Czyzby uszczelka pod glowica....??? :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam maluskie pytanie

czy świst z przodu silnika tzn kolo prawej przedniej lampy podczas dodawania gazu bedzie oznaczal uszczelke,a i jeszcze jedno cius bylo z temp plynu chlodzacego zaczal sie chyba szybciej grzac

wiec na 98% uszczelka

na co zwrocic uwage przy demontazu i czy konieczne jest planowanie glowicy jesli dwa latka temu byl robiony remoncik
orientuje sie ktos jak to wszytsko pozniej poustawiac jakie luzy
i mniej wiecej jaki czas roboty (pytanie kieruje do tych co wymieniali ja sami)
  
 
hola hola.. moze na poczatek zacznij od sprawdzenia alternatora.. ale mi sie rymlo ale serio mowie mialem podobnie.
  
 
Cytat:
2007-01-14 15:55:31, maciek701 pisze:
hola hola.. moze na poczatek zacznij od sprawdzenia alternatora.. ale mi sie rymlo ale serio mowie mialem podobnie.




hmmm... to dales mi o myslenia

fakt fatem bylo w tym cos dziwnego bo przy wlaczaniu przednich halo zatrabil mi klakson i przestal dzialac tak samo jak i halo. przez pewien czas zalaczyl sie prawy kierunek i pozniej wylaczyl
tylko dziwnie mi to wyglada bo temp wody byla wyzsza niaz zwykle czy to ma cos wspolnego z napedem pompy wodnej????
  
 
luzy sie nie zmienią bo nie bedziesz sciagał zaworów ani dzwigienek, jedynie ustawienie rozrzadu, ale moim zdsaniem to nie uszczelka.
  
 
i sprawa sie rypla

ten swist to ta metalowa uszczelka stozkowa co jest miedzy kolektorem a tlumnikiem
(ile ona moze kosztowac wrazie czego pytam i czy ktos ja ma na zbyciu orientacyjnie sie pytam)

a co do elektryki to kable sie przypalily tylko od czego bo nie dotykaly kolektora sa przypalone na odcinku prawie 40cm




i tylko skad ta wysoka temp plynu???? termostat orginal 92st


czyzby "ten typ tak ma"
  
 
Cytat:
2007-01-14 16:09:47, gigi24 pisze:
hmmm... to dales mi o myslenia fakt fatem bylo w tym cos dziwnego bo przy wlaczaniu przednich halo zatrabil mi klakson i przestal dzialac tak samo jak i halo. przez pewien czas zalaczyl sie prawy kierunek i pozniej wylaczyl tylko dziwnie mi to wyglada bo temp wody byla wyzsza niaz zwykle czy to ma cos wspolnego z napedem pompy wodnej????



hmm w takim razie widze,ze masz problemy z ladowaniem... sprawdzales napiecie na aku? 95% t oalternator, na pewno nie uszczelka.
  
 
Cytat:
2007-01-14 16:38:06, maciek701 pisze:
hmm w takim razie widze,ze masz problemy z ladowaniem... sprawdzales napiecie na aku? 95% t oalternator, na pewno nie uszczelka.



gdybym mial problem z ladowaniem to bym dzis go nie odpalil a ja wczoraj z tym zjawiskiem wracalem do domku prawie 100km w nocy

a jeszcze dzis bez zadnego problemu jezdzilem i na swiatelkach, ladowanie sprawdze jutro dla spokoju