Essi Duże Spalanie !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnio zauważyłem.. że za szybko spada mi wskazówka od poziomu paliwa.. oczywiście bak nie jest dziurawy ani nic z tych rzeczy... co może być przyczyną tego że zaczął mi spalać około 15/100 Jakie mogą być przyczyny.. może macie jakieś doświadczenia z tym probolemem..??
  
 
Do tego trzeba się w Essie przyzwyczaic Kumpel miał kiedyś Rs-a to palił mu 20 litrów gazu
  
 
No Ale Rs nie ma silnika 1.4... po za tym.. dotychczas palił dużo mniej.. np na trasie pali 4,8l no jasne w mieście 8 l.. teraz zima.. to troszkę więcej.. ale wskazówka naprawdę spada w oczach.. To chyba coś nie tak..:/
  
 
Ja też w swoim Escorcie miałem 1.4. Spalanie w trasie 6,5 miasto 8,5 latem, zimą było znacznie gorzej. Niska temperatura, samochód dłużej chodzi na ssaniu, itp...
  
 
Cytat:
2007-01-26 13:00:10, Danio667 pisze:
No Ale Rs nie ma silnika 1.4... po za tym.. dotychczas palił dużo mniej.. np na trasie pali 4,8l no jasne w mieście 8 l.. teraz zima.. to troszkę więcej.. ale wskazówka naprawdę spada w oczach.. To chyba coś nie tak..:/



ale 1.4 tak ma
  
 
Cytat:
2007-01-26 13:09:04, ToFastMKIV pisze:
ale 1.4 tak ma



Dokładnie. Niekoniecznie mały slinik musi być oszczędny a na pewno nie w escorcie....
  
 
kierowałeś się tym wnioskiem że dużo pali na wskazówce?
  
 
mimo wszystko sadze ze cos nie jest tak ... mi zima pali okolo 10 litrow, w lecie w tracie okolo 6 a w miescie 7-8 - silnik 1.4 oczywiscie... ale fakt ze zima pali duzo wiecej, ssanie, dmuchawy, ogrzewanie robia swoje ...
  
 
Nie chodzi o wskazówkę.. tylko o o to że kiedyś palił mniej.. cholera.. wcześniej tak jakoś nie widać. było tego spalania.. a teraz to aż mnie denerwuje.. że przejadę się w jedno miejsce.. wracam i tu znowu widać różnicę... co jak co ale żeby tyle palił.. ostatnio przeliczałem to około 15l na 100 pali.. i to normalną jazdą.. jak najbardziej oszczędną.
  
 
A tak po za tym to mam escorta 1.4 pojedyńczy wtrysk.. czy usunięcie katalizatora pogorszy co kolwiek czy tylko "jakość" spalin.. ?
  
 
nie wywalaj kata bo potem będzie Ci syfieć spalinami ja żałuje że wywaliłem, poprawy odczuwalnej brak po wywaleniu
  
 
kolega miał mkV 1,4 silnik i palił mu tak 10-15 litrów kombinował na wszelkie sposoby wymienił pół silnika i nic defektem był zaciety popychacz zaworów.O dziwo silnik pracował normalnie równo i bez żadnych niepokojących objawów
  
 
mój 1,3 pali 7 w trasie i ok 9 w mieście ... ateraz 10no 11 to juz max...
kiedyś palił 14 ale po wizycie u "gazowników" regulacji i wymianie filtra powietrza wszystko wróciło do normy
  
 
Moj nowiutki Escorcik (mam go dokladnie od tygodnia) po zatankowaniu 14 litrow przejechal 110 km. Wskazowka oscyluje miedzy czerwonym polem, a koncem wskaznika stanu paliwa.

Niewiem jeszcze jaki jest zasieg rezerwy, ale przyznaje otwarcie, ze liczylem na lepsze osiagi. Moze to przez zime i krotkie trasy jakie przemierzam do pracy.

Licze, ze przy cieplejszej pogodzie autko spali w miescie ok.8-9 litrow, bo poki co to tragedia
  
 
Najczęstszym problemem jest zacinająca się przepustnica ssania co powoduje spalanie 2x norma. Jeżeli autko pali więcej a po rozgrzaniu pracuje nierównomiernie i spada mu moc to napewno winne jest ssanie.
  
 
Cytat:
2007-01-28 11:37:10, anemas pisze:
Moj nowiutki Escorcik (mam go dokladnie od tygodnia) po zatankowaniu 14 litrow przejechal 110 km. Wskazowka oscyluje miedzy czerwonym polem, a koncem wskaznika stanu paliwa. Niewiem jeszcze jaki jest zasieg rezerwy, ale przyznaje otwarcie, ze liczylem na lepsze osiagi. Moze to przez zime i krotkie trasy jakie przemierzam do pracy. Licze, ze przy cieplejszej pogodzie autko spali w miescie ok.8-9 litrow, bo poki co to tragedia


silnik 1.4 do oszczednych nie nalezy, pali nawet wiecej niz moj
  
 
YAZGOOL Możesz sprecyzować w którym miejscu jest przepustnica ssania.. bo mam właśnie podobne objawy..
  
 
hehehe ja tez mam mkV i silnik 1.4 i to normalne ze tak ciagnie w zime ja juz sie do tego przyzwyczailem jak ssie zrobi cieplej to spalanie o duzo spadnie wiec proponuje bilet miesieczny
  
 
Człowiek uczy sie na błędach Nastepnym razem przed zakupem nie bede kierowal sie walorami estetycznymi, tylko zajme sie wyszukaniem dokladnych informacji.
Kto moglby wiedziec, ze 1.4 bedzie takim paliwożerca?
  
 
Cytat:
2007-01-29 08:23:34, Danio667 pisze:
YAZGOOL Możesz sprecyzować w którym miejscu jest przepustnica ssania.. bo mam właśnie podobne objawy..



Dokładnie to musisz powiedzieć w jakim silniku...
Ale powinno być gdzieś na dolocie powietrza na odcinku gdzie kończy się plastikowy element a zaczyna aluminiowy kolektor ssący aż po miejsce w którym kolektor ssący rozdziela się.