MotoNews.pl
  

Omega MV6, nie wchodzi na obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich!!!

I od razu z problemem..

Mam taki objaw...Auto pracuje rowniutko na wolnych obrotach.. Natomiast po gwałtownym wcisnieciu pedału gazu do podłogi natsepuje moment ( ok0,5 sek) przydławienia, dopiero potem obroty rosną...
Byłem na KTS i elektryk stwierdził iz przepływomierz który na wolnych obrotach podawał wartość ok 8kg/h jest uszkodzony i ze poprawna wartość winna wachać sie w granicach 20 kg/h. teraz przepływomierz jest wymieniony a objaw dalej został....wiec czy ktoś miał moze cos podobnego???? choć jakas wskazówka

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

szwajcow

A silnik to x30xe

  
 
hej


kable WN + swiece ... ewentualnie cewka sie konczy... podobno standardowa przypadlosc X30XE
  
 
Witam!!!

Świece nowe... Kable niestety nie bo w ASO zaspiewali 1200 pln a to duzo...

No ale jesli trzeba to zmienie, nie chial bym tylko na darmo tego robic

Pozdrawiam
szwajcow
  
 
.


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-07-16 22:30:34 ]
  
 
Witam!!!

Własnie wrócilem od mechanika.... uszczelniał caly układ dolotowy bo istniało podejzenie ze fałszywe powietrze gdzieś ciagnie...i....i nic

W poniedzialek na KTS jeszcze raz jade...

Ale pomimo to mam pytanie do posiadaczy MV6..

Czy po raptownym wcisnieciu gaz nastepuje moment przydławienia???

i czy zechcial by ktos sie ze mna umówic w obrebie Gdanska i okolic i porównac takie zachowanie silnika????

Bo jedna z wersji mechanika brzmiała... Ten typ tak ma....

Pozdrawiam
szwajcow
  
 
witam
ja tak mam, przywykłem

swiece wymieniłem, kable też co prawda nie oryginalne

jak ustalisz rozwiązanie tego problemu to daj znać

pozdr
mitecl
  
 
Witam!

W mojej Omci mam ten silnik i kiedy gwałtownie wciskam pedał gazu, nie mam żadnego dławienia, wchodzi na obroty momentalnie. Czyli wg. tego mechanika, to mam uszkodzony silnik, niezła zagwozdka

Pozdrowienia i życzę szybkiego rozwiązania problemu oraz zmiany "mechanika" na mechanika.
  
 
Witam!!!

prosze!!!! niech ktos z gdańska sie odezwie...chialbym sprawdzic i porównac

pozdrawiam
szwjcow
  
 
Możliwe przyczyny
Gaz?


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-07-16 22:30:19 ]
  
 
Witam!!!

Dusze z wolnych obrotów... czyli kolo 600.... jeli wcisne pedał minimalnie, ustabilizuje obroty i potem wcsne idzie idealnie...

Lewe powietrze... wydaje mi sie ze nie ma takiej mozliwosci.. w sobte sprawdzalismy wszystko do samej głowicy...

przyznaje przewody nie sa wymienione... ale ich akurat tak mocno bym za te przypadłosć nie winił...

własnie sprawdziłem czujnik połozenia przepustnicy i tez wydaje sie byc ok... na wolnych obrotach mam 0,45v a wiec w normie wg auto daty..

A porównac chia bym odglosy pracujacego silnika.... bo mam pewne watpliwosci co do jego pracy....

A i co najwazniejsze przy zapalaniu czasm zawory sie odezwa...

pozdrawiam
szwajcow
  
 
sprawdź rozrząd to na początek.sprawdź sondę lambda czy prawidłowo działa.nie daj sie naciągać mechaniurom na dziwne usterki


[ wiadomość edytowana przez: sss25 dnia 2006-07-16 21:14:17 ]
  
 
W x25xe i x30xe przy raptownym dodaniu gazu nie ma mowy o żadnym przydławieniu , na pewno masz coś nie tak z silnikiem , a co ? Sprawdź rozrząd , wyczyść lub zamień od kogoś z V-ki wtryskiwacze i sprawdź , a na końcu wymień kable.

Miałem to samo w C20NE i okazało się że wtryski delikatnie przelewały i dlatego możesz mieć odgłos zaworów przy dodawaniu gazu ( spalanie stukowe).
  
