Demontaż kokpitu w mk7 - jak ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

na poczatku zaznaczam,ze chodzi o caly kokpit.. nie tylko o ten plastik z pokretlami i zegarami

ma ktos jakis opis, albo jakies wskazowki na ten temat ? bo w WKŁ jest tylko taki malutki obrazek w rogu strony,ze ciezko cos wywnioskowac wystarczy odkrecic sruby mocujace czy sa jeszcze jakies ukryte patenty??

pozdrawiam
  
 
Raczej protso. Zaczynasz od wyjęcia pokręteł (mocno pociągnij) i włączników (podważ śrubokrętem), potem 2 śruby przy licnziku, następnie jest 5 albo 6 zatrzasków i trzeba je podważyć śrubokrętem. Wtedy kokpit wychodzi i odpinasz kostke przy zegarku, przy nawiewie i el. reg. wysokości świecenia reflektorów, przy kratkach anwiewu odciągasz czarny plastik i podważaśz 3 zatrzaski w dużej i 2 w małej

5 minut max. Powodzenia!
  
 
Cytat:
2007-01-29 10:20:57, Snale pisze:
Raczej protso. Zaczynasz od wyjęcia pokręteł (mocno pociągnij) i włączników (podważ śrubokrętem), potem 2 śruby przy licnziku, następnie jest 5 albo 6 zatrzasków i trzeba je podważyć śrubokrętem. Wtedy kokpit wychodzi i odpinasz kostke przy zegarku, przy nawiewie i el. reg. wysokości świecenia reflektorów, przy kratkach anwiewu odciągasz czarny plastik i podważaśz 3 zatrzaski w dużej i 2 w małej 5 minut max. Powodzenia!



Snale, nie przeczytales

Mnie chodzi o demontaż calego kokpitu... tj. wszystkiego co plastikowe pod przednia szyba

UP