Wygrałem z kangurem w RS :))))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć, po dosyć nieszczęśliwym wypadku z dzikiem, autko zostało naprawione, jednak aby sprostać wymaganiom dodatkowego przeglądu technicznego musiałem wymienić hamulce z tyłu(tarcze zimmermann, klocki Pagid), a przy okazji że już byłem u mechanika wymieniłem Termostat. Autko super łapało w końcu temperaturkę i ogrzewanie działa jak należy. Jednak szybko odmówiło posłuszeństwa.Kiedy zostawiłem go u elektryka bo nie dało się go już uruchomić (kręcił ale nie odpalał) winne temu były przewody cewki zapłonowej. Guma na nich była mocno sparciała a otulina w większości miejsc poodpadała. Po zamontowaniu nowego przewodu wszystko wróciło do normy!! Autko nie gaśnie na skrzyżowaniach, nie szarpie nim na niskim pułapie obrotów. Obroty na biegu jałowym mają 1200 na ssaniu i 900 obrotów jak już jest ciepły. W końcu autko jak jest zimne mozna normalnie odpalać i nim jeździć Mała rzecz a cieszy
  
 
nooo ja przed wlozeniem silnika przez przypadek zauwazylem u siebie to samo...... i zaizolowalem je od nowa.
Inaczej kto wie czy tez bym nei walczyl........
  
 
No proszę, jak niewiele do szczęścia potrzeba

P.S. Tomek, mam komplet nówek Boscha jak coś
  
 
Cytat:
2007-01-29 05:35:30, WilK pisze:
No proszę, jak niewiele do szczęścia potrzeba P.S. Tomek, mam komplet nówek Boscha jak coś



jakby Borysek nie wziął to info poszło na priv
  
 
Cytat:
2007-01-28 22:58:38, nowszy_00 pisze:
Jednak szybko odmówiło posłuszeństwa.Kiedy zostawiłem go u elektryka bo nie dało się go już uruchomić (kręcił ale nie odpalał) winne temu były przewody cewki zapłonowej. Guma na nich była mocno sparciała a otulina w większości miejsc poodpadała.



czy tu jest mowa o przewodach zasilajacych cewke (takich trzech)????

moze tego powinienem szukac u siebie jesli na cewce jest napiecie a niema sterowania zamiast rozbierac pol samochodu tak jak w tym poscie--> k l i k !!!
  
 
Cytat:
2007-01-29 07:02:07, gigi24 pisze:
czy tu jest mowa o przewodach zasilajacych cewke (takich trzech)???? moze tego powinienem szukac u siebie jesli na cewce jest napiecie a niema sterowania zamiast rozbierac pol samochodu tak jak w tym poscie--> k l i k !!!



Te dwa zewnętrzne przewody to sterowanie z EDISa. Ale kolegom chodziło raczej o przewody WN. W RSie dość często się przegrzewają z racji położenia i zaczynają się cyrki dziać.
  
 


Myśle że dosyć jasno i przejrzyście zaznaczyłem o które kable chodzi.

Wilku mam do Ciebie jeszcze pytanko, czemu przy odpaleniu autka dioda ciśnienia oleju czasem znika dopiero po 2 do 3 sekund od odpalenia. Zaczęło się to po zmianie oleju na Fordowski 10W40. Czy to przez temperaturę na zewnątrz która spadła??

Poza tym jadąc teraz do gdańska autko w połowie drogi odmówiło posłuszeństwa tak jak przed wymianą kabla. Auto powoli zaczęło tracić moc po czym stanęło. Po kilkunastu sekundach odpaliło normalnie i wszystko wróciło do normy. Co mogło to być??
  
 
Cytat:
2007-01-29 09:53:49, nowszy_00 pisze:
... Wilku mam do Ciebie jeszcze pytanko, czemu przy odpaleniu autka dioda ciśnienia oleju czasem znika dopiero po 2 do 3 sekund od odpalenia. Zaczęło się to po zmianie oleju na Fordowski 10W40. Czy to przez temperaturę na zewnątrz która spadła?? Poza tym jadąc teraz do gdańska autko w połowie drogi odmówiło posłuszeństwa tak jak przed wymianą kabla. Auto powoli zaczęło tracić moc po czym stanęło. Po kilkunastu sekundach odpaliło normalnie i wszystko wróciło do normy. Co mogło to być??



Z tą kontrolką, to zależy o temperatury otoczenia i czasu od ostatniego uruchamiania. Jeśli tak się dzieje po np. weekendowym postoju, to bym się nie przejmował. Skądinąd 10W40 to olej, który nie powinien sprawiać problemów w obecnej aurze.

A co do drugiego problemu, sprawdziłbym cewki. Indukcyjność miernikiem LCR, parametry podawałem gdziesik. Z pewnością będą na forum. W elaboracie RS, czy jakoś tam.
  
 
Cytat:
2007-01-29 05:35:30, WilK pisze:
No proszę, jak niewiele do szczęścia potrzeba P.S. Tomek, mam komplet nówek Boscha jak coś



Prezesie a czy ty mowisz o przewodach cewka-swieca czy komputer-cewka? Bo ja piszac o izolacji mialem na mysli te komputer-cewki...... podprzykrywka pracuja w tak samo ciezkich warunkach jak kable WN a ich niekt nie wymienia
  
 
mam pytanie bo u mnie jest wlasnie cos takiego ze nie ma ssania a sondy nie sa jeszcze wpiete i czy przez nie czasem tak jest bo dostaje za duza dawke??
I rano musze go przyczymac na 2000 przez chwilke a potem ma 900 na jalowym ma.
  
 
Cytat:
2007-01-30 20:30:36, borys pisze:
Prezesie a czy ty mowisz o przewodach cewka-swieca czy komputer-cewka? Bo ja piszac o izolacji mialem na mysli te komputer-cewki...... podprzykrywka pracuja w tak samo ciezkich warunkach jak kable WN a ich niekt nie wymienia



Powiedzmy, że pisałem o tych i tamtych
  
 
Cytat:
2007-01-30 20:43:40, Przypal pisze:
mam pytanie bo u mnie jest wlasnie cos takiego ze nie ma ssania a sondy nie sa jeszcze wpiete i czy przez nie czasem tak jest bo dostaje za duza dawke?? I rano musze go przyczymac na 2000 przez chwilke a potem ma 900 na jalowym ma.



sondy na zimnym siliku jeszcze nie działaja prawidłowo (nie sa rozgrzane) ja na Twoim miejscu skupiłbym się na czujnikach temp