Gasnie jak zimny jak ciepl a jak rozgrzany jedzie pomocy!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
To znowu ja. Poddaje sie dalej jest to samo wszytsko kurde sprawdzone zostalo ... ma ktos pomysl co moze byc tego wina ? Krokowy nie komputer nie cewka tez nie. Jakies idee?... Pomocy ludzie!! juz nic nie wiem ! Chyba sie skonczy to tym ze bede jechac do Servisu forda ... ale tam zaplace kupe kasy ... eh pomocy !
  
 
Napisz jaki silnik i jaka wersja essia........
  
 
jak sie nie myle juz otwierales na ten temat watek, najlepiej pisz wszystko w jednym, bo wtedy wypowiedzi forumowiczow beda trafniejsze i zaoszczedzisz takich pytan jak ...
Cytat:
Napisz jaki silnik i jaka wersja essia........


czy co juz zrobiles....
  
 
Cytat:
To znowu ja. Poddaje sie dalej jest to samo wszytsko kurde sprawdzone zostalo ... ma ktos pomysl co moze byc tego wina ? Krokowy nie komputer nie cewka tez nie. Jakies idee?... Pomocy ludzie!! juz nic nie wiem ! Chyba sie skonczy to tym ze bede jechac do Servisu forda ... ale tam zaplace kupe kasy ... eh pomocy !



Niestety mam to samo i tez niedaje rady
  
 
Wiec po kolei. Wszystko zostalo sprawdzone po pokolei cewki komputer bezpieczniki pompy nie pompy. I sytuacja wyglonda tak ze zanim si enienagrzeje to bestia gasnie. Jak sie nagrzeje to fruwa... I tak wyglonda mam Essiego 1,4 monowtrysk 1993 rok. Nie wiem moze jednak cos z elektryka.. silniczek krokowy nowiutki jest glowica odremontowana pierscienie tlokowe tez uszcelki wszelkiego typu takze. Jutro jade do elektryka samochodowego niech on go przebada. Jak myslicie co to moze byc? Mozliwe jest tez to z ci mechanicy mniez deczka w konia wycieli. Ale kiedy im zawosilem essiego to gasl non stop a teraz jak rozgrzany to nie gasnie. Restart kompa teznic nie daje wiec odpada. Macie moze jakis pomysl?
  
 
zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej
  
 
nie wiem czy to sprawdzali ... jak jutro bede zabiaral to sie zapytam szanowych panow czy to sprawdzali bo wydaje mi sie ze uwaga... po 3 tygodniach u mechanika!! Juz mozna bylo cos zrobic prawda?
  
 
Cytat:
nie wiem czy to sprawdzali ... jak jutro bede zabiaral to sie zapytam szanowych panow czy to sprawdzali bo wydaje mi sie ze uwaga... po 3 tygodniach u mechanika!! Juz mozna bylo cos zrobic prawda?



Boje się że pan mechanik nie będzie wiedział co to jest zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej w Escorcie i nie nie będzie potrafił go sprawdzić
  
 
Tez mam taka obawe... Ehh myslicie ze to wina tego cacka? A gdzie sie to znajduje?
  
 
zawor
u mnie jest tutaj , zobacz na zdjecia.....
sprawdz rurke, czy jest cala i ten zawor (wyczysc go w benie, moze pomoze, albo bedzie trzeba wymienic)
nie oszukujmy sie, ale wiekszosc mechanikow nie ma pojecia o escortach i jego problemach z obrotami itp.
ale po to jest forum i trzeba walczyc samemu
  
 
mam inny silnik wiec na tym sie nie dowiem gdzie on jest Moze ktos wie gdzie on jest w silnikach 1,4 1993 rok?
  
 
sprawdz tez kable wn
ktos chyba gdzies pisal, ze wilgoc sie moze na nich zbierac......
a jak juz sie nagrzeje to juz wszystko oki
  
 
A co to sa za kable ? ( bo nie bardzawo wiem) Ehh cos mi sie wydaje ze nie uda mis ei naprawic mojego essiego ...
  
 
Cytat:
A co to sa za kable ? ( bo nie bardzawo wiem) Ehh cos mi sie wydaje ze nie uda mis ei naprawic mojego essiego ...




Kable WN sa to przewody wysokiego napięcia ,jeszcze prościej gumowe przewody idące od cewki do świecy zapłonowej ...dawno były zmieniane ?
  
 
Wydaje mi sie ze nigdy ( nie jestem 1 wlascicielem) ale chyba daaaawno ni ebyly wymieniane. Zrobi mi to elektryk samochodowy?
  
 
Jak gasśnie zimny.. ( tak mi sie wydaje bo nie bardzo wiem co sie z nim dzieje) czyli nie chodzi na ssaniu.. a jesli nie chodzi na ssaniu czyli komputer nie dostaje inf ze jest zimny.. a jezeli nie dostalje inf ze jest zimny moze byc czujnik temp.. ( w moim tak było.. ze zimny od razu gasł.. ) jeden klucz.. jedna wtyczka podmieniłem z kumplem i okazało sie ze to było To.. )
  
 
u mnie czujnik jest good bo sprawdzany na nowym to samo i na starym to samo wiec to nie to
  
 
A czy ktoś robił w tym aucie test kodów błędu komputera?

Podłączamy tak diodę z rezystorem na 12V jak poniżej do gniazda diagnostycznego. (o) - piny w gnieździe, (lCl) - diodka plus rezystor, (+) - plus akumulatora, ---- - mostek pomiędzy pinami

o---lCl--- +

o----o

Włączamy zapłon i zliczamy błyski. Test opisywałem w elaboracie.
  
 
Masz auto tylko na benzyne czy instalacje LPG tez masz?
  
 
Na benzynie. Dzis nim jezdze i jutro. Jak narazie nie jest zle ciut biedak iskre gupi ale obroty sie trzymaja wiec jest ok. Mozna jezdzicv to juz nie to jak gasl w ciagu 10 min 5 razy jak tylko na luz wyrzucalem to gasl. Wiec jest lepeij ale ta iskierke gupi. sie okaze co jak za 2 dni ale sie ciesze ze juz tak bardzo nie gasnie ! Dzieki wszystkim za pomoc