Cytat:
|
Zuraw
Wys³any: 2007-02-01 19:31:05
To ja wspolczuje twojemu silnikowi i tobie, jesli po splanownaiu 0,6mm miales odcisk na nagarze....
W swojej starej 650 glowice mialem scieta 3,5mm i nie dochodzilo do kolizji, z czego mozna przypuszczac, ze na twoich tlokach jest 2,9mm nagaru....
Sam pomysl co jest nie tak. |
|
¯uraw mia³em Ciê za mniej pochopnego go¶cia
-wiadomo ¿e nagar by³ jeszcze przed zamontowaniem g³owicy splanowanej, my¶la³em ¿e to oczywiste ¿e czy¶ci siê przylgniê uszczelki na cylindrach, a przy okazji nagar na denkach t³oka, my¶la³em ¿e to ³atwe do skumania i nie wspomina³em o tym
pozwól ¿e Ci po krótce wyja¶nie
-a wiêc na tym nagarze po zdjêciu g³owicy zauwa¿y³em odcisk, nie by³o go znów tak grubo
-po usuniêciu nagaru PRZED za³o¿eniem nowej g³owicy na denku odcisku nie by³o, ale wzi±³em to pod uwagê ¿e mo¿e spotka³ siê t³ok z zaworem i podgi±³ go troche, a w konsekwencji nie mia³ szczelno¶ci i przez niego przedmuchy do ga¼nika mog³y i¶æ
-t³ok z cylndrem móg³ sie spotkaæ, choæ to seryjny El, gdy¿ go¶æ któremu to robi³em nie poskrêca³ do¶æ dobrze silnika, w konsekwencji gdy przywióz³ auto do mnie okaza³o siê ¿e klawiatura spad³a z popychaczy, a g³owica by³a nie dokrêcona.
-zbieg okoliczno¶ci chcia³ ¿e akurat w tym cylindrze by³a te¿ wadliwa ¶wieca
PS: w maluchu siedzê od 2001r, a moj silnik po remoncie i kyracji wzmacniaj±cej przejecha³ 112K km w je¼dzie codziennej, w tym kilkana¶cie rajdów, oraz 4 wycieczki wakacyjne do niemiec po 2500- 3000km ka¿da, nigdy sie nie mia³ awarii, nastêpnie poszed³ do kolejnego w³a¶ciciela, wiêc po prostu obra¿asz moj± inteligencjê takimi uwagami
-
[ wiadomo¶æ edytowana przez: HNT dnia 2007-02-01 20:22:31 ]