Silnik padł

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie dzis odebrałem ładną od mechanika .Powiedział mi ze silnik jest padnięty. Ciśnienie na cylidrach 6,5 po próbie olejowwej wzrasta tylko do 8. Powiedział ze naprawa samej głowicy tu dużo nie dai ze lepiej nie ładować sie w koszty. Co o tym myślicie. Jakbym sie uparł to moze zrobić głowice i cylindry pierscie nie uszczelniacze ale to koszt 800zł . Dlatego moze bedzie lepiej kupić jakiś kompletny silnik. Co oty mmyślicie . Może ktoś ma na sprzedanie dobry silnik 1500 do 2104. Z tego co słyszałem to 2107 są jeszcze produkowane. Nie wiecie ile moze kosztoać nowy silnik .Jestem ciekaw . Pozdrawiam
  
 
skoro nowa skrzynia V kosztuje rzedu 2000zl to silnik wiadomio ze nie mniej gosc w pinczowie mial silniki swojego czasu nowiutkie za 1500 3600zl
  
 
Cytat:
2009-01-21 11:58:12, mendalinho pisze:
Panowie dzis odebrałem ładną od mechanika .Powiedział mi ze silnik jest padnięty. Ciśnienie na cylidrach 6,5 po próbie olejowwej wzrasta tylko do 8. Powiedział ze naprawa samej głowicy tu dużo nie dai ze lepiej nie ładować sie w koszty. Co o tym myślicie. Jakbym sie uparł to moze zrobić głowice i cylindry pierscie nie uszczelniacze ale to koszt 800zł . Dlatego moze bedzie lepiej kupić jakiś kompletny silnik. Co oty mmyślicie . Może ktoś ma na sprzedanie dobry silnik 1500 do 2104. Z tego co słyszałem to 2107 są jeszcze produkowane. Nie wiecie ile moze kosztoać nowy silnik .Jestem ciekaw . Pozdrawiam


Wydaje mi się, że jednak za 800 zeta to nowego silnika nie kupisz, tak, że jak masz taka kasę i ktoś chce to zrobić (byle dobrze), to nie masz sie nad czym zastanawiać. Jeszcze zależy jaki masz przebieg na tym silniku, czy były juz wykonywane remonty, szlify itd. Ja w reanimację mojego władowałem 1200 zeta+materiały+robocizna+parę duperelków typu altek, krzyzak+ hamownia-w sumie wyszło 3 tysie. Ale ja to jestem maniak, a poza tym to był remont generalny, wykonywany przez "ceniącego się fachowca", który na swą usługę daje rok gwarancji. Prawda jet tez jednak taka, że do chwili obecnej z silnikiem jest wszystko oki, tak, że srać kasę, ale jestem zadowolony.
  
 
Jeżeli nie jesteś pasjonatem a Lady używałes jako dupowozu to daj sobie z nią spokój. Wejdź na allegro i zobacz co teraz można kupić za 2 tysiące.

Pozdrawiam

DEx
  
 
wiem ze za 2 koła mozna kupić już cos do jezdzenia . łada służyła mi do pracy jestem pszczelarzem w kombiaku woziłem sobie uliki a jak kupie nowego to troche szkoda bedzie go brudzic .czytałem ze silnik nawet za 300zł można kupic tylko pytanie czy o nsie bedzie do czegoś nadawał.A może jakiś inny silnik . Może są tańsze.
  
 
Mi tez silnik padł- do mnie w końcu zmusiło do remontu generalnego + tuningu. Na razie wydałem około 2000zł, a jeszcze nawet nie założyłem głowicy Ale ja daję wszystko nowe
  
 
Ja w mojej Ladzie remont góry silnika robilem jakies 3 lata temu - za calosc (robocizna+czesci) zaplacilem ok. 600-700 zl.

Czesci kupilem w Skorpionie. U mnie tez tez ju zpowoli padalo cisnienie. Po remoncie silnik odżył. Przebieg przy remoncie u mnie - ok. 175000

Oczywiscie do sprawy trzeba podejsc indywidualnie.
  
