Wymiana tulejki w przekładni kierowniczej.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam . Szukam kogoś , kto wymieniał tulejkę , tę z prawej strony samochodu. Wyrobiła się trochę i strasznie mi puka na wybojach. Zdjąłem mieszek i stwierdziłem , że jest luz i to on robi mi takie efekty. Drążek jest cacy , tylko ten gruby pręt ( zębatka ) , jest lekko zardzewiała i wytarła mi tulejkę .
czy ktoś to rozbierał ???
Proszę o porady , jak to ewentualnie wyjąć i wymienić .
Miesiąc trwało , aż zlokalizowałem to pukanie z prawej strony poniaczka
  
 
Dzięki za porady
Już sobie poradziłem . Wyjąłem przekładnię , wywaliłem starą tulejkę i dotoczyłem nową z teflonu . Już po pukaniu . Przekładnia jak nowa .
Jest trochę gimnastyki z założeniem z powrotem do auta, ale da się
Widzę , że Wy wszyscy chyba z byle czym lecicie od razu do " Fachowców " Cała frajda , zrobić samemu i nie zapłacić
No ...wiadomo , wszystkiego samemu nie zrobię , ale taką prostą naprawę ........
  
 
Opisz jak wyjąć maglownicę ,czy jest konieczny kanał ,gdzie rozpiąć ją z kolumną, czy trzeba rozpinać drążki stabilizacyjne ? Mam to samo w scoupe , a w pony będzie podobnie. Pzdr.