Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2007-01-24 17:40:15 nie lepiej zrobic swapa na 1.6 lub 2.0 ?? przynajmniej pojedzie i bedzie sie kupy trzymać ![]() |
![]() zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2007-01-24 18:08:43 tylna klape mozesz zrobic z zywicy/wlokna |
![]() RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-01-24 18:12:04
po primo co ci da 3 kg mniej przy beznadziejnym silniku???? 1 sekunde wiecej ,a co do jazdy bokiem to kup sobie BMW i nie masz kłopotu, oczywiscie pod warunkiem ze sie potrafi jezdzic ![]() |
![]() djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2007-01-24 18:15:45 albo samemu możesz zacząć się odchudzać ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-01-24 18:19:23
no wlasnie powoli zabieram sie za przekladanie silnika.. i w zwiazku z tym od polowy lutego bede wybebeszal cala bude, czyscil, konserwowal itp.. no i przy okazji jakies zbedne kg mozna by wyciac ![]() ![]() ![]() |
![]() mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-01-24 20:59:24 chcesz autko puścic bokiem?? kup sobie tylno napędówkę |
![]() rene Sympatyk FEFK RS 2000 F1 Komorów | 2007-01-24 21:21:28 Zaloz maske, tylna klape i przednie blotniki z tworzywa (albo z carbonu ![]() |
![]() EltonRST RS TURBO MK4 Tarnów | 2007-01-24 21:39:04 Jak wybebeszysz srodek zeskrob maty tlumiace,mozesz wyciac poszycie wewnetrzne drzwi i zastapic panelem np z cienkiego alu.Szyby lepiej zastapic poliweglanem niz plexi. |
![]() rene Sympatyk FEFK RS 2000 F1 Komorów | 2007-01-24 21:54:09 z plexi bedzie taniej |
![]() maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-01-24 21:58:36
no ![]() ![]() ![]() |
![]() maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-01-24 21:59:40
slyszalem,ze te komponenty z tworzywa po wyszpachlowaniu etc sa czesto ciezsze od blaszanych .. przynajmniej tak pisza na streetracing.pl |
![]() EltonRST RS TURBO MK4 Tarnów | 2007-01-24 22:10:01 czesc deski od pasazera poza srodkowym kokpitem tez widzialem ze obcinaja.Maske zastepuja czesto plaskim bez uzebrowania elementem wykonanym z maty szklanej+zywica.Calosc przytwierdza sie na 4 zapinkach.Szybko i wygodnie sie zdejmuje a wazy niewiele.Przy sporych predkosciach straszy "falowanie" takiego elementu ale ty chyba nie bedziesz latac po prostej tylko zywiolem maja byc zakrety ![]() |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2007-01-24 22:39:21 sory za ot ale przeczytałem ośnieżanie ![]() ![]() |
![]() gardenia1 Escort Kombi MK VII Kraków | 2007-01-24 23:44:56 Można na:
-wymienić aku na baterie 9V (typu paluszek) ![]() -silnik wstawić od "malucha" ![]() -wyjąć klocki a wsadzic z tektury ![]() -wyjąć fotele a wstawić taborety ![]() Sorki za tak pisze ale mam pytanie po coci to wszystko do chodzeniach "bokam? to nie przednio napędówki trzeba ci tylko tylnonapędówki a poczciwego essie-go zostaw w spokoju |
![]() Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2007-01-25 00:49:04 heh niezly temat
na pewno pomoze zdjecie konserwacji z z podwozia (maty bituminczne slyszalem mozna tak zyskac 30 kg. wywal glosniki, kolo zapasowe,tankuj tylko do max polowy zbiornika lub mniej. wywal zbiornik spryskiwacza lub tylko go oproznij. wywal tykna kanape i pólke jesli masz jakies lotki badz spolilery tez je wywal. Praktycznie wywal z środka wszystko co nie jest potrzebne do jazdy. teraz zmniejszanie oporow toczenia: to opony na zyletki a nie lacie, wymien tez olej w skrzyni biegow na jakis dobry sysntetyk bo ciezko chodzaca skrzynia to pozeracz mocy. potem obniz auto wywal kata wstaw tlumik sportowy. |
![]() Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2007-01-25 01:09:24
no w Escorcie to raczej 30 KG nie zyskasz, ale przejdźmy do sedna ile tak naprawde uda sie odciązyć auto waszym zdaniem? zakładam ze funkcjonalność i bezpieczeństwo nie ma dla was znaczenia, więc ppwiedzcie mi czy chcecie tym jezdzić po drogach publicznych czy być królami bezdrozy bo skoro tak to wywalić można zderzaki lampy prawie cała instalacje ze środka podnośniki szyb itp ale gdybyscie jednak mieli zamiar uzytkowac to w miescie to ile takie odciążenie ma poprawić osiagi? Myślicie że 2-3 sekundy do setki? Dla nie wtajemniczonych radze zajzeć sobie w katalodowe dane przyspieszenia do setki RS-a i o 20 koni słabszego XR-a (przy tym nieco lżejszego. Nie łudźcie się to nie przyniesie większego efektu, no rozumiałbym jakby ktoś tym w raylycrosie startował ale na miasto... to raczej przerost formy nad treścią. Takie jest moje zdanie. |
![]() Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-01-25 01:42:42 Poniekąd Remarq masz rację. Jednak chodzi też o to że niektórzy chcą iść z tuningiem w taki rajdowy styl. U mnie tapicerek, plastików, kanapy itp też nie było ![]() ![]() A wracając do tematu, skrobać trzeba wygłuszenia, te twarde np. pod kanapą, żmudna robota, ale zawsze coś. Ale głównie zmienić silnik. Do jazdy bokami koniki nawet w przednionapędówcę się przydają... Essi potrafi całkiem fajnie chodzić bokami i zarzucać tyłem, głównie jak lewą nogą się pobawisz. To fajnie prowadzące się i super przewidywalne auto. |
![]() maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-01-25 09:36:46
remarq zrob sam essem pare bokow a nastepnie postaw tesciowa na tylna kanape i zrob to samo, a zrozumiesz, o co chodzi ![]() ![]() |