Parownik Tomasetto (AG) jak wyregulować

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam posiadam w golfie III 1.8 reduktor Tomasetto (AG) z dwoma śrubami regulacyjnymi , komputerek autronik al600, auto duzo pali w granicach 13 litrów, i jak jest nagrzany silnik to falują wolne obroty i jak jest zimny silnik to pierwszy raz rano pali super po przejechaniu kilkuset metrów jak go zgasze to mam duzy problem z uruchomieniem auta. Pomózcie do czego są te śruby na reduktorze. Jak wyregulować ta instalację przebieg ok 20tys na niej. Wymieniony filterek gazu, powietrza, reduktor dziwnie szumi jak jest uruchomiony silnik, kiedys miałem inne auta z gazem nie było tego problemu.



Nikot nie pomoże

[ wiadomość edytowana przez: pawelcer1 dnia 2007-01-26 14:28:37 ]
  
 
nikt nie pomoze
  
 
Szukaczka nie gryzie, było tysiąc razy (łącznie ze zdjęciami), już mi się nie chce pisać po raz tysiąc pierwszy
  
 
[2007-01-23 21:09:23, pawelcer1 pisze:
witam posiadam w golfie III 1.8 reduktor Tomasetto (AG) z dwoma śrubami regulacyjnymi , komputerek autronik al600, auto duzo pali w granicach 13 litrów, i jak jest nagrzany silnik to falują wolne obroty]

zwieksz obroty na 2500, przytrzymaj i sriuba na wężu pokręć w prawo az obroty zaczna spadac. odkrec 1/2 obrotu i sprawdz czy beda ci falowac na wolnych. krecenie reduktorem to nie najlepszy pomysl przy stag-2L czyli AL-600.