Zapaść, obroty w dół!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Poniewaz nie dowiedzialem sie jak rozwiązac moj problem a wiem z innych postów ze nie jestem w nim odosobniony, postanowilem zalozyc nowy temat.
Przy wysprzeglaniu , podczas dojezdzania do skrzyzowania obroty dostają zapasci, tak ze mi sie gaz wylacza, po czym wracają do prawidlowych.Podejrzewam ze auto glupieje dlatego czujnik prędkości szwankuje i komp nie dostaje info o tym ze po wysprzegleniu kola sie wciąz krecą i dlatego ta zapasc. Dodam ze po odlączeniu czujnika jest tak samo, Co wiec radzicie?? Ile taki czujnik kosztuje i czy mozna dostac gdzies uzywki albo sprawne podrobki. Koledzy czy ktos z was mając ten sam problem, te same objawy, uporal sie z nim wymieniając Vss na slepo lub w jakis inny sposob?
  
 
ja bym jednak zaczal od krokowca.
  
 
wszystko uz wymienione:krokowiec, zawór odpowietrzana skrzyni korbowej...

  
 
kable WN otworz maske w nocy i dodaj gazu lol
  
 
Kable WN i swiece tz nowutkie. Nie bardzo rozumiem po co mialbym to robic
  
 
Myślalem ze nie wymianiales a po co mialbys to robic widziales kiedys kable WN kiedy maja przebicie noca
  
 
Cytat:
2007-01-14 13:29:01, Matys318 pisze:
kable WN otworz maske w nocy i dodaj gazu lol



Widać wtedy wszystkie przebicia (przeskoki iskry),których nie powinno być
Pozdrawiam
  
 
ok teraz rozumie,ale na pewno sa wporzo. Wydaje mi sie ze to jednak VSS...
  
 
Cytat:
2007-01-14 21:18:31, mari1981 pisze:
ok teraz rozumie,ale na pewno sa wporzo. Wydaje mi sie ze to jednak VSS...



gdyby to byl VSS to silnik by Ci gasl i juz nie wracal na obroty...
  
 
Cytat:
Przy wysprzeglaniu , podczas dojezdzania do skrzyzowania obroty dostają zapasci, tak ze mi sie gaz wylacza



a jak to jest ze sie gaz wylacza? zmienia zasilanie na Pb?
u mnie czasem obroty spadaja do 500 a potem wracaja do 900, czasem sobie tak pofaluja ale nic mi sie nie wylacza.

czy mozesz mi zdradzic i wytlumaczyc jak i dlaczego tak sie dzieje u Ciebie?
  
 
Mam dokladnie tak samo... Tzn po wysprzegleniu obroty spadaja poniezej 400RPM i wracaja na miejsce po zatrzymaniu auta.

Wiec jak najbardziej jestem zainteresowany rozwiazaniem w/w problemu (silnik 1.3)
  
 
zakupiłem 1.6 16V EFI z 93 roku w bdb stanie ale ma ten sam problem co wy spadaja obroty i wracaja na miejsce ale czasem zdaza sie ze spadna do zera i silnik zgasnie dodam ze silnik nie byl nigdy zagazowany i dzila dobrze za wyjatkiem tych obrotow od czego zaczac gdzie znalezc ten czujnik o ktorym tyle tu mowicie?
  
 
Z problemem tym borykam sie od dawna Ostatnio jest troche lepiej, auto niegasnie, po wymianie zaworu odpowietrzania skrzyni korbowej. Silniczek krokowy tez wymienilem wczesnie, jak widac bez sensu. Gaz sie wylacza, tzn przelącza sie na PB, co jest normalne przy spadku obrotów do ok 300. Czy ktos z was wymienil juz vss przy takich objawach. Ile kosztuje
  
 
Ponawiam pytanie interesuje mnie zakup vss. Moze byc sprawny uzywany. Chce ktos sprzedac. Albo prosze o jakis link gdzie moge kupic...