Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() organo MAZDA Nasielsk | 2007-01-16 20:58:17 nie cisnienie plynu nie ma szans uszkodzic uszczelki pod glowicą tylko tepm lub złe docisniecie
czemu tak podejrzewasz ze cos sie tak mocno zepsulo w 90% przypadkach np padl korek w zbiorniczku wyrownawczym cinienie jest zbyt duze i saczy sie jedna kropla na godz na ktorym łaczeniu przewaznie na rurkach do nagrzewnicy przelec wszystkia łaczenia reka na dotyk bo wzrokiem moze byc nie widoczne jak uszczelka pada przewaznie albo saczy sie plyn z pod glowicy albo stracil cisnienie i silnik nie cyka na wszystkich cylindrach albo sie woda "gotuje" wzbiorniczku bombelki albo wszystko naraz ewentualnie jeszcze olej sobie gdzies sika lub woda idzie do oleju to co mi przychodzi do glowy jezeli chodzi o uszczelke ale posprawdzaj wszystkie glupoty najpierw ewentualne wycieki poluzuj troszkie korek od zbiorniczka i zobacz co w tedy sie bedzie dzialo z plynem |
![]() dr_boom1 Sympatyk FEFK Escort VII 1.8 16V Świętochłowice | 2007-01-16 21:07:00 sa jeszcze takie szczegóły ze jezdzilem 3 miesiace bez termostatu i nie dokrecilem srub głowicy po 1000km jak tu niektorzy pisza i nie wiem czy trzeba koniecznie to dokrecac czy tez nie. |
![]() dr_boom1 Sympatyk FEFK Escort VII 1.8 16V Świętochłowice | 2007-01-16 21:09:21 a kiedy sie zdecyduje na rozebranie znów głowicy to czy po przejechaniu niecałych 3 tys km od planowania , musze ja dac do ponownego planowania? |