Do użytkowników Dieselków Kombi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czytam już dosyć długo forum ale nie znalazłem nigdzie poradnika dla kupujących Eskorta
Chcę kupić Kombi w dieslu
Na pewno jest wielu jego użytkowników
Na co przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę w tych autach??
Co jest ich najsłabszą stroną??
BTW - nie jestem pewien która to wersja ale chodzi mi o takiego forda
Przykładowy link

I drugie pytanie
Sporo się pozmieniało od czasu jak był zamieszczony kalkulator importowy
Czy ktoś może ostatnio sprowadzał auto z Holandii ????
Jakie są formalności i opłaty tam na miejscu i jak to teraz u nas wygląda - bo się całkowicie pogubiłem
  
 

1.Trzeba sprawdzić ciśnienie w cylindrach NA ZIMNO!!! czyli auto musi parę godzin stać w warsztacie Wg instrukcji powinno być między 28 a 32 . Ale jak kupować i nie wchodzić od razu w remont to najlepiej aby było od 30 w górę.

2. Sprawdzić czy nie ma korozji: progi ,nadkola tylne, podłoga, mocowanie siedzeń do podłogi .


[ wiadomość edytowana przez: zagore1 dnia 2007-02-05 19:04:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: zagore1 dnia 2007-02-05 19:04:44 ]
  
 
Ściągnąłem 1.8d, bez turbo rok temu z przebiegiem 115 kmów. Czułem się przez rok jak król. Lałem olej i jechałem - spalanie super - w trasie 4.5/100. Ale wkrótce padło mi sprzęgło więc wymieniając je, zdecydowałem się wymienić rozrząd i uszczelnienie silnika, pasek alternatora. Natomiast zabiła mnie teraz skrzynka biegów. Kupiłem na szrocie używkę i też mam kłopot bo trochę wyje. Na horyzoncie mam wizytę u pompowca bo nierówno zaczyna mi silnik pracować na wolnych obrotach. Więc po rocznej euforii, zaczynam płacić...
  
 
Cytat:
2007-02-05 19:28:13, afrykan pisze:
Ściągnąłem 1.8d, bez turbo rok temu z przebiegiem 115 kmów. Czułem się przez rok jak król. Lałem olej i jechałem - spalanie super - w trasie 4.5/100. Ale wkrótce padło mi sprzęgło więc wymieniając je, zdecydowałem się wymienić rozrząd i uszczelnienie silnika, pasek alternatora. Natomiast zabiła mnie teraz skrzynka biegów. Kupiłem na szrocie używkę i też mam kłopot bo trochę wyje. Na horyzoncie mam wizytę u pompowca bo nierówno zaczyna mi silnik pracować na wolnych obrotach. Więc po rocznej euforii, zaczynam płacić...



Skrzynia w escorcie powinna wytrzymać 300 km, więc chyba miałeś trochę więcej jak 115km - tym bardziej, że 1,8d bez turbo już dawno nie jest produkowany
  
 
Poszukaj 1,8 TD 90 PS - z intercoolerem, z autkiem generalnie nie ma większych problemów ... zresztą temat był wielokrotnie wałkowany na forum, poszukaj

Pozdrawiam.
  
 
tak jak pisze poprzednik 1.8TD 90 kucy -niezła jazda
  
 
Dzięki za te wszystkie informacje
Dokładnie poluję na TD - i nie wiedziałem (znaczy nie doczytałem - mój błąd) ze są 2 wersje
Chociaż na mocy mi w tej chwili nie zależy - potrzebuję auta do przemieszczania się z punktu A do punktu B po możliwie niskich kosztach (dojazdy do pracy) a gazu i benzyniaków mam już dosyć....

A co do mojej drugiej części pytania - jak teraz wygląda sprowadzanie auta z zagranicy????????????
a szczególnie z Holandii???????