wynika to z ich wieku a w mniejszym stopniu z tego ze odpalasz na gazie. Pozdrawiam Kamyk



taaa, stalis mazgalis -wiesz na czym polagadziałanie reduktora?
  
 
Cytat:
2006-12-18 18:27:46, Kamykgdy pisze:
Ja tak auto (Nissana Primere P10) odpalalem przez 1,5 roku w tym slynna zime



hehe a czemu tylko 1,5 roku? wiecej reduktor nie wytrzymal?
i tak jak slavas napisal -chyba nie znasz zasad dzialania reduktora skoro piszesz takie rzeczy

PS mam na sprzedaz pol roczny reduktor Lovato -wiecej na PRV lub gg

[ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2006-12-18 21:11:50 ]
  
 
slawas1 - tak sie ciekawie sklada ze wiem
borys- tylko 1,5 roku bo pozniej auto poszlo do ludzi
Pozdrawiam
Kamyk
  
 
I po ile ten reduktor??
ja też mam reduktor, który jeździł w samochodzię 4 miechy a potem lezał 3 lata myśłicie, że do czegoś się jeszcze nadaje???
  
 
w takim razie zastanawia mnie jedno.po co producent pisze ze nalezy odpalac na pb i po osiągnięcu temp ok 30 c przełączyc na lpg ,po jaki ch...... instalki nowych generacji mają czujnik temp. no cóz widac praktyki u pana Kazia w stodole, tyle z mojej strony
  
 
Remik ponosło Ciebie? Z ch.... to nie występuj i czytaj dokładnie.
Jeżdze na gazie bo mam padnięta pompe paliwa i nie widze sensu jej wymiany, bo i tak nigdy nie jeżdziłem na enie i nie zamierzam jeździć na tym paliwie. Najchędniej przeszedłbym na CNG.
  
 
na cng to i ja bym przeszedl, choc to nie realne jak narazie, a jak sie stanie to bedzie malo oplacalne...

co do odpalania na gazie zauwazcie, ze gaznikowce zawsze na gazie odpalaja i jakos jezdza... sam tego nie chwale, gdyz takie odpalanie napewno szkodzi membrance, ale jesli samochodzik jest trzymany w cieplym garazu to parownik bardzo szybciutko sie zagrzeje...

ale co do zimy to daj spokoj, -20 i jeszcze meczyc parownik i silniczek zimnym gazem...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
tomekbomek ja na twoim miejscu zmienił bym membrany przecież to mały koszt 55zł-80zł Lovato zawsze to większy zakres regulacji czy poprawi zapalanie się przekonasz.
W moim reduktorze membrany pochodziły 2 lata wczoraj wymieniłem na nówki
  
 
i ja musze sie za to zabrac, szkoda tylko ze mam ciezki dostep do parownika...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Właśnie takie pytanie czy jest sens wymieniac tylko membranę gazową bez wymieniania membrany wodnej?
Wówczas możnaby było nie wykręcac reduktora.
Jeszcze jedno... co nalezy zakręcić aby móc wymontować reduktor??
  
 
Cytat:
2006-12-19 16:43:02, tomekbomek pisze:
...... co nalezy zakręcić aby móc wymontować reduktor??


lpg i płyn chłodniczy
  
 
Jak sie zakręca LPG a płyn trzeba spóścić???