MotoNews.pl
11 Maglownica E39 (170483/0) - PT
  

Maglownica E39

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
szukam dobrego i solidnego warsztatu który regeneruje maglownice w E-39 warszawa i oklice
  
 
no wlasnie mam pytanie cieknie z maglownicy ?? czy masz luzy ?? bo u mnie sa luzy i wiem ze mozna je skasowac, maglownica nadaje sie ponoc do regeneracji gdy ciekne ale nie jestem pewien.
  
 
mam tylko luzy, ale znalazłem warsztat w Wesołej, facet naprawia regeneruje za 700 netto jeżeli jest wymontowana, a z wymontowaniem i założenie i ustawieniem zbieżniści bierze 950 netto i daje rok gwarancji.Nie wiem ile bieże za skasowanie samych wycieków.
a u innych mechaników byłem to chcieli od 1400-2500 a i tak większośc podobno wozi do niego na regeneracje.
Ja tez próbowałem regulować jest od góry śruba do tego , ale nie polecam bo efekt żaden, dokręciłem kilka milimetrów i po kilkuset kilometrach znów pojawił się luz i to większy, a jak dokręcisz zamocno to kierownica po skręcie nie wraca do położenia zero.
Są w sprzedaży również tak zwane komplety naprawcze do maglownicy, ale one spełniaja swoją rolę podwarunkiem ,że listwa jest niewyrobiona , a podobno to właśnie listwa się wybija i trzeba ją galwanizować i szliwować do rozmiaru oryginału i dlatego między innymi ta naprawa trea około 4 dni.Będę u niego naprawiał to po naprawie mogę coś więcej powiedzieć.
  
 
Cytat:
2007-01-03 14:54:55, ryba530d pisze:
mam tylko luzy, ale znalazłem warsztat w Wesołej, facet naprawia regeneruje za 700 netto jeżeli jest wymontowana, a z wymontowaniem i założenie i ustawieniem zbieżniści bierze 950 netto i daje rok gwarancji.Nie wiem ile bieże za skasowanie samych wycieków. a u innych mechaników byłem to chcieli od 1400-2500 a i tak większośc podobno wozi do niego na regeneracje. Ja tez próbowałem regulować jest od góry śruba do tego , ale nie polecam bo efekt żaden, dokręciłem kilka milimetrów i po kilkuset kilometrach znów pojawił się luz i to większy, a jak dokręcisz zamocno to kierownica po skręcie nie wraca do położenia zero. Są w sprzedaży również tak zwane komplety naprawcze do maglownicy, ale one spełniaja swoją rolę podwarunkiem ,że listwa jest niewyrobiona , a podobno to właśnie listwa się wybija i trzeba ją galwanizować i szliwować do rozmiaru oryginału i dlatego między innymi ta naprawa trea około 4 dni.Będę u niego naprawiał to po naprawie mogę coś więcej powiedzieć.




NO ja nie wiem dp 100%ponoc luzy mozna skasowac , u mnie jak jade po kostce albo po dziurach przy malej predkosci slychac jakby ktos pukal do drzwi doslownie, noi powyzej 100km/h trzepie kierownica, to wina maglownicy, tarcze sa OK takze tez sie bede zabieral do usuniecia luzow na przekladni. Juz sprawdzalem jak jade po kostce lub dziurach ze skrecona kierownica w lewo lub prawo to nic nie stuka, natomiast jadac na wprost jest odglos pukania. Wiem ze sa te zestawy naprawcze no ale ja wole dac do regeneracji jak usuniecie luzow nie pomoze, kupienie uzywki tez jest bezsensu bo mozemy trafic na jeszcze gorsza niz posiadamy, jest tez mozliwosc zajechania do serwisu BMW moze nie bede chcieli duzo albo i tak srednio ale zrobia ze skasuja luzy. Zobacz jaki efekt dala regeneracja i ile zaplaciles.