Bebny fiat 131 132 argenta - czym zamienic?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco


chce wymienic w argencie 2.0 tylne bebny{komplet bebny tarcze kotwiczne szczeki cylindrki} albo na system lucasa z poloneza albo na bebny alu od lady,przeznaczam na to 200 zeta plus minus 10%, oryginalne bebny do argenty sa astronomicznie drogie, odpada zakup kawalka zeliwa za 170 zeta za sztuke, nie chce tez tarcz z tylu, czy ktos mi moze pomoc i podpowiedziec czy ktorys z tych wariantow{lada albo pn lucas} beda pasowac do mostu argenty? lada napewno bedzie pasowac na rostaw srub pochwy mostu bo to sa bebny fiata z lat 60tych, tylko nie wiem czy odsadenie bebna wzgledem tarczy kotwicznej jest odpowiednie, mowiac obrazowo czy poloska z piasta tyle samo mm "wystaje" z obudowy dyfra w ladzie i argencie, jesli wystaje mniej lub bardziej nadal bebny moga pasowac bo moze to byc korygowane innym ksztaltem tarczy kotwicznej ? any ideas?

mam juz obiecane stare tarcze kotwiczne i beben z lady na prymiarki w realu , ale moze ktos ma juz jakies doswiadczenie w tym temacie?
  
 
hmmm...bebnow Ci u mnie dostatek, powiedz tylko jakich potrzebujesz a napewno cos znajde. Cylinderki do kupienia po 18 zl od reki wiec nei wiem w czym robisz problem A jak zmieniac to raczej na poloneza trucka, sa "troche" wieksze od lucasowskich
  
 
Badałem temat bębnów i może warto przed pozbyciem się systemu arga spróbować przymierzyć bębny od tempry. Średnicę mają tę samą, śą chyba tylko trochę chudsze - grzebałem kiedyś w katalogu. Z dziką rozkoszą powitam newsy na ten temat. A czemu tarcz od Argi TD nie chcesz ? ?
Pisz, jak coś ci się uda
  
 
kosa, bebnow tez mam 6 sztuk do argenty wszystkie juz lekki nadwymiar zlapaly po 20 ponad latach uzywania, nie bede syfu zakladal na auto ktory ma 0.05mm mniej "przebiegu" niz te co sa teraz zamontowane. poza tym mam zuzyte wszystko, cylinderki, szczeki, pourywane sprezynki i gwozdzie zamiast samoregulatora nie wiem jak to chodzilo wogole. z przodu kupilem nowe brembo to z tylu tez by wypadalo zainwestowac

tarcz nie chce bo lubie sprawny hamulec reczny, i prosze mnie nie przekonywac ze ten w tarczowkach ma jakiekolwiek porownanie z recznym na bebnach

mialem na mysli bebny lucas z trucka lub lada, maja 250mm srednicy , sa aluminiowe i like it

bebny od tipo tempry maja ten minus ze sa za plytkie

tak na logike zarowno bebny z lady jak i lucasy trucki powinny pasowac do mostu 125p{jako komplet tarcza kotwiczna beben szczeki cylinderek} czyli tez do argenty bo tarczowki z argenty td poza chyba innym systemem przesuwania sie zacisku niz slizgi sa takie same jak w 125, to ze lada ma cylinderki " na stary gwint" fiata pomijam bo redukcje z gwintu 1.25 na 1 sa w handlu dostepne, to nie problem


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2007-01-10 22:51:23 ]
  
 
Bębny od tempry są płytsze, ale ciekaw jestem, czy w związku z tym nie dadzą się założyć, czy odsadzenie koła się zmieni, czy też jest jakiś inny problem. Wiesz ?