1.6 MPI do kanta + jego wizja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Odbiegłem już od pomysłu z 2.0 teraz chcę zainstalowac do DF silnik 1.6 MPI rozwiercić go do 1.8 odchudzić koło zamachowe i zmienić elektronikę.

W środku wsadzić deskę od caro+ siedzenia przednie od Renault Fuego zerwać dywan z podłogi i pomalować ją pod kolor nadwozia (biała perła maska na czarny mat) felgi 15 lub 16 team dynamics model diabolo usunąć zderzaki i listwy boczne nadwozie obniżyć o jakieś 5 cm





  
 
moze byc to calkiem calkiem niezly pomysl jesten na tak
  
 
1,6 MPI ? to co jest instalowane m.in. w Palio Weekend HL ???
Chcesz rozwiercic do 1,8 ? rozmawiales juz z kims na ten temat ? czy to tak... "a chce tak zrobic"
  
 
jakie 1.6 mpi?

jeśli nowe fiatowskie (Brava ,Bravo) z 16 wentlami to cię troszkę ostrzegam
- nie pasuje skrzynia włoska (132) a polska choć ma podobną obudowę sprzęgła(średnica) też ma inaczej śruby
- miska olejowa "włazi" na belkę od zawieszenia a od mirafiorek jest inaczej klepana
- brak mocowań pod łapy

Ale to na pewno jest do zrobienia - właśnie sam tego próbuje- tylko czy się opłaci? - zobaczymy.
a rozwiercanie - koszt tłoka (jedna sztuka) to około 250-300 zł (nowy) - szlifowanie pod większy wymiar około180 zł(pod Lublinem)
  
 
a nie chodzi czasem o silnik z poldka ??
  
 
jesli chodzi o serce z poldka to bedzie to faktycznie "rewolucyjne" rozwiazanie

ten silnik jest jak lsniacy rower z supermarketu....dobry osprzet-lipna rama, innymi słowy mysl techniczna wczesnych let 50. zakryta elektronika...lipa

wiem marudze
  
 
eee tam w poldku sie ladnie spisuje a DF jest przeciez lzejszy