MotoNews.pl
5 Komputer oraz gaśniecie forda na luzie. pomocy (170519/45) - PT
  

Komputer oraz gaśniecie forda na luzie. pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jest w Escrocie 1,4 z roku 1993 Combi. Komputer sterujący? Bo tak czytam i czytam ale nie jestem pewien czy muj też ma bo jak mi poradzone żebym go zresetował to nie podziałało na obroty ani na nic. Mam jeszcze pytanko a propo gaśnięcia. Ponieważ mój escort gaśnie po 3-4 min jak chodzi na luzie. Wymieniłem:
Filtr Paliwa
Filtr Oleju.
Kiedy kupiłem ten samochodzik miał obroty przykręcone na 2000. Pojechałem do mechanika znajomego on je przykręcił niżej tak do 1-1,5 tys. Ale jak miał 2000 obrotów też gasł może ciut mniej ale jednak troszke. Teraz gaśnie za kążdym razem. Czy ktoś wie co to może być? Kolega mówi że to może być silniczek krokowy. Prosze o pomoc gdyż nie mam za długo fordzika (jakieś 2 miesiące góra). Z góry Dziękuje.
  
 
Up. Kurcze nikt nie pomoże??
  
 
pierwsze co mogło by się nasówać to filtr paliwa i powietrza, zkoro to nie to to może silniczek. a sprawdzałeś świece?
  
 
bo mi też kiedyś gasł na światłach i się wkużałem ale po wymianie tych dwóch filtrów jak ręką odjoł
  
 
ale ja je zminiełem ... i są nowe i nic to nie dało. Hmm a ile tak silniczek może kosztować? ktoś ma inne pomysły jesczze?
  
 
zobacz na alegro ale przed kupnem najlepiej upewnij się u jakiegoś mechanika. przyczyn zapewne może być wiele... to wkońcu esi
  
 
nom w sumie tak hehe. Kurcze ale wolałnbym żeby mi nie gasł . Może ktoś jeszcze coś wyduma. NByłem u mechanika ale ona jakiś lipny jest Musze jechac chyba do FORDA.
  
 
myślę że skończy sie to moją wizytą w servisie forda lub a jakiejś specjalistycznej stacji kontroli pojazdów. Bo tutaj nikt jak narazie nie znalazł dla mnie pomocy a i mechanik (znajomy) nic nie poradził. Trza wyciągnąć cieżką broń! . A może ktuś wie co można zmienić ? Hmm może świece albo pompke paliwową no nie wiem już sam.
  
 
Moze byc to tez wina potencjometru przepustnicy.
  
 
wiesz trzeba pcozekac w koncu na forum teraz dopiero zaczyna sie szczyt
  
 
poczekam poczekam Może ktoś znajdzie odpowiedzi na moje pytanka.
  
 
UP.
  
 
Jeżeli masz 1.4 na monowtrysku to przeczyść sobie czujnik przepływu (temperatury) powietrza (chyba tak to się nazywa) Jest wkręcony w korpus „gaźnika” od tyłu więc możesz mieć problem z odkręcaniem, ale mi udało się tam jakoś dojść kluczem 25. Po wykręceniu przemyj dokładnie benzyną ekstrakcyjną ten pręcik ( chyba to jest termopara) i powinno być ok. Też mam 1.4i 93rok i tez miałem takie objawy , po wyczyszczeniu jest ok. Mniej prawdopodobne żebyś miał wodę w paliwie ale to też może się zdarzyć… wlej do zbiornika po zatankowaniu 250ml denaturatu…
  
 
o tego jeszcze nie sprawdzałem sprawdze sprawdze i sie okaże Thx za pomoc
  
 
probowales odlaczyc czujnik predkosci i zobaczyc jak bedzie chodzil??
  
 
nie nie próbowałem. A gdzie sie on znajduje? Bo ja na motoryzacji sie ekhm nie bardzo znam
  
 
nie wiem jak u ciebie ale u mnie szaleja obroty są za wysokie pod 2tysie. w sobote bede czyscił wszystko co związane z przepustnicą i tam jest taki potencjometr tez go sprawdz jak nie wiesz jaki to, to zrobie zdjęcie i je tu zachacze. na forum tez gdzies znalazłem cos o czujniku połozenia wału tez sprawdz (wyszukiwarka). ja tam do mechaniora nie oddam bo kazdy co innego gada a kiedys z obrotami sam sobie poradziłem własnie przez czyszczenie.
  
 
Cytat:
2007-01-04 18:25:09, pawel2344 pisze:
nie nie próbowałem. A gdzie sie on znajduje? Bo ja na motoryzacji sie ekhm nie bardzo znam


Hmm ciezko mi powiedziec u mnie jest z tylu silnika . wychodz linka chyba predkosciomierza ze skrzyni biegow i od tego odchodzi kabelek i idzie do trojkatnej kostki rozlacz ta kostke
  
 
o ho ho szukania a szukania Siem obaczy Jutro jedzie do magików w servisie zobaczymy co chłopaki potrafią 3majcie kciuki
  
 
dajznac co i jak jak wrocisz od mechaniorow