Problem z obrotami w 328 coupe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam problem samochod strasznie wchodzi na obroty i spada, czesto gaśnie, czy to moze być wadliwy silnik krokowy?? jezeli tak to czy od innych bmw 328 bedzie on pasował?? pozdrawiam
  
 
Spróbowałbym krokowca najpierw zlokalizować, zdemontować i przeczyścić. Jeśli to nie pomoże to wtedy szukać dobrą używkę z innej 328.
Pozdrawiam
PS: ile Ci autko pali na 100 w mieście?
  
 
a wiec jezeli chodzi o spalanie to juz odpowiadam zaczne od poczatku, przed tym bmw jezdzilem oplem kadetem 1.4 i przesiadajac sie na takiego potwora zupelnie niepotrafilem nia jezdzic, wiec i spalanie bylo duze teraz kiedy juz opanowale ta moc pali mi na trase przy spokojnej jezdzie 9 litrow a w miescie 14, wiec chyba nie jest az tak żle pozdrawiam i dziekuje za porade
  
 
moja e39 528i nie wzięła mi jeszcze więcej niż 12L/100km, oczywiście nie katuje ją do 5-6tyś/obr, choć czasem tak jeźdze tak do 3500 i zmiana biegu, na mieście czwórki jeszcze niewrzuciłem!
  
 
to gratuluje zimnej krwi, ja nie potrafie jechac i nie wdepnac pozdrawiam
  
 
zużycie gazu ( wtrysk sekwencyjny):

Trasa, 120-140 km/h, bardzo płynnie - 9,5-10,5 l
Trasa, 140-160 km/h, dynamiczniej - 12-13 l
Trasa, 180-200 km/h, stale - ok.17 l
Miasto, umiarkowanie dynamicznie - 13-14 l
  
 
Cytat:
2007-02-16 01:20:40, Gustaw6666 pisze:
zużycie gazu ( wtrysk sekwencyjny): Trasa, 120-140 km/h, bardzo płynnie - 9,5-10,5 l Trasa, 140-160 km/h, dynamiczniej - 12-13 l Trasa, 180-200 km/h, stale - ok.17 l Miasto, umiarkowanie dynamicznie - 13-14 l



fajnie ale takie rzeczy to TU

pzdr