Popychacze hydrauliczne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak zdiagnozowac ktory popychacz stuka ????? u mnie słychac ze jeden stuka

[ wiadomość edytowana przez: MacTB dnia 2006-12-19 08:25:21 ]
  
 
jeżeli chcesz je naprawić to i tak musisz się donich dobrać jeśli są to popychacze chydrauliczne to po wyjęciu nie ma prawa się ugiąć pod naciśnięciem go kciukiem a tak bez rozbierania to potrzebne ci będą słuchawki lekarskie i poprostu nasłuchiwać ale to tytlko stwierdzisz mniej więcej na kturym cylindrze a jeśli są mechaniczne to najłatwiejsza żecz poprostu szczelinomież pozdrawiam
  
 
a ja wogole wymontowac popychacz??
  
 
jak?
zdajmujesz pokrywę zaworów, wymontowujesz wałki rozrządu (a więc i pasek) i już jesteś w domu.
  
 
ale jak zdjąc ten juks ze spręzyną???
  
 
zanim zrobisz sobie kuku ... zapodaj dodatek do oleju do płukania popychaczy jest takie cudo...po kilkuset km zmień olej na właściwy i jak się to nie poprawi to zacznij myśleć o wymianie....
  
 
...jaką sprężyną?

BTW
jaki przebieg ma silnik?
  
 
ile taki środek kosztuje?? a tak pozatym wqrwia mnie to stukanie popcyhaczy w silniku przebieg 160 tys. mechanik na przeglądzie powiedzial ze 1 popychacz stka stuka tylko ktory

tą spręzyne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ffff566582bdb6b.html

[ wiadomość edytowana przez: airvolf dnia 2006-12-16 22:06:50 ]
  
 
bez odpowiedniego narzędzia do ponownego założenia blokad na sprężynach NIE RADZĘ ich ruszać; więcej, zdjęcie blokad może spowodować że zaworów będziesz musiał szukać w cylindrach - chyba że je jakoś podeprzesz. Jak Ci stuka to zmień olej+dobry filtr, użyj preparatu o którym mówi arturo_soda i sprawdź czy pomogło. Od dawna masz ten samochód? czy kiedyś NIE stukały popychacze? Stukają tylko na zimnym silniku, czy na ciepłym również?
Wg mnie, to przy tym przebiegu nie powinieneś nic kombinować z silnikiem.

BTW
niech się wypowiedzą CI którzy dobrze znają 1.5
  
 
cieszko bedzie mi zmienic teraz olej jak 2 miechy temu zalalem silnik valvoline max life za 100 zł
  
 
Na podstawie zdjęcia to ty chyba nie masz popychaczy hydraulicznych(zaznaczam CHYBA). Jeśli masz zwykłą regulację to wystarczy ustawić odpowiednie luzy zaworowe. Ale jeśli masz hydrauliczne to po jaką cholerę ściągać spręzynę zaworową do wymiany popychaczy?????
  
 
mnie to też nie wygląda na silnik z hydrauliczną kompensacją luzów
  
 
Witajcie
Mi to tez wyglada na zwylke popychacze tylko gdzie one sa na tym zdjeciu ktos je ukradl to zdjecie chyba zostalo zrobione po zdemontowaniu klawiatury z popychaczami.
To jest stronka o hydraulicznych http://www.zss.pl/~moto/www_popychacze/popychacze02.htm

A tu stronka do rozbiurki tych sprezyn bez sciagania glowicy Autorstwa Bartka http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/viewtopic.php?t=361&highlight=popychacze

Sprawdz czy na klawiaturce masz srubki do regulacji??


[ wiadomość edytowana przez: karol208 dnia 2006-12-18 17:22:59 ]
  
 
dokladnie klawiature zdemontowalem w celach edukacyjnych
po drugie wlasnie tych srubek do regulacji nie ma !!!!!!!!
faktycznie to są zwykłe popychacze ale czmu nie ma na nich regulacji ??
I mam pytanie czy kiedy mam zdjętą pokrywe zaworów mogę załączyć silnik czy olej nie rozbryzga sie po calym garazu???

[ wiadomość edytowana przez: airvolf dnia 2006-12-18 22:00:00 ]
  
 
to dziwne. Dobry magik tam grzebal.
Jak chcesz pokrecis sobie silnikiem to wykrec swiece wrzuc na luz i pokrec reka za kolo pasowe. Na twoim miejscu bym nie odpalal:]
  
 
Raczej nie odpalaj bez pokrywy. Mam pytanie w celach edukacyjnych. Widze. że zdemontowałeś też dbudowy od wałka rozrządu. Robisz to całkiem edukacyjnie czy masz o tym jakieś pojęcie?. Bo jak zakręcisz silnikiem w takim stanie to wątpię żeby rozrząd pozostał na swoim miejscu. No i przy malutkim braku szczęścia remont głowicy gwarantowany. A co do tych popychaczy to pokaż fotkę klawiatury i wszystko powinno być jasne.
  
 
wiem ze było by katastrofą gdybym odpalil silnik przy odkręconej klawiaturze logiczne nie ale przy kompletnym tylko bez pokrywy olej bedzie pryskał?? wogóle ma ktos podobny silnik bez kitu ale u siebie nie moge znalesc przepływomierza powietrza !!!!!!!!!!!!!!!!!! standardowo chyba jest między przepustnicą a filtrem powioetrza jesli sie nie myle

boshe aj to mam problemy

[ wiadomość edytowana przez: airvolf dnia 2006-12-19 17:44:07 ]
  
 
Olej bedzie pryskal- powinien
A przeplywka powinna byc w filtrze badz na rurze od filtra do przepustnicy zlokalizujesz to bo musza dochodzic tam kabelki.
  
 
wiem ze przy filtrze jest jakis czyjnik ale to mi wygląda na czujnik temperatury po odłączeniu silnik chodzi bez zmian
  
 
ja w DOHC odpalałem silnik ze zdjętą pokrywą zaworów i nie chlapało