| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-02-02 00:18:50 Są uszczelki teflonowe po obu stronach, jeśli one nie trzymają to na 100% wytarta jest też ośka i gniazdo trzeba rozwiecić rozwiertakiem i dac nadwymiarową ośkę.
Ale z drugiej strony nie sądze żeby aż tak się z tamtąd lało, sprawdź przewody, pokrywkę i mechanizm ssania. |
profil-usunięty | 2007-02-02 00:27:25 ja bym poprostu wyczyscil do sucha to wszystko odpalil auto i stal przy silniku pare minut gazujac lekko |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-02-02 11:25:43 Jakiś rok temu kompletny gaźnik po regeneracji na wymianę kosztował coś koło 50 zł. Nie warto kombinować jeśli się na tym nie znasz. |
ziemczon Warszawa | 2007-02-02 15:03:14 Wiesz ja chcialbym kupic korpus razem z oska i przepustnica, bo reszte, dysze, zaworki itd mam nowe. |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2007-02-02 21:08:08 Tak sie działo jak był dziurwawy pływak.Sprawdz |
ziemczon Warszawa | 2007-02-02 22:37:51 Plywak nie jest dziurawy na 100%, ale jeszcze jutro sprawdze, jak bede rozkladal. A jesli bylby dziurawy, to ktoredy mialoby to cieknac? |
zadi F&F Sympatyk 125p i 126p Kraków | 2007-02-03 17:38:01 no wez chwyc za oske i poruszej do góry i na dół, jak bedziesz czuł duży luz no to pasowałoby zmienić ośke na nadwymiar, w sumie banał, tylko niestety trzeba mieć rozwiertak, a to nie każdy ma. ale co do miejsca cieknięcia to po lewej stronie jest dokręcany dekielek (z uchwytem na linke ssania i przepustnicą), odkrec go i uszczelnij tam. pozdro 652 |