| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
JoHNY_85 ford escort Krzeszowice | 2007-01-02 23:47:07 jak w temacie, po dłużeszej jeżdzie na wyższych obrotach po zatrzymaniu się obroty utrzymują się na około 1100/min a jak wcisnę do oporu sprzęgło i puszczę ( na luzie) to wtedy stabilizują się na około 950/min... czy to normalne czy cos nie tak jezeli cos nie tak to co obstawiacie?? acha no i czasem obroty podczas "miedzybiegu" w czasie jazdy trzymają na 2000/min albo więcej - wtedy pomaga szybki restart stacyjnką |
JoHNY_85 ford escort Krzeszowice | 2007-01-03 13:45:51 nikt nie umie nic doradzić?? co się dzieje z klubowiczami tego forum?????????? |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-01-03 13:51:32 może spszęgło ci nierosprzęgla prawidłowo? |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-01-03 13:55:18 a jak się zachowuje gdy podczas jazdy wciśniesz spszęgło, puścisz gaz , ale trzymając go na biegu? |
nowszy_00 Sympatyk FEFK ![]() Fiat Croma Gdynia | 2007-01-03 14:01:06 Wpisz w wyszukiwarkę "krokowiec". Na 70% może ci to szwankować |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-01-03 14:09:05 niechcem być upierdliwy ale uważam że to sprzęgło. podczas jazdy nawet po wciśniętym sprzęgle utrzymują się wys. obr. bo silnik jest wspomagany skrzynią a na postoju maleją bo jest na odwrut |
JoHNY_85 ford escort Krzeszowice | 2007-01-04 00:40:07 ok dzięki - coś się już dowiedziałem a czy da się jakos sprawdzić prawidłowe działanie sprzęgła?? nie mam problemów z szarpaniem przy wcisnietym sprzegle i wbijaniu biegów ani nic z tych rzeczy...
Acha jeszcze jedno czy podczas jazdy na biegu i puszczeniu gazu szarpie Wam lewarkiem?? |
nowszy_00 Sympatyk FEFK ![]() Fiat Croma Gdynia | 2007-01-04 10:19:12 U mnie wtedy lewarek sie delikatnie cofa |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-01-04 10:21:07 mi tak samo. ale niezbyt mocno |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2007-01-04 11:50:00
Koledze chodziło zapewne o czujnik prędkości pojazdu w skrzyni, ale tego "na odwrót" to już zinterpretować nie mogę. |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-01-04 12:07:02 gdy sprzęgło do końca nierozprzęgla to silnik dostaje dodatkowego kopa od kół podczas jazdy nieprawdasz? kiedyś mi gasł na wolnych obrotach gdy puściłem noge z gazu, ale nie podczas jazdy |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-01-04 12:24:24
gdyby sprzeglo nie rozsprzeglalo do tego stopnia, ze kola bylyby dalej napedzane po wcisnieciu go to by byla niezla rzez przy zmienianiu biegow.. a kolega pisze,ze nie ma z tym zadnych problemow, takze odpada
BTW bardzo zadko sie zdarza,ze sprzeglo sie wali w ten sposob... raczej sie slizga, gdy sie konczy, albo samoregulator linki zle pracuje. [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-01-04 12:25:36 ] |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-01-04 12:26:19 a oco chodzi z tym silniczkiem krokowym |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-01-04 12:31:03
silnik krokowy jest to taki by-pass laczacy kolektor dolotowy z rura doprowadzajaca powietrze do silnika z pominieciem przepustnicy. aktywuje sie wowczas,gdy silnik pracuje na jalowym biegu, czyli jest wysprzeglony i utrzymuje obroty na odpowiednim poziomie czyli ok 950 na cieplym silniku. wspolpracuje on z czujnikiem predkosci,ktory z kolei wykrywa czy auto jest w ruchu czy stoi. gdy jedzie automatycznie podnosi on obroty biegu jalowego do ok 1200-1500 w zaleznosci od predkosci jazdy. po calkowitym zatrzymaniu spadaja znow na 900. jest to rodzaj zabezpieczenie przed zgasnieciem silnika na luzie. sam krokowy natomiast jest zaworkiem elektromagnetycznym, ktorym steruje komputer. |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-01-04 12:34:30 w takim razie to może być to tylko niekoniecznie sam silniczek. trzeba również wźiąść pod uwage np czujnik prędkości |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-01-04 12:48:28 dlatego tez obstawiam obydwa te elementy proponuje zaczac od czujnika predkosci. |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-01-04 12:51:37 bo tak na mój wiejski rozum- skoro zawsze ustawia się na te same obroty to silniczek może być wpożo tylko to co nim steruje szwankuje?? |
JoHNY_85 ford escort Krzeszowice | 2007-01-04 23:40:00 ok tylko dlaczego tak reaguje na wciśnięcie sprzęgła?? zawsze to pomaga "zbić" obroty, więc krokowiec do sprzegła chyba niewiele ma..??
a co z szarpaniem lewarkiem podczas jazdy na biegu i puszczaniem gazu?? |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2007-01-04 23:51:38
Byc może zerwana lub naderwana poduszka skrzyni jest efektem ruszania się lewarka, zależy jeszcze jak bardzo Ci sie rusza, pewna tolerancja jest zawsze... |