MotoNews.pl
  

Brak mocy czy tak ma być ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, a więc pisze do was bo ostatnio jeżdżę trasą do pracy no i 100 to tak się jedzie lekko, no właśnie u mnie 100 w miare oszczędnie to max. Bo mając 100 km/h na blacie także mam 3 tyś obrotów. Czy jest to normalne ? więcej i tak nie jade bo bije kierą powyżej, pewno musiałbym wyważyć koła. Bo jazda 100 przy 3 tyś to nie wiem czy jest taka oszczędna. Ale patrząc na wyniki innych po 170km/h to nie wiem ile bym musiał mieć obrotów aby to osiągnąć.

Dodam, że obroty troche falują (na ssaniu nie) i stawiam na kopułke + palec bo nie wiem kiedy był wymieniany pewno dawno. Może mieć to coś wspólnego ? No i pewno tez może zwiększać spalanie ?
Jeszcze do wymiany mam tłumik końcowy cały środek był wymieniany, ale wątpie, aby końcowy miał coś do tego.


[ wiadomość edytowana przez: VEndriuV dnia 2010-08-05 12:42:04 ]
  
 
Silnik 2.0
Ja mam bodajrze obr/min 2000 -2200 Max przy 100 -100km/h w zależności ile zapakuję ludzia w budę.

Coś Mi się obiło, ze 3tyś przy 16V to taka norma ...
Sorry, jestem chory i wyłączyło Mi się myślenie. Jeszcze coś palnę głupiego


[ wiadomość edytowana przez: franko25 dnia 2010-08-05 13:02:32 ]
  
 
ja sam jade żeby nie było

To żeby było oszczędnie to chyba z 70 bym musiał jechać...

[ wiadomość edytowana przez: VEndriuV dnia 2010-08-05 13:49:21 ]
  
 
Silniki 16 zaworowe osiągają wyższe obroty niż 8V dlatego 3000 obr/min przy prędkości 100km/h to w espero z silnikiem 1,5 norma. Ciężko mi się było przyzwyczaić kiedy przesiadłem się z diesla. Tam powyżej 3000 było już czerwone pole
  
 
Cytat:
2010-08-05 12:36:30, VEndriuV pisze:
Witam, a więc pisze do was bo ostatnio jeżdżę trasą do pracy no i 100 to tak się jedzie lekko, no właśnie u mnie 100 w miare oszczędnie to max. Bo mając 100 km/h na blacie także mam 3 tyś obrotów. Czy jest to normalne ? . Bo jazda 100 przy 3 tyś to nie wiem czy jest taka oszczędna. Ale patrząc na wyniki innych po 170km/h to nie wiem ile bym musiał mieć obrotów aby to osiągnąć. Dodam, że obroty troche falują (na ssaniu nie) i stawiam na kopułke + palec bo nie wiem kiedy był wymieniany pewno dawno. Może mieć to coś wspólnego ?



...na ssaniu obroty Tobie nie falują ? o czym piszesz ?

w 1.5 100 km/h na 5 tym biegu powinno być przy 2700 obr/min.

Jak piszesz że że u Ciebie 100 to max to coś jest nie tak. Może masz zbyt opóźniony zapłon ? zapchany filter paliwa ? padającą pompę paliwa ? ...albo zarżnięty silnik - mało napisałeś o silniku - trudno coś powiedzieć.
  
 
Przeca nigdzie nie napisał że 100 to max tylko że z taką prędkością jeździ. Lekkie falowanie obrotów u mnie też występuje (około 50 obr/min) i też nie ma falowania na ssaniu. O ile sprzęgło się nie ślizga rozbieżności w obrotach mogą być spowodowane wyłącznie wadliwym działaniem prędkościomierza (najlepiej sprawdzić na nawigacji).
  
 
Może masz za małe koła?

Pozdr.
  
 
fele mam 14 cali, przód standard tył mam większe

No nic to widocznie tak ma być Po prostu wydawało mi się że to słaby wynik, wcześniej jeździłem ropniakiem, ale bez obrotka więc nie wiem dokładnie jak tam to wyglądało.
  
 
Cytat:
2010-08-05 15:34:01, robert_or3 pisze:
kiedy przesiadłem się z diesla. Tam powyżej 3000 było już czerwone pole



Matko, co to było ?
  
 
Cytat:
2010-08-06 12:15:14, DeeJay pisze:
Matko, co to było ?


Jelcz
  
 
Cytat:
2010-08-06 12:15:14, DeeJay pisze:
Matko, co to było ?

No może trochę przesadziłem z tym 3000 bo czerwone było od 4500 a był to fiat marzena
  
 
Cytat:
2010-08-05 15:34:01, robert_or3 pisze:
Silniki 16 zaworowe osiągają wyższe obroty niż 8V dlatego 3000 obr/min przy prędkości 100km/h to w espero z silnikiem 1,5 norma.



U mnie przy 3000 obrotów prędkość wynosiła ok 115-120 km/h o ile dobrze pamiętam (silnik 1,5 )
  
 
mniej wiecej
  
 
falujące obroty przyczyną może być silniczek krokowy mam to u siebie i nic z tym nie robię po jedź.

nie bardzo rozumiem ze masz problem z szybkością?

ja miałem w zeszłym tygodniu tak ze jak odpaliłem po noc to szarpał nie chciał jechać miał 20km/.h i 3000 obrotów i nie reagował na gaz. przyczyną okazały się świece i kable od nich bo ich wymianie śmigam jak nowym samochodem (Espero 1,5 16v). I po wymianie przetestowałem do 160km/h dochodzi i ma jeszcze zapas ale droga się skończyła