 
Witam!!!

rozrząd sprawdzony, wtruskiwacze sprawdzone i wyczyszczone wczoraj, jesli by zalewały to sonda winna pokazc cos nie tak.... Jutro jade na tego kts ale najpierw chcial bym stac sie odrobine bogatzy w wiedze... nie lubie jak mi kit wciskaja...zachowanie jest takie jak przy zbyt wczesnym zapłonie, bo przy zapalaniu zaworek zadzwoni, a jednoczesnie przy zbyt poznym bo po dodaniu gazu dławi sie....

na obd2 forum wyczytałem ze ktos miał tak probem i jak podszedł z lampą stroboskopową to na wolnych miał kąt wyprzedzenia 3-10 st, przy poolnym wcokniu gazu kat rosł do 35st , lecz po gwatownym malał do -5 nawet..objawy u mnie podobne...rzekł ym identyczne.... niestety tamten watek tez nie rozwiazany...poze czujnik spalania stukowego z zaplonem tanczy.... sam juz nie wiem

a pozatym ten dziwny szelest powietrza.... normalnie wychodze z siebie....

pozdrawiam
szwajcow
  
 
Autoseba dlaczego rozrząd? się przestawił?
W/g mnie to jakaś bzdura jest.
Masz gaz?

  
 
Witam!!!

Tak mam gaz....Tylko bardzo prosze o nie zwalania wszystkiego na istalacje gazowa.... gaz jest od 3 misiecy...jest landirenzo sekwencja, a objawy sa na benzynie...na gazie tez oczywiscie tylko ze na gazie sa przeze mnie wytłumaczalne..

Jeli chodzi o rozrzad to nie bardzi wiem do czego jest ( jesli wogole wystepuje) czujnik połozenia wałka rozrzadu... auto data nic o tm nie pisze....

pozdrawiam
szwajcow
  
 
Czujnik walka rozrzadu sprawdz ja mialem uszkodzony i mialem wlasnie takie objawy.
Nowy to koszt w okolicach 600zl.
I nie moze ci sie on dlawic Mv6 maja tendencje do powolnego wkrecania sie ale nie duszenia
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-07-16 22:08:14, PiotrS pisze: dlaczego rozrząd? się przestawił?


jeżeli pasek bedzie luźny co jest możliwe to tak
  
 
Gaz .... odpadam ...

Chlopie odpuśc sobie po co Ci all ok jeśli zakładasz gaz?
Chyba wiesz, że to paliwo nie było zalecane do silników ...
Te all porady można sobie w tyłek wsadzić bo i tak chodzi o pierdołę.
Razrząd , opanujcie się.
Masz spieprzony dolot przez gaz (nie jest fabryczny) czego oczekujesz? Nikt nie wie jak to instalcja, jak jest założona.
Ech szkoda czasu, zaraz przyjdą obrońcy gazu ... więc spadam.


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-07-16 22:32:56 ]
  
 
Cytat:
2006-07-16 22:18:39, szefer pisze:
Czujnik walka rozrzadu sprawdz ja mialem uszkodzony i mialem wlasnie takie objawy. Nowy to koszt w okolicach 600zl.


Właśnie, sprawdź koniecznie , możesz pożyczyć od kogoś z V6 , zamienić to jest moment , a czujnik ten służy do sygnalizowania czasu otwarcia wtrysków , jeżeli jest uszkodzony to komp nie wie kiedy jest wtrysk ,a wymiana gazów i podaje paliwo dwa razy na jeden cylk pracy.
A co do paska rozrządu to się często przestawia wał o jeden ząbek do przodu przez luz na nim.
  
 
Pan wybaczy ale nie rozumiem!!

Co ma fakt posiadania gazu do sprawnosci silnika????

i jeszcze jedno...skąd przypuszczenie ze to pierdoła?????

A nawet jesli tym chetniej ja usunę...

Przy tego typu instalacji nie bylo praktyczne zadnej ingerencji w oryginalny układ zasilania paliwem... no moze o 0,1 dm3 zminiła sie pojemnosc kolektora dolotowego...ale to raczej nie powinno miec wpływu na to. nie wspominajac iz takie zachowanie sie auta było przed załozeniem inst gazowej

Jesli chodzi o dolot to fakt.... w kolektor zostały wwiercone wtryskiwacze, wystają do srodka ok 1mm.. i na nie zostały załozone węze gumowe chyba 5mm długosci 25 cm kazdy...zakonczone wtryskiwaczem gazu..

o tyle dokładnie zwiekszyla sie pojemnosc układu dolotowego....

a instalacje zakładałem sam u rodziny ktora zarabia na chleb wlasnie montujac inst



[ wiadomość edytowana przez: szwajcow dnia 2006-07-16 22:42:14 ]