 
U mnie przebieg ledwa 110tyś a cisnienia prawie brak
  
 
Cytat:
2009-01-21 14:51:56, mendalinho pisze:
U mnie przebieg ledwa 110tyś a cisnienia prawie brak


U mnie silnik wymagał remontu po 120 tkm. Teraz mam prawie 180 tkm i wszystko w porządku.
  
 
kiedys sie dowiadywalem o cene nowego silnika- miedzy 3000 a 4000tys. Ja sie nie zdecydowalem.Poki co moja trojka ma 166tys. a silnik nawet dymka nie puszcza jezeli chodzi o uzywany silnik to za 800zl powinienes kupic uzywany.
  
 
Duza masz pasieke?? Jestem biologiem i robie jedna publikacje o barciaku wiekszym wiec pozdrawiam serdecznie

DEx
  
 
jest taka stronka: russian boxers. jak chcesz uzywany silnik to pytaj tutaj
  
 
pasieke mam 30 pni takze raczej nie największa lae auto jest niezbedne .Ciężko znależdz dobry silnik myslałem ze moze ktoś na forum bedzie chciał sprzedać .
  
 
Rozwiazanie jest proste. Kup cala Lade - moze byc zrobiona z prochna. Ale silnik musi miec dobry. Przejedziesz sie tym prochnem i sprawdzisz. Przeloz silnik. ENJOY FUN

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
Nie wyjmuj silnika, zdejmij głowice i miskę, dotrzyj zawory, wymień uszczelniacze, uszczelke głowicy, pierścienie, panewki i składaj spowrotem. Koszt 120zł z nowym olejem i płynem
  
 
panowie jak to jest ze ja mialem w ladzie silnik z przebiegiem 300 tys i chodzi nawet teraz zapali i ma cisnienie oprocz tego ze olej juz bral 1l na 1000km
nie robione byllo przy nim nigdy nic procz uszczelek
w bialem jestem zadowolony bo mi nie szarpie oleju ustawilem wszysciutko i nic nie bierze jestem bardzo zadowolony od wymiany do wymiany wystarcza oleju. a niebieska no bierze sobie okolo litry na 1500 2000
  
 
no tak zdjąć głowice wymienic uszczelniacze dotzreć zawory moze za czesci tyle zapłace ale sam tego nie zrobie bo raz nie mam narzedzi dwa nie amm garazu bo łada stoi pod chmurka a wstawić do warsztatu to za robotę policzy mi ze 400zł takze razem wychodzi 600zł . Ale dochodze do tego zeby żeczywiście sam sie nią zająć i powolutku ja zroobic tylko brakuje warunków
  
 
Odradzam wszelakie interesy z panem ze strony russian-boxers, on nawet nie wie co sprzedaje(wciskal skrzynie fiatowska jako skrzynie ladowska) do tego wycial kumpla [-Promil2106-] na kase za elementy plastikowe do 2106. (kumpel zamowil, zaplacil, i czesci nie dostal) Bylismy tam u tego pana i rznal glupa jak nie wiem co.

Nie wiem czy wszyscy z warszawy albo okolic tak maja ze kreca i robia ludzi w przyslowiowego chxja, czy tylko taki zbieg okolicznosci.

Juz nie raz slyszalem niepochlebne opinie na jego temat, od roznych ludzi. Rozmawialem z nim osobiscie i zrobil na mnie wrazenie kretacza cwaniaka - oczywiscie to moje zdanie i niekoniecznie nalezy sie nim kierowac.

A w temacie: proponuje zrobic jak mowi Janisz (dobrze gada : ), miska w dol, glowa w gore, panewki, pierscionki, zawory dotrzec, zmienic uszczelniacze - i spokojnie chulac dlugi czas cieszac sie lada i "nowym silnikiem " hah- oszukanczy remont, a jednak skuteczny- pierscionki na pewno sa wyrabane.
Ostatnio slyszalem ze ponoc sa do dostania do lady polowkowe(wymiarem) pierscienie- znaczy wieksze jak nominal, mniejsze jak I-szy szlif - bardzo dobrze ponoc robi sie nimi 'remont' made by vaz
  
 
russian-boxers cce 80zł za przednie a 50zł za tylne prawe drzwi do 2107 tyle że gołe Szybe liczy 50zł
Co najśmieszniejsze chyba to od niego kupie bo nie moge nigdzie indziej znaleść
  
 
Przebieg 100kilka tys km to zaden przebieg. Podobnie jak Janisz, polecam zrobić głowicę. Dołu bym nie ruszał, po co sciągać miske i zmieniać panewki skoro cisnienie oleju jest dobre (tzn domyślam się, ze są dobre, bo nic kolego o tym nie pisał.)